Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.
Moderator: zoNE
-
-
Altar Interactive Q/A on Original War topic
Replies: 5
by
Morgan 
» Wed Apr 01, 2020 5:54 pm
» in
News from the front
Altar Interactive Questions & Answers about Original War
(Not an April's fool joke)
We are in touch with former Altar members (developers and designers of OW) and we have the chance to ask them lots of questions. We believe we'd like to give everyone a chance by sending us some questions...
- 5 Replies
- 6698 Views
-
Last post by Morgan
Thu Apr 30, 2020 6:15 am
-
-
OW < 2.0. Windows 8 Fix
Replies: 19
by
Antitheus 
» Sat Feb 01, 2014 4:12 am
» in
Nowości z frontu
If using OW 2.0+, try changing your renderer to OGL instead ( guide )
On Windows 8, the game runs very slow for some people, and for others it just crashes with CreatePrimSurface failed error. Yes, I know it says Windows 8 not supported on the store page, but this is not an excuse for me :)
So...
- 19 Replies
- 106512 Views
-
Last post by stucuk
Fri Jul 31, 2015 3:43 pm
-
-
IRC chat
Replies: 3
by
YuriStriatov 
» Sat Nov 17, 2012 10:30 pm
» in
Nowości z frontu
Chcesz wejsc na kanal z poza OW? Czytaj nizej:
Server: freenode (eu.freenode.net, etc. lista tutaj: - wybierz jakis blisko ciebie)
Kanal: #original-war
IRC Clients (sciagnij jeden z nich aby moc sie podlaczyc, kazdy jest banalny w obsludze):
- mIRC (
- Nettalk (
- Miranda (
- 3 Replies
- 62068 Views
-
Last post by FerdPawlows
Tue Mar 24, 2020 12:16 pm
-
-
Regulamin forum /Pravidla fóra /Forum rules /Reglas del foro
by
Radzio » Fri Feb 18, 2011 8:09 pm
» in
Nowości z frontu
1. Forum rules in English
Last updated: 6.06.2010
§1. First steps
Before you ask a question, use the Search option and check the FAQ article on the website.
Describe the topic of your thread well, topics such as ... , error , read this , problem , etc. will be renamed or removed.
If you...
- 0 Replies
- 62886 Views
-
Last post by Radzio
Tue May 24, 2011 7:54 am
-
-
SAIL reference PL v2.0 - zoNE
Replies: 1
by
zoNE » Tue Mar 02, 2010 9:28 pm
Witam,
postanowiłem napisać coś, co może się przydać nowym użytkownikom SAIL'a. A mianowicie podręczne tablice języka skryptowego SAIL. Najważniejsze podstawowe informacje nt. pisania skryptów w jednym miejscu do ściągnięcia (np. na pulpit, aby w razie czego szybko coś sprawdzić) i wydrukowania....
- 1 Replies
- 3139 Views
-
Last post by zoNE
Fri Dec 29, 2017 12:15 am
-
-
Original War Library - by Shoter
by
zoNE » Sat Jul 27, 2013 10:04 pm
Original War Library jest bibloteką funkcji prowadzoną przez Shoter'a roszerzającą możliwości programistyczne w SAILu oraz dodającą nowe funkcje do wykorzystania w kodzie.
Bibliotekę można zobaczyć oraz ściągnąć stąd.
- 0 Replies
- 2345 Views
-
Last post by zoNE
Sat Jul 27, 2013 10:04 pm
-
-
MOD - Poprawne instalowanie modów
by
zoNE » Sat Feb 19, 2011 2:07 am
Proszę bardzo.
1. Ściągasz moda.
2. Instalacja:
a) Jeśli mod jest w postaci archiwum (*.zip, *.rar) to wypakowujesz zawartość do folderu mods w katalogu głównym Twojego Original War.
b) Jeśli jest to instalka to wskazujesz poprawną ścieżkę do Twojego Original War albo do wspomnianego wyżej...
- 0 Replies
- 2138 Views
-
Last post by zoNE
Sat Feb 19, 2011 2:07 am
-
-
Polski Spis Funkcji SAIL'a - zoNE
by
zoNE » Sun Feb 28, 2010 2:14 am
Witam,
kiedyś obiecałem, iż przetłumaczę na j. polski ten angielsko-czeski spis funkcji SAIL'a zrobiony z opisów do funkcji Altaru. Znalazłem nieco czasu, a więc zrobiłem i taki (lecz nieco dokładniejszy).
Strona jeszcze nie jest dostępna, więc umieszczam go tutaj.
Aktualna liczba stron: 118...
- 0 Replies
- 3075 Views
-
Last post by zoNE
Sun Feb 28, 2010 2:14 am
-
-
Kurs Edytora - zoNE
by
zoNE » Tue Jun 05, 2007 2:10 pm
Info:
Wiele istotnych informacji, możecie znaleźć w Kursie do Edytora Map, który napisałem.
Aktualnie ma on 91 stron.
Aktualna wersja: 1.1 .
Download:
&
Ostatnia aktualizacja: 2007.06.05 .
- 0 Replies
- 4603 Views
-
Last post by zoNE
Tue Jun 05, 2007 2:10 pm
-
-
Tutoriale - OWSupport
by
zoNE » Tue May 15, 2007 6:34 pm
Info:
Poza umieszczonymi tutaj kodami polecam zajrzeć również do tutoriali na stronie OWSupport.
Link:
-
- 0 Replies
- 3698 Views
-
Last post by zoNE
Tue May 15, 2007 6:34 pm
-
-
BRYCE - Pliki z Bryce'a
by
zoNE » Sat Feb 06, 2021 8:11 pm
Hej,
obiecałem Zone'owi, że po premierze Edisona wrzucę pliki z Bryce'a, z których korzystałem robiąc tekstury. Warto nadmienić, że oryginalny plik przygotował dla mnie Prażanin (i to on ogarnął jak to ustawić), a ja tylko potem to wszystko edytowałem i dopasowywałem do bieżących potrzeb.
W...
- 0 Replies
- 739 Views
-
Last post by zoNE
Sat Feb 06, 2021 8:11 pm
-
-
SAIL - Shuffle (losowy porządek w tablicy)
by
zoNE » Fri May 15, 2020 5:17 am
Funkcja ustawia elementy zadanej tablicy w losowej kolejności.
Export Function Shuffle(array);
var i, index;
begin
result := [];
if not array then
exit;
Randomize;
for i = array downto 1 do
begin
index := rand(1, array);
result := Insert(result, result + 1, array );
array := Delete(array,...
- 0 Replies
- 1561 Views
-
Last post by zoNE
Fri May 15, 2020 5:17 am
-
-
SAIL - SortBySkill - Sortowanie jednostek wg zadanej umiejętności
by
zoNE » Thu Oct 10, 2019 1:22 pm
Funkcja sortująca jednostki malejąco wg. zadanej umiejętności. Dozwolone są tylko umiejętności od 1 do 4.
Export Function SortBySkill(units, class);
var i, tmp;
begin
if not units or not class in then
exit;
tmp := [];
for i in units do
tmp := Insert(tmp, tmp+1, GetSkill(i, class));
if not...
- 0 Replies
- 5951 Views
-
Last post by zoNE
Thu Oct 10, 2019 1:22 pm
-
-
MOD - Woda - Efekt "Zanurzenia" na Bagnie lub w Wodzie
Replies: 1
by
zoNE » Wed Aug 28, 2013 4:39 pm
Oto tutek dla tych którzy nie widzą jak zrobić efekt zanurzonych nóg na bagnie, czy w wodzie.
Legenda(w spoilerze):
Czarny kwadrat - Panel Arei
Czerwony Kwadrat - Guzik
Żółty kwadrat - Water (czyli wysokość wody na danym hexie).
1. Tworzymy na mapie obszar bagna ( swamp ) lub/i wody ( water )...
- 1 Replies
- 2290 Views
-
Last post by zoNE
Thu Aug 15, 2019 8:47 am
-
-
- 0 Replies
- 2380 Views
-
Last post by zoNE
Sun Jun 23, 2019 8:24 am
-
-
SAIL - Connect (podłączanie zdalnie sterowanych pojazdów)
by
zoNE » Sun Jun 23, 2019 8:23 am
Funkcja podłączająca zadany parametrem zdalnie sterowany pojazd do możliwe jak najlepszego mechanika. Pod uwagę brana jest ilość już podłączonych pojazdów oraz poziom mechanika. Działa zarówno dla statycznych jak i mobilnych wież kontrolnych.
