Code: Select all
every 0$1 do
Begin
enable;
If IsDying(postac) then
Begin
YouLost('postac');
end;
end;
Code: Select all
| postac
Porucznik Postac nie żyje.
Code: Select all
every 0$1 do
Begin
enable;
If IsDying(postac) then
Begin
YouLost('postac');
end;
end;
Code: Select all
| postac
Porucznik Postac nie żyje.
Code: Select all
ForceSay(ziomus,'tekst');
Code: Select all
every 0$1 trigger See(5,XXX)or See(5,XXX)
begin
//Kod
end;
Code: Select all
every 0$1 trigger GetDistUnits(heros,postac)<8 do /// heros i postac to identyfikatory oczywiście, a 8 to odległośc między nimi
Begin
/// dialog, czy co tam chcesz
end;
Code: Select all
ComMoveAgressive(gość,34,4);
Code: Select all
Linking error at main line 163: undefined identifier 'ComMoveAgressive'!
Code: Select all
ComAgressiveMove
Nie ja źle napisałem tylko NNPlaya się pewnie znów palec omsknął.NNPlaya wrote:2. ComMoveAgressive([jednostka1,jednostka2],X,Y); Gdzie zamiast X i Y podajesz współrzędne wybrane z arei.
Code: Select all
every 0$1 trigger isdying(pojamt1) and isdying(pojamt2) and isdying(pojamt3) and isdying(pojamt4) and isdying(pojamt5) and isdying(pojamt6) and isdying(pojamt7) and isdying(pojamt8) do