If using OW 2.0+, try changing your renderer to OGL instead ( guide )
On Windows 8, the game runs very slow for some people, and for others it just crashes with CreatePrimSurface failed error. Yes, I know it says Windows 8 not supported on the store page, but this is not an excuse for me :)
§1. First steps
Before you ask a question, use the Search option and check the FAQ article on the website.
Describe the topic of your thread well, topics such as ... , error , read this , problem , etc. will be renamed or removed.
If you...
Jak zatrzymac uzupelnianie expa przez misje w których jednostka nie brala udzialu? Konkretniej, chodzi mi o to, ze u mnie w modzie po 9. misji mamy rozgalezienie(10 i 10a), no i misja 10a musi mieć numer w edytorze alt. 12 (bo mniejszych nie ma; w missions.dat ma 16, ale to chyba bez znaczenia). W...
Does anyone have any SAIL code that they want made into a command? LoadCharacter for example was originally SAIL code by Radzio which was turned into a command because it was useful. One main benefit of commands is that they are faster than SAIL.
Funkcja pobiera danego typu (btype) dla strony (side).
Dla argumentu btype = -1 funkcja zwraca listę ze wszystkimi budynkami danej strony.
Export Function GetBuildingsList(side, btype);
var i, tmp, list;
begin
if btype = -1 then
tmp := FilterAllUnits([ , ])
else
tmp := FilterAllUnits([ , ]);...
Funkcja zwraca prawdę jeśli naukowiec (sci) chce leczyć jednostkę (unit).
Export Function WantHeal(sci, unit);
begin
if GetTaskList(sci) > 0 then
begin
if GetTaskList(sci) = 'l' and GetTaskList(sci) = unit then
result := true
else
result := false;
end
else
result := false;
End;
Napisalem sobie funkcje bombardujaca (wiem, smieszne brzmi xD), i jednym z jej ficzerow mialo byc, ze jesli bomba udezy niedaleko drzewa, to zostanie ono usuniete, lub zastapione zlamanym.
export function SetBombing(x,y,str);
var _x,_y,i,j;
begin
for i=1 to str do
begin
_x=Rand(x -...
Funkcja zwraca prawdę jeśli jednostka (unit) zmierza na hexa o koordynatach x,y:
Export Function UnitGoingToXY(unit, x, y);
begin
if GetTaskList(unit) then
begin
if 'M' = GetTaskList(unit) and
x = GetTaskList(unit) and
y = GetTaskList(unit) then
result := true
else
result := false;
end...
tekstur było malutko, raptem 1 pagórek, 2 wzgórza i rzeczka.
Problem wystąpił w momencie gdy postawiłem trawę, serpek radził dodawać po trochu, zapisywać i wchodzić od nowa, ponieważ gdy zbyt dużo rzeczy dodałem bez takiego zapisu i resetu edytora...
Hi, napisałem mały program który umożliwia wczytanie klatek w formacie .bmp i wyświetlanie ich w sekwencji. Dzięki temu możemy sprawdzić jak będą wyglądać nasze animacje mapy w grze bez konieczności używania ow_editora.
Witam zastanawiał się chyba każdy jak całkowicie wyłączyć intro w OW. I przeglądając ostatnio pliki OW wpadłem na pewien pomysł by przestawić coś w pliku a otrzymałem wynik pozytywny.
Co trzeba zrobić by pominąć intro?
1. Wchodzimy w główny folder gry Original-War
2. Szukamy pliku eset(jeśli go...
Przy dodawaniu animacji do mapy za pomocą edytora w pliku mapy zapisuje się lokalizacja do danych klatek.
Problem leży w tym że zapisana lokalizacja to lokalizacja klatek na naszym komputerze, więc jeżeli ktoś odpali mapę z animacjami na innym komputerze gdzie ma zainstalowane OW w innej...
Pewnie wielu z Was spotkało się z tym problemem. Chodzi mianowicie o to że jeśli umieścimy człowieka w bunkrze (nie w wieżyczce!) za pomocą PlaceHumanInUnit to zawsze jest on zwrócony w kierunku 0 (północy wschód).
Poniżej zamieszczam funkcję która rozwiązuje ten problem:
Wiele razy słyszałem że ktoś chciał stworzyć dużą misje typu rpg składającą się z wielu map. Problem polegał na przełączaniu się map. Udało mi się jednak rozkminić to zagadnienie.
N
W M E
S
Zakładamy że każda litera to dana mapa. (mapy wsadźmy do folderu /missions/ __am ).
Mapa M to mapa...
Znalazłem buga w Indentify w sail editorze.
