Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
-
-
Altar Interactive Q/A on Original War topic
Replies: 5
by
Morgan 
» Wed Apr 01, 2020 5:54 pm
» in
News from the front
Altar Interactive Questions & Answers about Original War
(Not an April's fool joke)
We are in touch with former Altar members (developers and designers of OW) and we have the chance to ask them lots of questions. We believe we'd like to give everyone a chance by sending us some questions...
- 5 Replies
- 6591 Views
-
Last post by Morgan
Thu Apr 30, 2020 6:15 am
-
-
OW < 2.0. Windows 8 Fix
Replies: 19
by
Antitheus 
» Sat Feb 01, 2014 4:12 am
» in
Nowości z frontu
If using OW 2.0+, try changing your renderer to OGL instead ( guide )
On Windows 8, the game runs very slow for some people, and for others it just crashes with CreatePrimSurface failed error. Yes, I know it says Windows 8 not supported on the store page, but this is not an excuse for me :)
So...
- 19 Replies
- 106365 Views
-
Last post by stucuk
Fri Jul 31, 2015 3:43 pm
-
-
IRC chat
Replies: 3
by
YuriStriatov 
» Sat Nov 17, 2012 10:30 pm
» in
Nowości z frontu
Chcesz wejsc na kanal z poza OW? Czytaj nizej:
Server: freenode (eu.freenode.net, etc. lista tutaj: - wybierz jakis blisko ciebie)
Kanal: #original-war
IRC Clients (sciagnij jeden z nich aby moc sie podlaczyc, kazdy jest banalny w obsludze):
- mIRC (
- Nettalk (
- Miranda (
- 3 Replies
- 61977 Views
-
Last post by FerdPawlows
Tue Mar 24, 2020 12:16 pm
-
-
Regulamin forum /Pravidla fóra /Forum rules /Reglas del foro
by
Radzio » Fri Feb 18, 2011 8:09 pm
» in
Nowości z frontu
1. Forum rules in English
Last updated: 6.06.2010
§1. First steps
Before you ask a question, use the Search option and check the FAQ article on the website.
Describe the topic of your thread well, topics such as ... , error , read this , problem , etc. will be renamed or removed.
If you...
- 0 Replies
- 62782 Views
-
Last post by Radzio
Tue May 24, 2011 7:54 am
-
-
SAIL - Bloki Every i jednostka czasu
Replies: 9
by
Serpent 
» Mon May 11, 2015 5:07 pm
Bloki Every są bardzo pomocnym narzędziem gdyż ich najważniejszą cechą jest to że wywołują się po upływie danego czasu.
Budowa:
Every CZAS do // nagłówek
begin // rozpoczyna blok
// Kod
end; // kończy blok
Przykład - Chcemy aby kod wykonał się w 10 sekundzie po rozpoczęciu gry:
Every 0$10 do...
- 9 Replies
- 2394 Views
-
Last post by ziame
Mon Apr 30, 2018 5:39 pm
-
-
Okrzyki postaci (exclamations)
Replies: 7
by
Antitheus 
» Sat Jun 06, 2015 11:29 am
Moja druga runda researchu pt. sprawdź featury OW . Zaskoczył mnie fakt, iż wciąż nie posiadamy tematu dot. dodawania/zmiany głosów i okrzyków postaci. Rzecz jasna, nie jest to temat tworzony przeze mnie od podstaw, lecz temat oparty na ŹRÓDLE (by włączyć tekst w języku polskim należy pod koniec...
- 7 Replies
- 2173 Views
-
Last post by Serpent
Wed Jan 11, 2017 2:45 pm
-
-
Modowanie - To nie jest trudne! [Poradnik]
Replies: 15
by
Serpent 
» Tue Oct 29, 2013 10:54 pm
Poradnik pisany na podstawie nabytego doświadczenia w modowaniu. Przedstawię tu wszystkie zagadnienia dot. modowania m.in.:
- Podstawy edytora
- Sail
- Tworzenie map
- Tworzenie grafik
- Tworzenie animacji do map
- Tworzenia przerywników wideo
itd.
