Oficjalna Kampania Arabska

[ Polskie newsy ]

Moderator: Newswriters

User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 220
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Oficjalna Kampania Arabska

#721

Post by 0dd1 » Tue Aug 08, 2017 8:31 am

Serpent wrote:
Tue Aug 08, 2017 2:42 am
Zagrałem sobie w tę misję. Pierwsze wrażenie: gdzie się nie ruszysz tam nawalone wojska. Wszystko to wygląda moim zdaniem sztucznie, każda strona jest nastawiona na zniszczenie Arabów, a walki pomiędzy botami są sporadyczne.
Fabularnie tak to miało wyglądać. We wszystkich misjach zawsze wygrywa strona prowadzona przez gracza, i tak jak w innych kampaniach Arabowie są niszczeni jeszcze przed tą bitwą, tak tutaj są realnym zagrożeniem dla wszystkich.

Właściwie to celowo chciałem to wszystko zrobić w większej skali niż w innych kampaniach. I przy dostępnych surowcach gracz może zrobić od cholery pojazdów więc i komputer też powinien mieć jakąś solidną obronę, bo inaczej to wyglądałoby trochę śmiesznie.

A walki pomiędzy botami są sporadyczne bo i tak prawie w ogóle ich nie zobaczysz i tylko niepotrzebnie lagują.

Powiedz jeszcze na jakim poziomie trudości to było?
Serpent wrote:
Tue Aug 08, 2017 2:42 am
Miałem problem z dostaniem się do głównego złoża. Po skażeniu 4 złóż w zaznaczonych strefach misja nadal się nie kończy.
To postaram się szybko naprawić :(

Na pewno skaziłeś te w areach? Bo u siebie nie mogę znaleźć tego błędu. Dodałem fix który wymusi skażenie tylko tych właściwych.
Serpent wrote:
Tue Aug 08, 2017 2:42 am
Na plus pomysł z artefaktami. Nie rozumiem tylko dlaczego wyładowanie artefaktu z ciężarówki powoduje działanie artefaktu.
Nie chciałem żeby to okienko wyskakiwało za każdym razem gdy chcesz ruszyć komorę. Idealnie by było dodać jakiś specjalny przycisk, ale skoro się nie da to użyłem tego który już jest.
Nefarem wrote:
Tue Aug 08, 2017 2:52 am
Czy pojawienie się Przymierza na tej mapie jest spowodowane tym że w poprzedniej misji nie została zniszczona ich baza?
Tak, opracowanie artefaktów też wpływa trochę na rozgrywkę na drugiej mapie.
Last edited by 0dd1 on Tue Aug 08, 2017 9:28 am, edited 1 time in total.

User avatar

Nefarem
Community Veteran
Community Veteran
Poland
Posts: 991
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Oficjalna Kampania Arabska

#722

Post by Nefarem » Tue Aug 08, 2017 10:51 am

Na średnim poziomie.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 220
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Oficjalna Kampania Arabska

#723

Post by 0dd1 » Tue Aug 08, 2017 12:59 pm

Nefarem wrote:
Tue Aug 08, 2017 10:51 am
Na średnim poziomie.
Może faktycznie trzeba to trochę ułatwić, ale akurat w przypadku mniej doświadczonych graczy bardziej bym się skupił na tym jak wypada poziom łatwy.
Serpent wrote:
Tue Aug 08, 2017 2:57 am
Aczkolwiek moim zdaniem tą "przed-misję" można by zastąpić jakimś intrem gdyż duża część czasu upływa nam na czytaniu dialogów pomiędzy Heike a resztą.
Główny powód tego intra jest taki żeby można było samemu zdecydować jak wykorzystać swoje zasoby, dobierając odpowiednio ludzi i pojazdy.

User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 220
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Oficjalna Kampania Arabska

#724

Post by 0dd1 » Sun Sep 10, 2017 7:17 pm

Udało mi się przenieść okno z wyborem następnej misji z końca Ar11 na format video. Od teraz wybór pomiędzy Legionem a Arabami dokonuje się na filmiku przed rozpoczęciem misji 12, tak jak w Rosyjskiej kampanii. W przypadku już istniejących saveów trzeba usunąć wszystkie pliki .snm z folderu z zapisami Original War\UserProfiles\Arabska Kampania\user\CampaignSaves aby zadziałało.

User avatar

Kalinkus
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 41
Joined: Sun Jan 09, 2011 2:44 pm
Contact:

Re: Oficjalna Kampania Arabska

#725

Post by Kalinkus » Sun Sep 10, 2017 9:53 pm

czemu w plikach arabskiej kampani nie ma plika .ini dla tych co jeszcze nie grali lub nie ruszy przecież bez tego

https://bitbucket.org/McBenn/arabiancampaign/downloads/
„Nie bój się chodzenia po morzu..."

User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 220
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Oficjalna Kampania Arabska

#726

Post by 0dd1 » Mon Sep 11, 2017 11:46 am

Bo można go zrobić samemu przez edytor. Instrukcje są na obu forach obok linków do downloadu, wystarczy się rozejrzeć. Teraz dodałem to samo do folderu z modem.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest