SAIL - Atak Jednostek

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Zrób

Code: Select all

every 0$1 trigger IsDead(rusek01) and IsPlaced(rusek01) andIsDead(rusek02) and IsPlaced(rusek02) do
Albo

Code: Select all

Starting
Begin
Disable(01);
end;
every 0$1 trigger IsDead(magazyn_ruskich) do
PlaceUnitArea(rusek01,area_spawnu,false);
PlaceUnitArea(rusek02,area_spawnu,false);
Enable(01);
end;

every 0$1 trigger IsDead(rusek01) and IsDead(rusek02) MARKED 01 do
Begin
YouWin;
end;
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Jak zrobić xD

Post by Michaeilo »

Robię kod:

Code: Select all

every 2$0 do
begin
uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_gatling_gun;
pojatack1=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack1,areaam,false);

uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_rocket_launcher;
pojatack2=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack2,areaam,false);
ComAgressiveMove([pojatack1,pojatack2],30,0);
enable;
end;
Wszystko chodzi: po pięciu minutach atakują mnie dwa amerykańskie czołgi. A jak zrobić aby gdy zginie gość o identyfikatorze am1 , przestały? :P
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

To niech to robia poki jest zywy tzn. every X$X IsAlive(am1) do...
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Znowu błąd ;(

Post by Michaeilo »

Robię taki kod, ale jest ten hu***y błąd. Coś tam nie gra w pierwszej linii. I ,,do or command expected but 'IsAlive' found'! ''. Zastanawiałem się co znaczy ten błąd, ale nic nie przychodzi mi na myśl.

Code: Select all

every 2$0 IsAlive(am1) do
begin
uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_gatling_gun;
pojatack1=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack1,areaam,false);

uc_side=1;
uc_nation=1;
vc_chassis=us_medium_tracked;
vc_engine=engine_siberite;
vc_control=control_computer;
vc_weapon=us_rocket_launcher;
pojatack2=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(pojatack2,areaam,false);
ComAgressiveMove([pojatack1,pojatack2],30,0);
enable;
end;
PS Próbowałem to isalive zamienić na isok itd, ale cały czas to samo.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Boze pisalem w pospiechu. Ma byc jeszcze slowko "trigger" przed IsAlive i to ty powinienes sam o tym wiedziec....
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Maj Problem

Post by Michaeilo »

No i teraz działa... Tyle, że za dobrze :P Sam nawet misji nie mogę przejść. Ale to już maj problem.

[ Dodano: Nie Wrz 23, 2007 2:00 pm ]
Pytanie może zabrzmi bardzo prosto, ale zapytam. Jaki jest kod aby postać wyszła z budynku, pojazdu etc. ? Szukałem ale nigdzie nie mogłem tego znaleźć. Teraz poszukam jeszcze może w misjach.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Trzeba bylo od razu w misjach, kod to:

Code: Select all

ComExit(ciół_z_budynku);
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Dziwne

Post by Michaeilo »

Dziwne daję kod

Code: Select all

ComExit(hans,poj1);
Albo

Code: Select all

ComExit(hans);
Próbowałem jeszcze improwizować i dać kod:

Code: Select all

ComExitUnit(hans,poj1);
etc.
Ale, cały czas undefinied identifier ComExit. Dziwne...

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 1:27 pm ]
hehe Znalazłem w spisie komend SAIL coś takiego:

Code: Select all

ComExitVehicle(gosc);
I myślę, że to powinno być tak. (sprawdzałem i działa) :P

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 8:16 pm ]
Eee i jeszcze tak jedna rzecz. Jaki jest kod aby postać będąca w pojeździe się poruszała?
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Normalnie dajesz, jak kierowca jest już w pojeździe:

AddComMoveXY(kierowca,x,y);
Post Reply