LINK:
Mam nadzieję że jest to dość...
- 15 Replies
- 4815 Views
-
Last post by Serpent
Fri Aug 12, 2016 2:13 am
-
-
Original War Dialog Editor
Replies: 3
by
Serpent 
» Mon May 02, 2016 7:07 am
Witam. Od jakiegoś czasu z wykorzystaniem języka JavaScript tworzę narzędzie ułatwiające pisanie dialogów do OW. Jest to edytor dialogów w przeglądarce.
Link:
Opis:
Wszystkie elementy na stronie są interaktywne. Oznacza to że strona działa bez konieczności przeładowania.
W lewym górnym...
- 3 Replies
- 1520 Views
-
Last post by Antitheus
Mon May 02, 2016 2:40 pm
-
-
OWMS - Original War Modding Suite
Replies: 26
by
Nitek » Thu Feb 26, 2015 4:52 pm
Modów do OW jest dosyć mało w dużej mierze dlatego, że proces ich tworzenia jest tragiczny. Chyba z rok temu wpadłem na pomysł, żeby zrobić swojego rodzaju modding suite - program, w którym można w sposób bardzo przyjazny zarządzać wszystkimi ważniejszymi plikami tekstowymi. Kilka dni temu zacząłem...
- 26 Replies
- 4686 Views
-
Last post by 15DarkMaster1987
Mon Nov 02, 2015 1:22 pm
-
-
SAIL - Poradnik tworzenia postaci i operacje na tablicach
Replies: 10
by
Serpent 
» Tue May 05, 2015 2:48 pm
O tworzeniu postaci było już setki postów jednak użytkownik Szulce prosił mnie żeby mu to wyjaśnij więc postanowiłem się tymi radami podzielić.
Przydatne linki:
Tworzenie postaci w SAIL'u (by NNPlaya)
Tworzenie ludzi (start.txt)
Tworzenie jednostek w edytorze (jest temu poświęcony rozdział)...
- 10 Replies
- 2413 Views
-
Last post by Serpent
Wed Jul 08, 2015 1:47 am
-
-
XichtEd - nowe funkcje - objaśnienia
Replies: 2
by
Antitheus 
» Mon Jun 01, 2015 8:20 pm
Temat będę uzupełniał w miarę zapotrzebowania oraz ewentualnych własnych doświadczeń. Możecie dzielić się własną wiedzą i uzupełniać temat.
Jak wiadomo, nowa nakładka na patcha oferuje nam dodawanie własnych elementów portretu postaci do gry. Zamieszczę tu krótki poradnik, objaśnienia niektórych...
- 2 Replies
- 1674 Views
-
Last post by Antitheus
Sat Jun 06, 2015 6:54 pm
-
-
SAIL - Komunikaty tekstowe w grze bez/z opcjami wyboru
by
Serpent 
» Wed May 06, 2015 4:59 pm
Wyświetlanie okien tekstowy jest bardzo często wykorzystywane w prawie wszystkich modyfikacjach. Ma ono zazwyczaj na celu poinformować gracza o jakimś wydarzeniu, popchnąć fabułę do przodu lub zmusić gracza do wyboru jednej z kilku opcji.
Tworzenie struktury okna w pliku tekstowym:...
- 0 Replies
- 1533 Views
-
Last post by Serpent
Wed May 06, 2015 4:59 pm
-
-
Video Poradniki - Dla Początkujących
Replies: 24
by
Jeanks » Sun Mar 01, 2015 5:16 pm
Zgodnie z zapowiedziami i z tym co zasugerowali mi inny userzy wydaję Video Poradniki dla całkowicie nowych użytkowników którzy chcą nauczyć się programować w SAIL-u. Poradniki będą wielofazowe i oglądanie kolejnych części będzie wymagało zapoznania się z poprzednimi. Jeżeli dopiero zaczynasz te...