Export Function Connect(vehicle);
var i, t, mech, tmp,...
- 0 Replies
- 2094 Views
-
Last post by zoNE
Sun Jun 23, 2019 8:23 am
-
-
- 0 Replies
- 2021 Views
-
Last post by zoNE
Sun Jun 23, 2019 8:22 am
-
-
SAIL - Operacje na tablicach
by
zoNE » Thu Dec 06, 2018 10:00 am
Temat zbiorczy dotyczący operacji na tablicach w SAILu.
1. Co to jest tablica?
Jest to zbiór uporządkowanych danych, w którym poszczególne elementy mają przyporządkowany numer (indeks).
W SAILu indeksami są liczby naturalne.
Pierwszy element w tablicy zawsze przyjmuje wartość 1 ....
- 0 Replies
- 1309 Views
-
Last post by zoNE
Thu Dec 06, 2018 10:00 am
-
-
SAIL - SortByDistance (sortowanie wg. odległości)
by
zoNE » Tue Oct 16, 2018 8:15 pm
Funkcja sortująca jednostki z listy wg. odległości od wskazanego hexa (x,y).
Zwraca tablicę w postaci:
[ , , ...]
Parametry:
x,y - koordynaty
list - lista jednostek
asc - tryb sortowania: true -> rosnąco, false -> malejąco
Export Function SortByDistanceXY(x, y, list, asc);
var i,...
- 0 Replies
- 1793 Views
-
Last post by zoNE
Tue Oct 16, 2018 8:15 pm
-
-
SAIL - GetBuildingHexes - zwróć hexy budynku
by
zoNE » Sun Aug 19, 2018 7:17 am
Funkcja zwraca hexy budynku bazując na podanych informacjach. Podobnie jak GetBuildingShape, z tym że zwraca prawdziwe hexy i może też podać wyjścia i rozbudowy.
mode:
0 - Hexy na których budynek stoi (albo miałby stać).
1 - Hexy wyjścia z budynku. W przypadku fabryki to wszystkie których...
- 0 Replies
- 1147 Views
-
Last post by zoNE
Sun Aug 19, 2018 7:17 am
-
-
MOD - Dodawanie nowych fontów do moda
by
zoNE » Fri Jul 27, 2018 6:57 pm
W związku z udostępnieniem przez Stucuka narzędzia umożliwiającego dodawanie nowych fontów do Original War, postanowiłem pokrótce opisać, z czym to się je, i o co cho.
Po ściągnięciu programu uruchamiamy go. Program jest dość intuicyjny. Po lewej mamy do wyboru czcionkę (do wyboru mamy wszystkie...
- 0 Replies
- 1102 Views
-
Last post by zoNE
Fri Jul 27, 2018 6:57 pm
-
-
SAIL - Logi w SAIL'u
by
zoNE » Fri Jul 20, 2018 9:40 pm
Od jakiegoś czasu dostępna jest opcja zapisywania logów do pliku. Mianowicie możemy zapisać dowolny ciąg tekstowy do pliku w trakcie wykonywania kodu misji. Służy do tego prosta funkcja:
AddToLog(string);
Jednak aby odblokować działanie logów należy ustawić odpowiedni parametr:...
- 0 Replies
- 1084 Views
-
Last post by zoNE
Fri Jul 20, 2018 9:40 pm
-
-
SAIL - Poziom ładowania baterii słonecznych
by
zoNE » Tue Mar 13, 2018 9:47 am
Służy do tego parametr:
solar_recharge_percent
Domyślny współczynnik ładowania wynosi 1.0 . Aby wyłączyć całkowicie ładowanie baterii wystarczy ustawić wartość 0.
Author: Serpent
Topic:
- 0 Replies
- 1264 Views
-
Last post by zoNE
Tue Mar 13, 2018 9:47 am
-
-
MOD - Działający dubbing w misji
by
zoNE » Sun Feb 18, 2018 9:42 pm
Postanowiłem napisać poradnik, jak zrobić działający dubbing tak jak w oryginalnych kampaniach. Bo jednak nie wielu to wie jak zrobić a dubbing zawsze ważna sprawa (a tak naprawdę wkurza mnie jak muszę poprawiać wyznaczniki dialogów w SAILU i w plikach tekstowych żeby dodać własny dubbing :arhello:...
- 0 Replies
- 1250 Views
-
Last post by zoNE
Sun Feb 18, 2018 9:42 pm
-
-
- 1 Replies
- 2913 Views
-
Last post by zoNE
Mon Feb 12, 2018 1:34 am
-
-
Sail - GetHexInfo
by
zoNE » Sun Feb 11, 2018 5:20 pm
Jakoś nie znalazłem jeszcze żadnego opisu do tej funkcji, więc przyjrzałem się temu sam.
Funkcja zwraca jeśli dany hex nie istnieje, w przeciwnym wypadku -
to pierwsze - 0 Jeśli hex jest na mapie, 1 jeśli jest poza nią
Wysokość - Wysokość danego hexu.
Zbocze - osobny numer dla każdego...
- 0 Replies
- 1107 Views
-
Last post by zoNE
Sun Feb 11, 2018 5:20 pm
-
-
SAIL - Sprawdzanie czy cel jest osiągalny
by
zoNE » Sun Sep 03, 2017 10:45 pm
Napisałem kodzik który sprawdza czy cel jest osiągalny. Jeśli tak to jednostka podąża w podane miejsce i funkcja zwraca TRUE, w przeciwnym razie funkcja zwraca FALSE.
//Destination Reachable Function by Serpent
Export unreachableList;
On DestinationUnreachable(unit) Do
begin
if not unit in...
- 0 Replies
- 1226 Views
-
Last post by zoNE
Sun Sep 03, 2017 10:45 pm
-
-
SAIL - Podwójny Laser
by
zoNE » Sat Aug 12, 2017 11:42 pm
Funkcja w założeniu ma działać jak ComAttackUnit dla podwójnych laserów. Jednak z racji na ich wyjątkowość musi być używana bez przerwy, przez cały czas trwania ataku. Dodatkowo zadziała na całą listę laserów i wrogów - funkcja sama dobiera lasery do celów.
Podanie Area przy użyciu funkcji jest...
- 0 Replies
- 1198 Views
-
Last post by zoNE
Sat Aug 12, 2017 11:42 pm
-
-
SAIL - ReplaceIn
by
zoNE » Mon Aug 07, 2017 4:39 pm
Hi, napisałem funkcję która podmienia wartość w podanym miejscu, w dowolnej tablicy wielowymiarowej.
// arr - tablica
// pos - tablica pozycji
// value - nowa wartość do wstawienia
Export Function ReplaceIn(arr, pos, value);
var i, tmp, s_arr;
begin
if pos < 1 then
exit;
if pos = 1 then...
- 0 Replies
- 1175 Views
-
Last post by zoNE
Mon Aug 07, 2017 4:39 pm
-
-
MOD - RangeCheckError
by
zoNE » Fri Apr 14, 2017 8:21 am
Jeżeli podczas otwierania mapy wyskoczy wam komunikat o treści Range Check Error oznacza to że została uszkodzona struktura mapy (np. obiekt znajduje się poza granicą mapy). Aby uruchomić mapę należy wejść do folderu moda, następnie missions/_kampania/nazwa_mapy i usunąć plik map.bin .
Teraz mapa...
- 0 Replies
- 1195 Views
-
Last post by zoNE
Fri Apr 14, 2017 8:21 am
-
-
SAIL - Compare
by
zoNE » Sun Feb 05, 2017 10:47 am
Poniżej zamieszczam dwie nowe funkcje.
Compare - porównuje dwie wartości.
Export Function Compare(val1, val2);
begin
if val1 = val2 then
result := true
else
result := false;
End;
Funkcja ta umożliwia porównanie na przykład dwóch elementów tablic gdyż normalny zapis: tablica = tabliczka jest...
- 0 Replies
- 1202 Views
-
Last post by zoNE
Sun Feb 05, 2017 10:47 am
-
-
SAIL - Driver
by
zoNE » Thu Dec 15, 2016 9:48 am
Napisałem dwie funkcje związane ze zdobywaniem informacji o kierowcy w SAILu.
#1 IsDriver(unit) - sprawdza czy jednostka jest kierowcą. Zwraca ident prowadzonego pojazdu lub 0 w przypadku jego braku.
Export Function IsDriver(unit);
begin
if unit in FilterAllUnits( ) then
result :=...
- 0 Replies
- 2674 Views
-
Last post by zoNE
Thu Dec 15, 2016 9:48 am
-
-
Re: SAIL - ComPlaceHiddenCamera
by
zoNE » Tue Nov 22, 2016 9:44 am
W SAIL'u brakuje funkcji która umożliwiałaby wydanie rozkazu umieszczenia kamery dla inżyniera. Oto ona:
Export Function ComPlaceHiddenCamera(un, x, y);
begin
if IsEnvironment(x, y) then
SetTaskList(un, [ ]);
End;
Rozkaz ten wykona tylko jednostka która jest arabskim inżynierem. Oczywiście w...
- 0 Replies
- 3161 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 22, 2016 9:44 am
-
-
Re: GAMEINIT - Zmiana zasięgu magazynu
by
zoNE » Tue Nov 22, 2016 9:44 am
Od wersji 2.0.5.0 można edytować zasięg bazy czyli obszar w którym można budować budynki podporządkowane pod najbliższy skład/magazyn.
Aby to zrobić należy wypakować plik game.txt z Data1.owp i dodać te dwie linijki:
MAX_DISTANCE 26
MAX_DISTANCE_BONUS 8
Gdzie MAX_DISTANCE oznacza zasięg...
- 0 Replies
- 2777 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 22, 2016 9:44 am
-
-
Re: SAIL - On UnitBury
by
zoNE » Tue Nov 22, 2016 9:43 am
Od wersji 2.0.5.0 dostępny jest nowy event (zdarzenie) - UnitBury. Tworzy ona martwą jednostkę którą można zakopać.
Można sprawdzić samemu:
On UnitBury(un) do
begin
display_strings := 'Jednostka: '&un&' została zakopana/zabita!';
End;
Może komuś się to przyda, kiedyś :D
Author: Serpent...
- 0 Replies
- 2705 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 22, 2016 9:43 am
-
-
Re: SAIL - GetMonth
by
zoNE » Tue Nov 22, 2016 9:43 am
Od wersji 2.0.5.0 dostępna jest funkcja która zwraca numer obecnego miesiąca z kalendarza systemowego.
GetMonth()
Przykład:
if GetMonth = 12 then
display_strings := 'Mamy zimę ale nie ma śniegu :(';
Author: Serpent
Topic:
- 0 Replies
- 2800 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 22, 2016 9:43 am
-
-
Re: SAIL - Remove
by
zoNE » Tue Nov 22, 2016 9:42 am
Napisałem taką oto funkcję której zadaniem jest usuwanie podanej wartości z tablicy jedno- lub dwuwymiarowej.
Export Function Remove(tab, value, mode);
var i, j, tmp;
begin
i := 1;
while(i tablica z jakimiś wartościami
- value -> wartość
- mode -> tryb, jeżeli ustawimy na true wówczas zostanie...
- 0 Replies
- 2806 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 22, 2016 9:42 am
-
-
Re: SAIL - Dynamiczne wczytywanie colors.txt
by
zoNE » Tue Nov 22, 2016 9:41 am
Od wersji 2.0.5.0 można załadowywać zawartość pliku colors.txt z poziomu SAIL'a. Dzięki temu możemy w trakcie misji zmieniać kolorystykę mapy. Służy do tego komenda LoadColorsTXT('Text'); gdzie w miejsce 'Text' podajemy nazwę pliku z kolorami.
Przykładowo gdy chce zmienić kolor mapy na inny:...
- 0 Replies
- 2759 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 22, 2016 9:41 am
-
-
SAIL - Replace2
by
zoNE » Sun Nov 13, 2016 9:30 am
W sail'u brakuje funkcji która umożliwiałaby zamianę jakieś wartości w tablicy dwuwymiarowej, dlatego napisałem taką funkcję. Poniżej kod:
Export Function Replace2(tab, j, k, value);
var i, tmp;
begin
tmp := Replace(tab , k, value);
tab := Replace(tab, j, tmp);
result := tab;
End;
Funkcja...
- 0 Replies
- 2163 Views
-
Last post by zoNE
Sun Nov 13, 2016 9:30 am
-
-
SAIL - Przegrana w wypadku ataku/demontażu jednostki strony
Replies: 1
by
zoNE » Sun Apr 08, 2012 12:14 am
Jeżeli zaatakujemy lub zajmiemy budynek czy pojazd danej strony, przegramy. Przydatne, gdy nie chcemy np. by w naszym modzie można było rozwalić dla zabawy całą bazę sojusznika. :P
W tym przykładzie strona, która powinna zostać nienaruszona to 2, czyli żółty kolor (arabowie). Dodatkowo mamy zmienną...
- 1 Replies
- 2643 Views
-
Last post by zoNE
Sat Mar 12, 2016 10:25 pm
-
-
SAIL - GetProperties
by
zoNE » Sat Mar 12, 2016 10:24 pm
W SAIL'u istnieje funkcja która zwraca nam informacje nt. danej jednostki. Funkcją tą jest GetProperties(unit) .
Zwraca ona następujące dane w formie listy:
speed - prędkość
defend - współczynnik obrony (pancerz)
sight - zasięg widzenia jednostki
range - zasięg ataku jednostki
eff soft -...
- 0 Replies
- 2613 Views
-
Last post by zoNE
Sat Mar 12, 2016 10:24 pm
-
-
SAIL - SortList (sortowanie list)
by
zoNE » Sat Mar 12, 2016 10:22 pm
Napisałem funkcje które umożliwiają sortowanie list rosnąco i malejąco.
Sortowanie rosnące (od minimum do maksimum)
Export Function SortListAsc(list);
var i, j, sort_list, add;
begin
sort_list := [];
for i = 1 to list do
begin
if i = 1 then
sort_list := sort_list ^ list
else
begin
for j...
- 0 Replies
- 2516 Views
-
Last post by zoNE
Sat Mar 12, 2016 10:22 pm
-
-
SAIL - GetFacExtDir (pobieranie rozbudów nieistniejącej fb.)
by
zoNE » Tue Jan 19, 2016 12:19 pm
Napisałem funkcję która podaje nam wszystkie niezbędne informacje potrzebne do budowy 5 rozbudów do fabryki.
Export Function GetFacExtDir(x, y, dir);
var list, i;
begin
list := [];
Case dir of
0: begin
list := [ , , , , ];
end;
1: begin
list := [ , , , , ];
end;
2: begin
list := [ , , ,...
- 0 Replies
- 2202 Views
-
Last post by zoNE
Tue Jan 19, 2016 12:19 pm
-
-
SAIL - Zwracanie Behemotha
by
zoNE » Fri Jan 01, 2016 12:12 pm
Wklejam funkcję która zwraca wszystkie pojazdy typu Behemoth (gotowych, nie budowanych!) dla danej strony.
Export Function GetBehemoth(side);
begin
result := FilterAllUnits([ , ]);
End;
Author: Serpent
Torpic:
- 0 Replies
- 1706 Views
-
Last post by zoNE
Fri Jan 01, 2016 12:12 pm
-
-
SAIL - ComCompleteUpgrade
by
zoNE » Fri Nov 27, 2015 10:52 am
Funkcja rozkazuje ukończyć budowę/ulepszanie danego budynku jednostkom z plist.
Export Function ComCompleteUpgrade(plist, b);
var i;
begin
if BuildingStatus(b) = bs_build then
for i = 1 to plist do
SetTaskList(plist , [ ]);
End;
Author: Serpent
Topic:
- 0 Replies
- 1425 Views
-
Last post by zoNE
Fri Nov 27, 2015 10:52 am
-
-
MOD - Darmowe mapy (Free maps)
Replies: 8
by
zoNE » Thu Jan 05, 2012 2:44 am
Hi, everybody!
I'd like to provide you some my maps - old maps or unused maps from my mod. You can use it as you wish :?
So, good luck with creating of your missions :P
There's the first map that I can give you :)
Map size: 100 x 70
Info: There's no water, appropriate for one of the first...
- 8 Replies
- 3859 Views
-
Last post by zoNE
Mon Nov 16, 2015 10:32 am
-
-
SAIL - GetBuildingsList
by
zoNE » Wed Nov 11, 2015 9:10 am
Funkcja pobiera danego typu (btype) dla strony (side).
Dla argumentu btype = -1 funkcja zwraca listę ze wszystkimi budynkami danej strony.
Export Function GetBuildingsList(side, btype);
var i, tmp, list;
begin
if btype = -1 then
tmp := FilterAllUnits([ , ])
else
tmp := FilterAllUnits([ , ]);...
