Search found 221 matches

by *Matrix*
Mon Aug 16, 2010 9:33 am
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Original War World Cup
Replies: 32
Views: 2085

Re: Original War World Cup

Nick: *MatrixD*
gg: 4477489
Zasady: DSW,HC,NW
by *Matrix*
Thu Aug 12, 2010 5:35 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Zasady NW - wyjaśnienie kontrowersyjnej sprawy
Replies: 17
Views: 1511

Re: Zasady NW - wyjaśnienie kontrowersyjnej sprawy

Ja tez jestem za tak, poniewaz jak bulding to bulding, na jednych zasadach mozna bedzie atakowac przed buldingiem wroga a natomiast na innych nie mozna. Cos musi byc nie tak... NIE WIEM dlaczego glosowali np. antitheus i gothuk jak oni nie graja w ogole w OW moim zdaniem jest to bez sensu... Ludzie ...
by *Matrix*
Wed Aug 11, 2010 8:59 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Original War Championship! Zapisy!
Replies: 82
Views: 4869

Re: Original War Championship! Zapisy!

Nitek zobaczysz ze znajda sie ludzie na ten turniej hc ;D
Nick: *Ja*MatrixD*<3*
gg: 4477489
Zapisuje sie na cb i sw
by *Matrix*
Thu Jun 17, 2010 4:42 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Fighter= Matrix = Cheater
Replies: 51
Views: 3065

Re: Fighter= Matrix = Cheater

Do Anarchego: _OWP_UKMATRIX Co to tego loga to powiem wprost ze NIGDY nie pisalem swojego nicku duzymi literami wiec to nie moglem byc ja... Moze to potwierdzic duza liczba graczy, wiec nie wiem w czym wy widzicie problem... ( tyle lat pracy a wy nadal sie nie orientujecie.) a co to tego logu: _OWP_...
by *Matrix*
Thu Jun 17, 2010 1:28 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Fighter= Matrix = Cheater
Replies: 51
Views: 3065

Re: Fighter= Matrix = Cheater

Nie będę pisał w strollowanym temacie. LoL zaczal sam pisac na poczatku posta tak: Te screeny sa ewidentnie jasne. I to właśnie jest twardy dowód.I matrix i Fighter TO TA SAMA osoba. No i kto to mowil ,,madry antitheus" nie majac zadnego twardego dowodu na to jest przekonany na 100% ze to ta sama o...
by *Matrix*
Wed Jun 16, 2010 8:22 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Fighter= Matrix = Cheater
Replies: 51
Views: 3065

Re: Fighter= Matrix = Cheater

Nie zamykajcie jeszcze tematu gdyz chce zeby ,,madry antitheus " sie wypowiedzial bo jak na razie nie zdarzyl mi odp. na mojego posta : Czemu nie odp. na moje szybsze pytania ??? ,,1. to mówi lekko samo za siebie" no co ty tam widzisz? bo znajac zycie to ty widzisz mnie wszedzie gdzie sa jakie kolwi...
by *Matrix*
Wed Jun 16, 2010 1:36 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Fighter= Matrix = Cheater
Replies: 51
Views: 3065

Re: Fighter= Matrix = Cheater

Czemu nie odp. na moje szybsze pytania ??? ,,1. to mówi lekko samo za siebie" no co ty tam widzisz? bo znajac zycie to ty widzisz mnie wszedzie gdzie sa jakie kolwiek podejrzenia. Nie majac zadnego NORMALNEGO dowodu na ktorym bylyby widac ,,cheaty" na 100% . ,,Jeśli masz jakieś sensowne argumenty" t...
by *Matrix*
Tue Jun 15, 2010 4:56 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Fighter= Matrix = Cheater
Replies: 51
Views: 3065

Re: Fighter= Matrix = Cheater

Ja nie wiem co ty widzisz w tych ss? moze jeszcze powiesz ze widzisz tam mnie, jak ja wtedy nie gralem? No widze ze znow zaczynasz swoja gadke.(jestem ciekawy czy mnie przeprosisz pozniej bo za cheaty nie miales odwagi sie przyznac do bledu)
by *Matrix*
Tue Jun 15, 2010 4:16 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Fighter= Matrix = Cheater
Replies: 51
Views: 3065

Re: Fighter= Matrix = Cheater

zbieg okolicznosci dobre, po restarcie sytemu co ty wogole wiesz ;p ty zaczynasz znowu tak jak z tym moim cheatowaniem niby, a pozniej wszystko to moja wina jak co do czego???
by *Matrix*
Wed Jun 09, 2010 12:36 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Ewidencja bieżąca wojen klanowych
Replies: 34
Views: 1945

Re: Ewidencja bieżąca wojen klanowych

Tak Kiler ma rację, wkłada duzy wysiłek zeby strona klanowa byla regularnie odswiezana, dba o wszystkie jej szczegoly sklady itp. A ty myslisz ze kazdy ma tyle czasu zeby wszystko odswiezac na dwa fronty?
by *Matrix*
Sat Oct 17, 2009 8:31 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Cheater Matrix powrócił w pełnej formie.
Replies: 57
Views: 3636

Re: Cheater Matrix powrócił w pełnej formie.

Zagram z sedzią cb 1 vs 1 ale jezeli sie okarze ze nie chetuje i rozprowadzacie błedne informacje to oczekuje przeprosin od wszystkich (noobow) ktorzy sie nie znaja a pisze bzdury...