- 24 Replies
- 4470 Views
-
Last post by Serpent
Thu Mar 19, 2015 8:07 pm
-
-
game.txt
Replies: 1
by
czeresniaczek1 » Fri Mar 12, 2021 7:33 am
Przerobiłem trochę plik game.txt
INVISIBLEDELAY 50
TELEPORTDELAY 60
HACKDELAY 175
CONTAMINATEDELAY 300
TIMELAPSER_INTENSITY 700
TIMELAPSER_MAXLIMIT 1000
TIMELAPSER_MINLIMIT 150
TIMESHIFTING_STRENGTH 900
TIMESHIFTING_DURATION 200
TIMESHIFTING_RANGE 5
TIMESHIFTING_MINLIMIT 50...
- 1 Replies
- 59 Views
-
Last post by Don Hard
Fri Mar 12, 2021 10:53 am
-
-
[modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.
Replies: 10
by
3bitt » Sun Sep 12, 2010 9:01 pm
Siemka.Mam pytanie.Jak ustawić w editorze przy umiejętnośćiach postaci żeby np poziom umiejętności inżyniera 15 albo 20 ?? Da sie tak bo w modzie ph3noma jest że ted ma 15 naukowca.Jeśli ktoś wie jak to zrobić niech powie :)
// Na przyszłość nazywaj temat adekwatnie do problemu. Poprawione.
- 10 Replies
- 1554 Views
-
Last post by czeresniaczek1
Wed Mar 10, 2021 8:54 pm
-
-
OWCharManager
Replies: 1
by
Serpent 
» Mon Mar 08, 2021 8:32 pm
Stworzyłem program który umożliwia pełne zarządzenie plikami start.txt w danym modzie.
Po zainstalowaniu, odpalamy program i wybieramy który mod chcemy edytować.
Po wybraniu moda, odpala się główne okno z całym panelem umożliwiającym edycję start.txt. Możliwe jest przełączanie pomiędzy...
- 1 Replies
- 76 Views
-
Last post by arturc200000
Mon Mar 08, 2021 8:39 pm
-
-
>Free maps<
Replies: 22
by
Xander » Sat Aug 15, 2015 1:53 am
Hej hej hej
Chciałbym wam przedstawić mapy, nad którymi pracuję, i postanowiłem udostępnić je publicznie, prosiłbym o administrację także, aby tematu nie usuwali / zamykali, ponieważ z czasem będę dodawał tutaj nowe mapy jak i informował o pracach nad kolejnymi.
Propozycje co do map mile...
- 22 Replies
- 3043 Views
-
Last post by Gravitr
Mon Feb 22, 2021 6:39 pm
-
-
Pliki z Bryce'a
by
Gwrhkhsh » Sat Feb 06, 2021 7:45 pm
Hej,
obiecałem Zone'owi, że po premierze Edisona wrzucę pliki z Bryce'a, z których korzystałem robiąc tekstury. Warto nadmienić, że oryginalny plik przygotował dla mnie Prażanin (i to on ogarnął jak to ustawić), a ja tylko potem to wszystko edytowałem i dopasowywałem do bieżących potrzeb.
W...
- 0 Replies
- 311 Views
-
Last post by Gwrhkhsh
Sat Feb 06, 2021 7:45 pm
-
-
Edycja gg w modach
Replies: 14
by
czeresniaczek1 » Mon Jan 04, 2021 3:28 pm
Cześć.
Próbuję zrobić uniwersalnego tutka który pozwalał by edytować gg w modach do poziomu 10. Edytor wyświetla mi co i rusz jakieś błędy na forum są bardziej doświadczeni moderzy. Proszę o pomoc tak wygląda rezultat mojej pracy:
every 0$1 do
begin
SetSkill( ,skill_combat,10);
SetSkill(...
- 14 Replies
- 250 Views
-
Last post by Serpent
Thu Jan 14, 2021 8:59 pm
-
-
Nauka SAIL
Replies: 3
by
Silent_Scream 
» Fri May 15, 2020 4:02 pm
Cześć wszystkim :arhello:
Z racji tego, że mam teraz sporo wolnego czasu, a nie chcę go marnować, to postawiłem na samorozwój - chce się nauczyć zaawansowanego pisania językiem SAIL i stworzyć małego moda.
