Page 1 of 1

problem z dialogiem

Posted: Mon Dec 29, 2008 3:27 am
by Goten22
Mam problem z dialogiem
1.Gdzie umieścić plik texts.txt (w jakim folderze?)?
2.Co źle jest w tym dialogu?

Code: Select all

Starting
Begin
ResetFog;
end;
every 0$1 trigger IsInArea(66,Area02) do
Begin
CenterNowOnUnits(66);
InGameOn;
Say(66,'dr1');
InGameOff;
end;

Posted: Mon Dec 29, 2008 9:14 am
by Gogeta103
Plik texts.txt powinien być w Mod/Mission/Nacja (np.Am)/(nr misji) (np. "Mod/Mission/Am,/01"), a jeżeli chcesz żeby dialogi miały być w kampanii to powinieneś dać to do Mod/Campaing/Nacja(np. Am) i (nazwa pliku) "Txt(nr misji).wri" np Txt01.wri a jeżeli robił być w kilku językach to powinno być tak Mod/Campaigns/Nacja(np. Am)/#pol (czyli po polsku np.) "Mod/Campaigns/Am" lub w przypadku polskiego "Mod/Campaigns/Am/#pol" i ma być w pliku .wri

Posted: Mon Dec 29, 2008 12:22 pm
by Anarchy
A unit nie może mieć identa liczbowego (tj. gdzie występują same liczby).

@gogeta
- Co to jest plik wri?:P

Posted: Mon Dec 29, 2008 1:45 pm
by Gothuk
Anarchy wrote:A unit nie może mieć identa liczbowego (tj. gdzie występują same liczby).
Ja dodam że nie może zaczynać się liczbą ^^. Pierwsza zawsze musi byc litera, potem juz moga byc liczby.

A co do plików *.txt i *.wri, to od jakiejs juz wersji (juz nawet nie pamietam ^^) edytor ow jest zdolny do czytania plikow .*wri z folderu campaigns.

Posted: Mon Dec 29, 2008 2:33 pm
by Goten22
Dziękuje za odpowiedzi.
Zmieniłem identyfikator postaci i texts.txt dałem do \mods\mod\Missions\__AM\01. Jednak dialog dalej nie działa. Nie wyskakuje żaden błąd... ale widok centruje sie na bohaterze.
EDIT: Poradziłem już sobie :D

Posted: Wed Jan 14, 2009 11:03 pm
by Antitheus
Goten, słuchaj ja mogę mieć podobny błąd. Nie wyskakują mi dialogi w mijsi. wogóle nie otwiera sie plik texts ani txtXX.wri, choć są one identyczne. Jeśli dalej czytasz to forum to napisz jak poradziłeś sobie z ta niedogodnością.

Posted: Thu Jan 15, 2009 10:46 am
by Backero
co ciekawe ja tez mam teraz taki problem :) ale nie chce mi sie kombinować, bo wiem ze i tak nic nie wykombinuje :P

Posted: Thu Jan 15, 2009 12:01 pm
by Antitheus
Backero sprawa jest jasna już dla mnie. Otóż rzuć prosze okiem na ściezkę X://scieżka ow/mods/Xmod/Missions/(np) AM/Numer misji/description.txt
masz tam linijkę CAMPAIGN. Numery przy niej winne odpowiadac numerowi twojej misji. tj: pierwsza cyfra odpowiada numerowi konfliktu np dla 1 to am, 2 ru etc druga zaś numerowi misji ;) Mam nadzieję, że to pomoże.

u mnie rozwiazało to problem. Wielkie podziękowania dla Gothuka.

Posted: Thu Jan 15, 2009 1:12 pm
by Backero
udało się, dzięki