1.11.0 Beta Test - 31 grudnia 2010

[ Polskie newsy ]

Moderator: Newswriters

User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Creative »

To jak można to możecie zrobić do patcha jakąś poprawkę która polepszy grafikę w Original-War ?
Image
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Nitek »

Nie, nie możemy... Ciężko namówić Stucuka żeby robił COKOLWIEK, a Ty chcesz grafikę nową... Wiesz o czym mówisz? Przejść z 2D w 3D to prawie to samo, co pisać OW od nowa. OW NIGDY NIE BĘDZIE MIAŁO LEPSZEJ GRAFIKI. Koniec. ;s
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Incantatoris »

Nitek wrote:Nie, nie możemy... Ciężko namówić Stucuka żeby robił COKOLWIEK, a Ty chcesz grafikę nową... Wiesz o czym mówisz? Przejść z 2D w 3D to prawie to samo, co pisać OW od nowa. OW NIGDY NIE BĘDZIE MIAŁO LEPSZEJ GRAFIKI. Koniec. ;s
pie*****sz. Przecież nawet powiększenie rozdzielczości teksturek zwiększy jakość grafiki.. Teraz ludzie mają 22" monitory i śmiem wątpić, że OW wygląda jak gówno na takich monitorach. Samo udostępnienie jakieś dokumentacji twórców dot. tworzenia grafiki by dało szanse modderom na poprawienie grafiki. I nikt tu nie wspomniał o grafice 3D LOL
btw. grafika i tak jest ładna jak na wiekową grę.
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Szulce »

Co to za bugi są w tych mapach kampanii? Grałem tyle razy i nic nie zauważyłem.
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Creative »

Ale mi chodzi o samo podrasowanie grafiki :P
Image
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Nitek »

To już chyba łatwiej na 3D przejść niż rysować wszystko od nowa :E
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Radzio »

Nie, łatwiej przejść na 32bity (więcej kolorów a mniej bugów w sterownikach kart graficznych) i dodać obsługę większych rozdziałek.
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by ph3nom »

Nitek wrote:Nie, nie możemy... Ciężko namówić Stucuka żeby robił COKOLWIEK, a Ty chcesz grafikę nową... Wiesz o czym mówisz? Przejść z 2D w 3D to prawie to samo, co pisać OW od nowa. OW NIGDY NIE BĘDZIE MIAŁO LEPSZEJ GRAFIKI. Koniec. ;s
Prawdę mówiąc OW ma trójwymiarową grafikę (notkę na ten temat można znaleźć nawet na oficjalnej stronie gry). Problem polega na tym, że zarówno mapy, jak i postacie są przedstawione w rzucie izometrycznym, co złudnie kojarzy się ludziom z 2D. Swojego czasu założyłem temat na OWS z pytaniem, czy możliwe jest odblokowanie kamery, tak aby gracze mogli dowolnie obracać planszami - jednak z przyczyn technicznych, jest to zbyt wiele roboty.
PM.Who wrote:Samo udostępnienie jakieś dokumentacji twórców dot. tworzenia grafiki by dało szanse modderom na poprawienie grafiki. I nikt tu nie wspomniał o grafice 3D LOL
btw. grafika i tak jest ładna jak na wiekową grę.
Do ulepszenia grafiki nie potrzebna jest żadna dokumentacja od twóców gry. Jeśli chcesz np. zwiększyć rozdzielczość modeli, to musisz po prostu otworzyć jeden z programów dołączonych do OW, wczytać modele postaci i narysować od nowa w większej rozdzielczości. Nie sądzę żeby była jakaś inna droga na skróty (zakładając, że postacie mają być dobrej jakości).
Radzio wrote:Nie, łatwiej przejść na 32bity (więcej kolorów a mniej bugów w sterownikach kart graficznych) i dodać obsługę większych rozdziałek.
To chyba jedyny sensowny pomysł. Swoją drogą wyższe (czyt. niestandardowe) rozdzielczości interfejsu można już teraz uruchomić specjalną komendą - nie wiem jednak jak to się ma do lagów i ogólnej wydajności gry.
Image
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Incantatoris »

ph3nom wrote:=
Do ulepszenia grafiki nie potrzebna jest żadna dokumentacja od twóców gry. Jeśli chcesz np. zwiększyć rozdzielczość modeli, to musisz po prostu otworzyć jeden z programów dołączonych do OW, wczytać modele postaci i narysować od nowa w większej rozdzielczości. Nie sądzę żeby była jakaś inna droga na skróty (zakładając, że postacie mają być dobrej jakości).
Ale do obsługi Bryce jest potrzebna. a zresztą: może coś ciekawego umieścili w dokumentach? Na przykład: jak się zabierali za te teksturki? Nie jestem grafikiem, nie pracowałem w żadnych teamie więc nie wiem, czy w ogóle takie rzeczy się opisuje. Tak strzelam.
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Radzio »

OW jest w 2D. Za rendering odpowiada DirectDraw (najbardziej zbugowany składnik DirectX).
A CustomRes działa, ale niezbyt zgodnie z oczekiwaniami.
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by ph3nom »

Na pewno mieli wszystko rozplanowane, żeby każdy wiedział co ma robić. Nie wiem jednak czy coś takiego dali Stucukowi, jako iż nie ma to większego związku z kodem źródłowym gry, a jedynie z organizacją pracy (wliczając w to tutoriale do poszczególnych narzędzi).
Radzio wrote:OW jest w 2D. Za rendering odpowiada DirectDraw (najbardziej zbugowany składnik DirectX).
A CustomRes działa, ale niezbyt zgodnie z oczekiwaniami.
A więc zostaliśmy oszukani przez twórców gry? :lol: Swoją drogą CustomRes po kilku poprawkach mógłby zostać włączony normalnie do opcji gry.
Image
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Incantatoris »

OW ma pseudo 3D, tzw. 2.5D
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Radzio »

Nie mów 2.5D, bo to głupie. OW pracuje w 2D i ma grafikę pseudo 3D.
User avatar
Maniek
Community Veteran
Community Veteran
Poland
Posts: 249
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:03 pm
Location: Koluszki, Poland
Contact:

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Maniek »

A to nie jest tak, że wszystkie postacie i budynki zostały stworzone w 3d i potem zripowane do 2d? Mi na to wygląda, wiec jeżeli byłaby możliwość pozyskania modeli 3d to i byłaby możliwość ponownego zripowania w wyższej rozdzielczości. Tak mi się przynajmniej wydaje. Oczywiście to też by było czasochłonne, ale napewno mniej niż rysowanie od nowa.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010

Post by Radzio »

manieq wrote:A to nie jest tak, że wszystkie postacie i budynki zostały stworzone w 3d i potem zripowane do 2d?
Tak, to jest tak.
Post Reply