Funkcja ta jest dwuargumentowa, a jej opis w Indentify jest dla jednoargumentowej wersji, która nie działa :/
W SailFunctions tej funkcji nie ma.
Czy ktoś wie czym może być drugi argument?
every 10 trigger FilterUnitsInArea(A_tanks1,[ , ]) 10 do
var mech;
begin
for i in FilterUnitsInArea(A_tanks1, ) do
begin
if IsDrivenBy(i) 0 then
ComExitVehicle(IsDrivenBy(i));
Nie nie, to nie jest to jeden z tych tematów zapowiadających pierwszego moda bez znajomości języka lub cokolwiek z tych rzeczy.
Chciałem się raczej zapytać o stronę bardziej merytoryczną. Widzicie jest chyba ze setka modów w których są wyłącznie tradycyjne misje (obroń bazę etc.)
Zanim zacznę wszystko przeinstalowywać chciałym sprawdzić czy to tylko u mnie nie działają komendy, czy może najnowszy patch coś zepsuł. W temacie obok (kod ataku), pisałem o funkcji WantsToAttack. Teraz dochodzi jeszcze co najmniej UnitsInside. Taki o to prościutki kod, dla pewno prosto z PSFS i...
Eventy wywołują się wtedy gdy nastąpi dane zdarzenie. Przykładowo event(wydarzenie) BuildingComplete(b) wykona się za każdym razem gdy na mapie zostanie wybudowany budynek.
Przykład zastosowania eventu:
// chcemy aby licznik naliczał nam zabójstwa jednostek nie będących jednostkami...
Po dłuższym czasie wzięło mnie znów na powrót do modowania, podpalałem swoje stare misje, poprzypominałem sobie co i jak i okazało się, że darowałem sobie, gdy po dłuższym czasie nie mogłem zrozumieć czemu moje perfekcyjne kody na atak nie działają. Załozyłem więc sobie wczoraj nowa czystą mapkę,...
Are people aware that you can Copy/Move terrain with the editor? I wasn't. The move selection mode will copy the Terrain Type and Height when you hold down shift (With CTRL held down it will move any units/trees and with ALT it will move not copy). It won't however re-create the background image...
Witam. Proszę o pomoc w sklejeniu kodu, który wyłącza atak po unicestwieniu wszystkich jednostek danej strony na mapie. Jeżeli byłby ktoś tak łaskaw mnie naprowadzić, albo wytłumaczyć i pokazać potrzebne funkcje, to może liczyć na moją wdzięczność. :amhello:
Trapi mnie taki problem, w edytorze owszem można budynkom nadawać identy, ale budynki budowane w trakcie gry to całkiem inny wymiar, podpatrzone kawałki kodu czechów z Gammy nic nie dały, tam czesi przed komendą ComBuild pisali jakiś ident i znak równania, u mnie taki zabieg nic nie wnosi do gry....
Po pierwsze nie wiedziałem gdzie zamieścić post więc pisze tu.
Mam zdjęcie pulpitu w formacie .bmp (mam kilka .bmp 16,24,32 bitowe) zapisywałem w bmp w photoshopie i chciałem otworzyć programem GrndSec, lecz wyskoczył mi błąd:
not 256color bitmap! Możecie mi powiedzieć co robie nie tak?
Hi, pomyślałem że przydałaby się jakaś biblioteczka kodów SAILa. Stworzyłem więc malutki programik w którym znajduje się kilka zagadnień dot. SAILa. Obsługa jest dziecinnie prosta - po prostu wybieramy dane zagadnienie z listy i kilkamy Generuj.
Myślę że gdyby spodobałby się wam ten program to...
Niech mi ktoś wytłumaczy gdzie leży błąd i o co chodzi w tym errorze bo już nie mam do niego siły. Kod normalnie się kompiluje, nie widzę żadnego błędu w sailu z CreateCharacter. A 3 mapa (w jednej misji, 07_cont_cont) w dalszym ciągu się nie uruchamia.
Sorry that I write here in English, but I don't know if you observe the English section of OWN forum. I'd like to give you some my maps - you can use it as you think fit ;)
Here's a reference to the topic where I gave two maps ;)
I will try to add more maps ;)
Mamy aree, w ktorej dzieja sie rozne rzeczy, w zaleznosci, jakim pojazdem wjedziemy, czy tez wejdziemy tam na piechote. Gdy prowadzimy komora_2 lub komora_AR, wszystko jest OK, lecz gdy IsInUnit(sol3)=0, niezleznie, czy zmienna przenikniecie_dostepne jest true czy false odpala sie InGameOn;...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum