Search found 217 matches

by hydro
Tue Nov 20, 2007 7:38 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: To Do dla całej sceny
Replies: 32
Views: 5250

i tak nikt nie gra prawie... Nikt nie gra bo jest lipa na GSA. Jak lipy nie bedzie to i wiecej chetnych do grania bedzie. Te¿ prawda ^^ Dzi¶ na GSA widzia³em sporo nowych, nawet radzi³em im ¿eby sobie klan jaki¶ za³o¿yli Zbluzgaja ich i zniszcza klan, rozumiem, brakuje tychze, ale niech najpierw og...
by hydro
Mon Nov 19, 2007 6:44 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Powrót klanów najemniczych.
Replies: 20
Views: 3373

Lucyfer wrote:hydro czasy sie zmieni³y. A trzeba daæ szanse ka¿demu projektowi.
Czasy sie zmienily- mentalnosc ow lobby nie
by hydro
Mon Nov 19, 2007 9:56 am
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Powrót klanów najemniczych.
Replies: 20
Views: 3373

Ech przez klany najemnicze to jeszcze wiecej ludzi spi***oli z lobby bo znow bedzie absurd jak wtedy. Anti ciebie nie bylo czy juz zes zapomnial jaka horda kre***ow wtedy byla? Kazdy de**l przesiadywal wlasnie w klanie najemniczym, bluzgal cale GSA w jasna cho**re i nikt mu nie mogl nic zrobic bo "...
by hydro
Sun Nov 18, 2007 8:06 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Powrót klanów najemniczych.
Replies: 20
Views: 3373

Ju¿ kiedy¶ proponowa³em Stu, aby za³atwi³ wersje darmow± ograniczon± jedynie do multiplayera (tak, jak teraz du¿o gier powstaje z starych p³atnych produkcji). Ale to nie przesz³a, z tego co pamietam stwierdzi³ ze to z³y pomys³. To by by³o co¶ :wink: A mo¿e Stu zmieni zdanie . :wink: Co do klanów na...
by hydro
Sun Nov 18, 2007 3:21 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Powrót klanów najemniczych.
Replies: 20
Views: 3373

A po co klany najemnicze? Gra jest stara, nie jest freeware co by zwiekszylo liczbe na ow lobby, a klan najemniczy to tak jak 2 klany na jedna osobe
by hydro
Wed Nov 14, 2007 4:17 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: To Do dla całej sceny
Replies: 32
Views: 5250

Byleby zrobic cb jak najszybciej?
by hydro
Sun Nov 11, 2007 5:46 pm
Forum: Archive
Topic: Gra wieloosobowa
Replies: 22
Views: 4844

Musisz miec gamespy arcade lub hamachi by grac w sieci
by hydro
Sun Nov 11, 2007 3:33 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Stosunki na scenie
Replies: 7
Views: 2018

Paru rzeczy jednak brakuje
ad.5 Proponuje stworzyc czarna liste
ad.6 wiekszosc ogolu najlepiej jak to bedzie 75%
ad.7 bynajmniej watpie by ktos z ViP nie chcial tego przestrzegac ani nie dochodzi do takich sytuacji z winy tego klanu
ad.8 Popros yuriego o wpisanie tego do newsow
by hydro
Mon Nov 05, 2007 7:25 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Bugi w 1.08?
Replies: 19
Views: 5238

Re: temat

omg to¿ to proste LOL na 24 postacie i 2 z³o¿a to jest realne, nawet nie trudne jak sie opanuje kolejno¶æ co kto robi, wiec nie wiem czego sie tu dziwiæ, skoro mo¿na zbudowaæ w CW w 10 min 12 hg to czego nie becha w dodatku na 24 postacie. Jakby by³o na 15 postaci i jedno z³o¿e to wtedy mo¿na co¶ p...
by hydro
Mon Nov 05, 2007 5:06 pm
Forum: General Discussion
Topic: Smieszne zdjęcia
Replies: 13
Views: 3482

Stanowczo nie, jeszcze bys wystraszyl polowe uzytkownikow
by hydro
Sun Nov 04, 2007 3:05 pm
Forum: General Discussion
Topic: Logi z GSA/IRC/Evolve/Steam
Replies: 640
Views: 130211

<*VIP*Hydro.pl> ten co widzial mutanty w ow xD <=EPS=Diadllo=L=> nom <*SoI*Lampard|Mjr> nom <*SoI*Lampard|Mjr> wiem xd <=EPS=Diadllo=L=> a sam <*SoI*Lampard|Mjr> MUTANT <=EPS=Diadllo=L=> gadales ze są Powrot malarkiego LOL Inny newbie <|RL|kolo> te co ma DropsikPL ?? <|RL|kolo> jak to sie dodaje <*...
by hydro
Thu Nov 01, 2007 3:15 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Problem inkwizycji
Replies: 11
Views: 2055

Re: Problem inkwizycji

Wg mnie ta inkwizycje trzeba jak najszybciej zniszczyc bo zaczyna ona sie stawac powrotem do starych glupich obyczajow OW. Zwiazanych z klanami najemniczymi probowalem wytoczyc im wojne ale oni twierdza ze nie sa klanem itp chociaz zawietaja sojusze itp wg mnie trzeba z tym jak najszybciej skonczyc...
by hydro
Tue Oct 30, 2007 3:05 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Bugi w 1.08?
Replies: 19
Views: 5238

YuriStriatov wrote:Artmoney nie dziala online. Synchra jest tracona jak go ktos uzywa.
Tak czy siak na jakiejs stronie znalazlem chyba bug, ze mozna rozmontowac pojazd w taki sposob, ze pojazd nadal istnieje i tak w kolko, bylo to sprawdzane?
by hydro
Tue Oct 30, 2007 1:56 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: Bugi w 1.08?
Replies: 19
Views: 5238

No, radzilbym rozejrzec sie po cheatach do ow, prawdopodobnie koles mial artmoney i uzywal wiecej niz jednego buga
by hydro
Tue Oct 23, 2007 5:01 pm
Forum: Multiplayer Gaming
Topic: GSA - Nie mogę hostować
Replies: 16
Views: 3631

wiec mam radiowke, MAM HOSTA , gdy na gsa daje launch tylko ja tam jestem nikt nie wejdzie! Tylko robilem testa z kompem starego i wtedy dzialalo bo jestesmy LAN'em podpieci i jeszcze korzystamy z tego samego neta! To w sumie yuri masz odpowiedz, a pewnie koles mysli, ze na lanie host to to samo co...