Na forum nie raz pojawiały się teksty, że SAIL'a można nauczyć się samemu przez podglądanie...
- 3 Replies
- 509 Views
-
Last post by Serpent
Mon May 25, 2020 10:12 pm
-
-
SAIL - Shuffle (losowy porządek w tablicy)
by
Serpent 
» Thu May 14, 2020 9:33 pm
Funkcja ustawia elementy zadanej tablicy w losowej kolejności.
Export Function Shuffle(array);
var i, index;
begin
result := [];
if not array then
exit;
Randomize;
for i = array downto 1 do
begin
index := rand(1, array);
result := Insert(result, result + 1, array );
array := Delete(array,...
- 0 Replies
- 954 Views
-
Last post by Serpent
Thu May 14, 2020 9:33 pm
-
-
Zwiecha edytora
Replies: 4
by
Silent_Scream 
» Wed Apr 29, 2020 1:48 pm
Cześć wszystkim,
Wiele rzeczy się pozmieniało, a problemy zostały takie same.
Nie mam pomysłu co może być nie tak. Otóż edytor włącza mi się dobrze. Mam mapę z teksturami, wodą, falami itp. Ustawiłem budynki na mapie z identyfikatorami. Zacząłem pisać blok i chciałem go przetestować w grze....
- 4 Replies
- 1503 Views
-
Last post by Silent_Scream
Sat May 02, 2020 1:12 am
-
-
Creative modding - Wątek roboczy
Replies: 400
by
Creative 
» Mon Apr 30, 2012 4:06 pm
Witam postanowiłem zrobić moda , mam już dialogi , cele misji ale mam problemy.
Otóż to : Proszę sprawdzić kod. ( Szukam ludzi którzy zrobią ze mną tego moda )
Zrobiłem 2 kod i też nie działa.
every 0$1 trigger FilterUnitsInArea(Area02,S1)>0 do
begin
enable;
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');...
- 400 Replies
- 24908 Views
-
Last post by Serpent
Fri Feb 28, 2020 10:52 pm
-
-
Problem z AddCom w grze Multiplayer
Replies: 4
by
JohnRambozinho 
» Sun Feb 23, 2020 2:06 pm
Od jakiegoś czasu zajmuję się modem, którego głównym zamysłem jest gra podobna do tego co oferuje mod Cooperation, jednak na nowych, zaprojektowanych przeze mnie mapach i skupiająca się raczej na pokonaniu wspólnymi siłami potężnego komputerowego przeciwnika. Pisząc misję napotkałem dziwny błąd,...
- 4 Replies
- 1444 Views
-
Last post by JohnRambozinho
Sun Feb 23, 2020 5:42 pm
-
-
SAIL - SortBySkill
by
Serpent 
» Thu Oct 10, 2019 1:12 pm
Funkcja sortująca jednostki malejąco wg. zadanej umiejętności. Dozwolone są tylko umiejętności od 1 do 4.
Export Function SortBySkill(units, class);
var i, tmp;
begin
if not units or not class in then
exit;
tmp := [];
for i in units do
tmp := Insert(tmp, tmp+1, GetSkill(i, class));
if not...
- 0 Replies
- 2215 Views
-
Last post by Serpent
Thu Oct 10, 2019 1:12 pm
-
-
CharacterSelection - wybór postaci biorących w misji
Replies: 3
by
minor2 » Thu Aug 15, 2019 5:21 pm
Cześć,
mam problem z modowaniem misju 4 kampani Rosjan.
folder: \Missions\__RU\04
Wewnątrz pliku start.src jest taka funckja:
function select_people;
var units;
begin
units:= ^
^
^new^other;
player_units:= union CharacterSelection('Select 15 characters to go with...
- 3 Replies
- 1221 Views
-
Last post by 0dd1
Fri Aug 16, 2019 5:23 pm
-
-
Efekt "Zanurzenia" na Bagnie lub w Wodzie
Replies: 6
by
Serpent 
» Sat Aug 24, 2013 1:51 pm
Oto tutek dla tych którzy nie widzą jak zrobić efekt zanurzonych nóg na bagnie, czy w wodzie.
Legenda(w spoilerze):
Czarny kwadrat - Panel Arei
Czerwony Kwadrat - Guzik
Żółty kwadrat - Water (czyli wysokość wody na danym hexie).
1. Tworzymy na mapie obszar bagna ( swamp ) lub/i wody ( water )...
- 6 Replies
- 1855 Views
-
Last post by Serpent
Wed Aug 14, 2019 7:59 pm
-
-
SAIL - Reindex
by
Serpent 
» Sun Jun 23, 2019 1:05 am
Funkcja przesuwająca elementy w tablicy z miejsca x na miejsce y .
Export Function Reindex(array, i_from, i_to, direction);
var i, j, k, d, tmp, length;
begin
result := array;
if not array or not i_from or not i_to or i_from > array or i_to > array then
exit;
if direction then // ASC
begin...
- 0 Replies
- 2317 Views
-
Last post by Serpent
Sun Jun 23, 2019 1:05 am
-
-
SAIL - Connect (podłączanie zdalnie sterowanych pojazdów)
by
Serpent 
» Sun Jun 23, 2019 12:48 am
Funkcja podłączająca zadany parametrem zdalnie sterowany pojazd do możliwe jak najlepszego mechanika. Pod uwagę brana jest ilość już podłączonych pojazdów oraz poziom mechanika. Działa zarówno dla statycznych jak i mobilnych wież kontrolnych.
Export Function Connect(vehicle);
var i, t, mech, tmp,...
- 0 Replies
- 1979 Views
-
Last post by Serpent
Sun Jun 23, 2019 12:48 am
-
-
SAIL - GetTechNation
by
Serpent 
» Sun Jun 23, 2019 12:41 am
Funkcja zwraca technologie nacji dla zadanej parametrem strony. Dodatkowo można ograniczyć liczbę zwracanych techów bazując na ich konkretnym stanie.
Export Function GetTechNation(side, nation, state);
var i;
begin
if not side or not nation then
exit;
case nation of
nation_american: result :=...
- 0 Replies
- 1982 Views
-
Last post by Serpent
Sun Jun 23, 2019 12:41 am
-
-
Edytor: odzyskiwanie stanu przed zmianami w GameMode
Replies: 5
by
Kubizan » Wed Feb 27, 2019 11:46 pm
Z góry przepraszam, jeżeli odpowiedź na ten problem już się tu znalazła - konto mam świeże, a w wyszukiwarce niczego nie znalazłem.
Rzecz w tym, że odpaliłem tryb GameMode w edytorze i przez przypadek zapisałem zmiany przed resetem mapy. W efekcie wykonały się wszystkie startowe wiersze SAILa i...
- 5 Replies
- 1080 Views
-
Last post by Kubizan
Fri Mar 01, 2019 4:25 pm
-
-
SAIL - Operacje na tablicach
by
Serpent 
» Thu Dec 06, 2018 9:41 am
Temat zbiorczy dotyczący operacji na tablicach w SAILu.
1. Co to jest tablica?
Jest to zbiór uporządkowanych danych, w którym poszczególne elementy mają przyporządkowany numer (indeks).
W SAILu indeksami są liczby naturalne.
Pierwszy element w tablicy zawsze przyjmuje wartość 1 ....
- 0 Replies
- 1243 Views
-
Last post by Serpent
Thu Dec 06, 2018 9:41 am
-
-
SAIL - SortByDistance (sortowanie wg. odległości)
by
Serpent 
» Tue Oct 16, 2018 7:52 pm
Funkcja sortująca jednostki z listy wg. odległości od wskazanego hexa (x,y).
Zwraca tablicę w postaci:
[ , , ...]
Parametry:
x,y - koordynaty
list - lista jednostek
asc - tryb sortowania: true -> rosnąco, false -> malejąco
Export Function SortByDistanceXY(x, y, list, asc);
var i,...
- 0 Replies
- 1511 Views
-
Last post by Serpent
Tue Oct 16, 2018 7:52 pm
-
-
Funkcja Sail: GetBuildingHexes
Replies: 1
by
0dd1 » Sat Aug 18, 2018 11:10 pm
Funkcja zwraca hexy budynku bazując na podanych informacjach. Podobnie jak GetBuildingShape, z tym że zwraca prawdziwe hexy i może też podać wyjścia i rozbudowy.
mode:
0 - Hexy na których budynek stoi (albo miałby stać).
1 - Hexy wyjścia z budynku. W przypadku fabryki to wszystkie których...
- 1 Replies
- 1023 Views
-
Last post by Serpent
Sun Aug 19, 2018 1:15 am
-
-
Budynki w SAIL
Replies: 2
by
Smok » Thu Aug 09, 2018 2:51 pm
Witajcie. Mam kilka pytań związanych z budynkami w SAIL.
1. Jak zespawnować budynek w SAIL, żeby był w fazie budowania?
2. Jak sprawdzić czy w danym miejscu da się wybudować jakiś budynek?
3. Jak sprawić, by AI znalazło sensowne miejsce pod budynek, który ma za zadanie wybudować?
- 2 Replies
- 1020 Views
-
Last post by 0dd1
Sat Aug 18, 2018 11:17 pm
-
-
[PORADNIK] Dodawanie nowych fontów do moda
Replies: 1
by
Prażanin 
» Fri Jul 27, 2018 6:22 pm
W związku z udostępnieniem przez Stucuka narzędzia umożliwiającego dodawanie nowych fontów do Original War, postanowiłem pokrótce opisać, z czym to się je, i o co cho.
Po ściągnięciu programu uruchamiamy go. Program jest dość intuicyjny. Po lewej mamy do wyboru czcionkę (do wyboru mamy wszystkie...
- 1 Replies
- 1117 Views
-
Last post by Prażanin
Sat Jul 28, 2018 1:42 pm
-
-
SAIL - Logi w SAIL'u
by
Serpent 
» Fri Jul 20, 2018 9:26 pm
Od jakiegoś czasu dostępna jest opcja zapisywania logów do pliku. Mianowicie możemy zapisać dowolny ciąg tekstowy do pliku w trakcie wykonywania kodu misji. Służy do tego prosta funkcja:
AddToLog(string);
Jednak aby odblokować działanie logów należy ustawić odpowiedni parametr:...
- 0 Replies
- 1084 Views
-
Last post by Serpent
Fri Jul 20, 2018 9:26 pm
-
-
Don Hard - wszystkie problemy dotyczące modowania
Replies: 7
by
Don Hard 
» Tue Jul 10, 2018 3:09 pm
Witam.
Mam narazie jedynie dwa pytania:
1. Czy ten kod jest poprawny gdzie:
- posiadam 7 zmiennych reprezentujące przedmioty
- zmienną randomuję od 1 do 10
every 0$1 do
begin
kluczfr=Rand(1,10);
- jeżeli zmienna wynosi 1 i postać B znajduje się w arei d1, postać wypowiada dialog i zmienna...
- 7 Replies
- 1435 Views
-
Last post by Serpent
Wed Jul 11, 2018 10:33 pm
-
-
- 0 Replies
- 1219 Views
-
Last post by Serpent
Mon Mar 12, 2018 11:46 pm
-
-
Omijanie polecenia
Replies: 10
by
WojtaZZ 
» Tue Feb 27, 2018 7:36 pm
Hejka, mam pewien problem:
export Function naukowcy_droga;
var gr;
begin
//naukowcy i ich droga do labolatorium
uc_side := 5;
uc_nation := 2;
hc_sex := 2;
hc_name := '';
hc_class := 4;
nauk1 := CreateHuman;
nauk2 := CreateHuman;
gr := ( );
PlaceUnitArea(nauk1,naukowcy,false);...
- 10 Replies
- 1714 Views
-
Last post by Nefarem
Sun Mar 04, 2018 11:10 pm
-
-
[PORADNIK] Działający dubbing w misji
by
Prażanin 
» Sun Feb 18, 2018 9:23 pm
Postanowiłem napisać poradnik, jak zrobić działający dubbing tak jak w oryginalnych kampaniach. Bo jednak nie wielu to wie jak zrobić a dubbing zawsze ważna sprawa (a tak naprawdę wkurza mnie jak muszę poprawiać wyznaczniki dialogów w SAILU i w plikach tekstowych żeby dodać własny dubbing :arhello:...
- 0 Replies
- 1187 Views
-
Last post by Prażanin
Sun Feb 18, 2018 9:23 pm
-
-
Podpis kampanii
Replies: 5
by
WojtaZZ 
» Sun Feb 11, 2018 10:58 pm
Witam wszystkich :arhello:
- Menu wyboru 3 kampanii pobrane z ->
- Opis Ru oraz Am pojawia się normalnie
- Oczywisty brak podpisu pod trzecią możliwością wyboru
- Nie jest dla mnie za bardzo pomocny
- Główny problem: skąd wziąć pliki odpowiedzialne za podpis pod trzecią możliwością wyboru?...
- 5 Replies
- 1390 Views
-
Last post by Serpent
Mon Feb 12, 2018 4:36 pm
-
-
GetHexInfo - obsługa
Replies: 2
by
0dd1 » Sun Feb 11, 2018 4:36 pm
Jakoś nie znalazłem jeszcze żadnego opisu do tej funkcji, więc przyjrzałem się temu sam.
Funkcja zwraca jeśli dany hex nie istnieje, w przeciwnym wypadku -
to pierwsze - 0 Jeśli hex jest na mapie, 1 jeśli jest poza nią
Wysokość - Wysokość danego hexu.
Zbocze - osobny numer dla każdego...
- 2 Replies
- 1258 Views
-
Last post by zoNE
Mon Feb 12, 2018 2:16 pm
-
-
Sail: Podwójny Laser
Replies: 7
by
0dd1 » Sat Aug 12, 2017 11:05 pm
Funkcja w założeniu ma działać jak ComAttackUnit dla podwójnych laserów. Jednak z racji na ich wyjątkowość musi być używana bez przerwy, przez cały czas trwania ataku. Dodatkowo zadziała na całą listę laserów i wrogów - funkcja sama dobiera lasery do celów.
Podanie Area przy użyciu funkcji jest...
- 7 Replies
- 1824 Views
-
Last post by zoNE
Sun Feb 11, 2018 5:18 pm
-
-
Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)
Replies: 6
by
Prażanin 
» Wed Dec 13, 2017 8:03 pm
W tym wątku będę zadawał związane z moddingiem pytania, które mnie trapią.
Pierwsze pytanie: jak umieścić człowieka w budynku? xDDDD
Nie no poważnie, mam dwa pytania:
- Pierwsze do Serpenta. Otóż jedna z misji w demie, które planuję to prowadzenie kompanii produkującej alkohol. Zadaniem jest...
- 6 Replies
- 1391 Views
-
Last post by Prażanin
Wed Dec 13, 2017 9:06 pm
-
-
Nowe eventy
Replies: 3
by
Serpent 
» Wed Sep 20, 2017 8:37 am
Ostatnio trwa akcja dodawania nowych event'ów do SAIL'a.
Jeżeli macie jakieś propozycje to piszcie tutaj.
- 3 Replies
- 1225 Views
-
Last post by 0dd1
Sun Sep 24, 2017 11:01 pm
-
-
SAIL - Sprawdzanie czy cel jest osiągalny
by
Serpent 
» Sun Sep 03, 2017 10:34 pm
Napisałem kodzik który sprawdza czy cel jest osiągalny. Jeśli tak to jednostka podąża w podane miejsce i funkcja zwraca TRUE, w przeciwnym razie funkcja zwraca FALSE.
//Destination Reachable Function by Serpent
Export unreachableList;
On DestinationUnreachable(unit) Do
begin
if not unit in...
- 0 Replies
- 1213 Views
-
Last post by Serpent
Sun Sep 03, 2017 10:34 pm
-
-
Podmiana plików XichtEd
Replies: 3
by
Szulce 
» Sat Aug 19, 2017 7:29 am
Hello everyone! :D
Małe pytanko odnośnie programu do tworzenia buziek. W jaki sposób dodać/zmienić pliki tak, by w np. kobiecej wersji avatara można było wybrać strój szejka? Czy ktoś już próbował podobnych operacji? :amhello:
- 3 Replies
- 1503 Views
-
Last post by Szulce
Sat Aug 19, 2017 12:46 pm
-
-
Pobieranie koordynantow.
Replies: 3
by
MasterKiller » Tue Nov 03, 2015 12:45 pm
Jak zrobic, zeby dalo sie pobrac koordynanty z mapy? Konkretnie chodzi mi o uzywanie artefaktow.
STARTING
begin
game_speed=7;
SetArtifactUse(1, art_use_eye , state_researched, 0);
end;
on ArtifactUsed(side, nr, par, par2) do
begin
if nr=art_use_eye then PlaceSeeing(par,par2,1,16);
end;...
- 3 Replies
- 1346 Views
-
Last post by Serpent
Thu Aug 17, 2017 12:35 pm
-
-
PakView i pliki wav.
by
Serpent 
» Sun Aug 13, 2017 6:08 pm
Stucuk udostępnił dziś wersję PakViewa umożliwiającą odpakowywanie plików dźwiękowych z owp.
- 0 Replies
- 1156 Views
-
Last post by Serpent
Sun Aug 13, 2017 6:08 pm
-
-
SAIL - ReplaceIn
by
Serpent 
» Mon Aug 07, 2017 2:43 pm
Hi, napisałem funkcję która podmienia wartość w podanym miejscu, w dowolnej tablicy wielowymiarowej.
// arr - tablica
// pos - tablica pozycji
// value - nowa wartość do wstawienia
Export Function ReplaceIn(arr, pos, value);
var i, tmp, s_arr;
begin
if pos < 1 then
exit;
if pos = 1 then...
- 0 Replies
- 1168 Views
-
Last post by Serpent
Mon Aug 07, 2017 2:43 pm
-
-
SAIL - Operatory
Replies: 1
by
Serpent 
» Fri Oct 09, 2015 7:37 pm
Operatory mają za zadanie tworzyć jakąś korelacje pomiędzy warunkami, przykładowo jeśli chcemy aby kod wykonał się dopiero po osiągnięciu kilku warunków to operatory służą właśnie do tego.
Przykład #1:
Niech kod wykona się jeżeli zbadane są 3 technologie.
Every 0$01 trigger (GetTech(tech_sib1, 1)...
- 1 Replies
- 1294 Views
-
Last post by Serpent
Mon Aug 07, 2017 1:10 am
-
-
Range chcek error
Replies: 2
by
Don Hard 
» Sat May 06, 2017 1:23 pm
Czas na kolejną łatwą rzecz, którą nie ogarniam.
No więc zaprogramowałem sobie, aby komputer po pewnym czasie stworzył w swojej fabryce pojazd, który:
Będzie miał podwodzie śr. lub cięż. gąsienicowe
Będzie sterowany komputerowo.
Będzie miał silnik spalinowy
Jego bronią będzie podwójne działo lub...
- 2 Replies
- 1157 Views
-
Last post by Don Hard
Wed May 10, 2017 5:33 am
-
-
[Edytor] RangeCheckError
by
Serpent 
» Fri Apr 14, 2017 3:58 am
Jeżeli podczas otwierania mapy wyskoczy wam komunikat o treści Range Check Error oznacza to że została uszkodzona struktura mapy (np. obiekt znajduje się poza granicą mapy). Aby uruchomić mapę należy wejść do folderu moda, następnie missions/_kampania/nazwa_mapy i usunąć plik map.bin .
Teraz mapa...
- 0 Replies
- 1184 Views
-
Last post by Serpent
Fri Apr 14, 2017 3:58 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Forum permissions
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum