Page 5 of 5

Posted: Sun Sep 02, 2007 8:34 pm
by NNPlaya
Zrób

Code: Select all

every 0$1 trigger IsDead(rusek01) and IsPlaced(rusek01) andIsDead(rusek02) and IsPlaced(rusek02) do
Albo

Code: Select all

Starting
Begin
Disable(01);
end;
every 0$1 trigger IsDead(magazyn_ruskich) do
PlaceUnitArea(rusek01,area_spawnu,false);
PlaceUnitArea(rusek02,area_spawnu,false);
Enable(01);
end;

every 0$1 trigger IsDead(rusek01) and IsDead(rusek02) MARKED 01 do
Begin
YouWin;
end;

Jak zrobić xD

Posted: Mon Sep 17, 2007 3:16 pm
by Michaeilo
Robię kod:

Code: Select all

every 2$0 do
begin
uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_gatling_gun;
pojatack1=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack1,areaam,false);

uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_rocket_launcher;
pojatack2=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack2,areaam,false);
ComAgressiveMove([pojatack1,pojatack2],30,0);
enable;
end;
Wszystko chodzi: po pięciu minutach atakują mnie dwa amerykańskie czołgi. A jak zrobić aby gdy zginie gość o identyfikatorze am1 , przestały? :P

Posted: Mon Sep 17, 2007 4:04 pm
by Radzio
To niech to robia poki jest zywy tzn. every X$X IsAlive(am1) do...

Znowu błąd ;(

Posted: Mon Sep 17, 2007 4:40 pm
by Michaeilo
Robię taki kod, ale jest ten hu***y błąd. Coś tam nie gra w pierwszej linii. I ,,do or command expected but 'IsAlive' found'! ''. Zastanawiałem się co znaczy ten błąd, ale nic nie przychodzi mi na myśl.

Code: Select all

every 2$0 IsAlive(am1) do
begin
uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_gatling_gun;
pojatack1=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack1,areaam,false);

uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_rocket_launcher;
pojatack2=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack2,areaam,false);
ComAgressiveMove([pojatack1,pojatack2],30,0);
enable;
end;
PS Próbowałem to isalive zamienić na isok itd, ale cały czas to samo.

Posted: Mon Sep 17, 2007 4:47 pm
by Radzio
Boze pisalem w pospiechu. Ma byc jeszcze slowko "trigger" przed IsAlive i to ty powinienes sam o tym wiedziec....

Maj Problem

Posted: Sun Sep 23, 2007 2:00 pm
by Michaeilo
No i teraz działa... Tyle, że za dobrze :P Sam nawet misji nie mogę przejść. Ale to już maj problem.

[ Dodano: Nie Wrz 23, 2007 2:00 pm ]
Pytanie może zabrzmi bardzo prosto, ale zapytam. Jaki jest kod aby postać wyszła z budynku, pojazdu etc. ? Szukałem ale nigdzie nie mogłem tego znaleźć. Teraz poszukam jeszcze może w misjach.

Posted: Sun Sep 23, 2007 2:42 pm
by Radzio
Trzeba bylo od razu w misjach, kod to:

Code: Select all

ComExit(ciół_z_budynku);

Dziwne

Posted: Mon Sep 24, 2007 8:16 pm
by Michaeilo
Dziwne daję kod

Code: Select all

ComExit(hans,poj1);
Albo

Code: Select all

ComExit(hans);
Próbowałem jeszcze improwizować i dać kod:

Code: Select all

ComExitUnit(hans,poj1);
etc.
Ale, cały czas undefinied identifier ComExit. Dziwne...

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 1:27 pm ]
hehe Znalazłem w spisie komend SAIL coś takiego:

Code: Select all

ComExitVehicle(gosc);
I myślę, że to powinno być tak. (sprawdzałem i działa) :P

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 8:16 pm ]
Eee i jeszcze tak jedna rzecz. Jaki jest kod aby postać będąca w pojeździe się poruszała?

Posted: Tue Sep 25, 2007 3:39 pm
by Odyseusz
Normalnie dajesz, jak kierowca jest już w pojeździe:

AddComMoveXY(kierowca,x,y);