- 0 Replies
- 1334 Views
-
Last post by zoNE
Wed Nov 11, 2015 9:10 am
-
-
SAIL - WantHeal
by
zoNE » Mon Nov 09, 2015 10:32 am
Funkcja zwraca prawdę jeśli naukowiec (sci) chce leczyć jednostkę (unit).
Export Function WantHeal(sci, unit);
begin
if GetTaskList(sci) > 0 then
begin
if GetTaskList(sci) = 'l' and GetTaskList(sci) = unit then
result := true
else
result := false;
end
else
result := false;
End;
Author:...
- 0 Replies
- 1414 Views
-
Last post by zoNE
Mon Nov 09, 2015 10:32 am
-
-
SAIL - RandExplosionInArea
by
zoNE » Sat Nov 07, 2015 5:40 am
Export Function RandExplosionInArea(area, time, num);
var i, c, tmp;
begin
tmp := AreaToList(area, 0);
Randomize;
for i = 1 to num do
begin
c := Rand(1, tmp );
MineExplosion(tmp , tmp , 1);
Wait(time);
end;
End;
Funkcja powoduje losowe wybuchy w danej arei.
RandExplosionInArea(area,...
- 0 Replies
- 1351 Views
-
Last post by zoNE
Sat Nov 07, 2015 5:40 am
-
-
SAIL - GetFacExt (pobieranie rozbudów istniejącej fabryk
by
zoNE » Thu Nov 05, 2015 1:04 am
Funkcja zwraca rozbudowy fabryki zadanej parametrem.
Export Function GetFacExt(factory);
var tmp, i, list;
begin
tmp := [];
list := [];
for i = 16 to 25 do
tmp := tmp ^ FilterAllUnits([[ , , ]]);
for i = 1 to tmp do
list := list ^ [[GetBType(tmp ), GetX(tmp ), GetY(tmp ), GetDir(tmp )]];...
- 0 Replies
- 1395 Views
-
Last post by zoNE
Thu Nov 05, 2015 1:04 am
-
-
SAIL - Używanie artefaktu
by
zoNE » Tue Nov 03, 2015 10:19 pm
Jeżeli chodzi o położenia na mapie samego artefaktu to jest taka funkcja:
FindArtifact(art_num); // art_num oznacza numer artefaktu.
// można z niej wydobyć koordy w taki sposób:
x := FindArtifact(1) ;
y := FindArtifact(1) ;
Natomiast jeżeli chodzi o użycie to patrz niżej.
Funkcja...
- 0 Replies
- 1468 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 03, 2015 10:19 pm
-
-
SAIL - WantDismantle
by
zoNE » Tue Nov 03, 2015 10:15 pm
Na prośbę Marta napisałem funkcję która zwraca prawdę jeśli jednostka (unit) chce rozmontować budynek (building).
Export Function WantDismantle(unit, building);
var x, y;
begin
x := GetX(building);
y := GetY(building);
if GetTaskList(unit) then
begin
if 'Y' = GetTaskList(unit) and
x =...
- 0 Replies
- 1353 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 03, 2015 10:15 pm
-
-
SAIL - HexInArea
by
zoNE » Tue Nov 03, 2015 10:15 pm
Funkcja zwraca prawdę jeśli dane koordynaty x,y należą do danej arei.
Export Function HexInArea(x, y, area);
var i, tmp, list;
begin
tmp := false;
list := AreaToList(area, 0);
for i = 1 to list do
begin
if list = x and list = y then
begin
tmp := true;
break;
end;
end;
result := tmp;
End;...
- 0 Replies
- 1238 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 03, 2015 10:15 pm
-
-
SAIL - UnitGoingTo
by
zoNE » Tue Nov 03, 2015 10:14 pm
Funkcja zwraca prawdę jeśli jednostka (unit) zmierza na hexa o koordynatach x,y:
Export Function UnitGoingToXY(unit, x, y);
begin
if GetTaskList(unit) then
begin
if 'M' = GetTaskList(unit) and
x = GetTaskList(unit) and
y = GetTaskList(unit) then
result := true
else
result := false;
end...
- 0 Replies
- 1413 Views
-
Last post by zoNE
Tue Nov 03, 2015 10:14 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Forum permissions
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum