1.11.0 wersja finalna wydana!

[ Polskie newsy ]

Moderator: Newswriters

User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Creative »

Co ma być nowego w 1.11.1 ?
Image
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by pomek »

Nic. I tak bugerzy beda bugowac, gry rankingowe beda upierdalane, synchr losty beda padac, a ludzie beda narzekac ;)
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Witcher »

Ledwie dostaliście 1.11 i już rozmyślacie o nowym patchu? Na nowy tak jak i na ten poczekacie sobie pare lat, póki co cieszcie się tym.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Creative »

Dobrze to się poczeka na patcha(nowy jest) tylko pytałem :)
Image
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Witcher »

Grałem dziś CB i musze powiedzieć, że fajnie się gra.. ;p
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Pamel
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Tue Jan 18, 2011 7:42 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Pamel »

Jak dla mnie ten patch to kompletny niewypal, o ile koncepcja build up mi nawet odpowiada (powrot do korzeni, KMWTW :wink:) to niestety widac sporo wad. Jedna rzecz, ktora mnie wku**ia niemilosiernie to to, ze nie mozna zaplanowac 2 czynnosci pod rzad, bo nie zostana one wykonane. Jest to mega denerwujace, zwlaszcza dla osoby, ktora grala od lat z takowa mozliwoscia.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Radzio »

Pamel wrote:ze nie mozna zaplanowac 2 czynnosci pod rzad, bo nie zostana one wykonane.
ARE YOU FRACKING KIDDING ME?
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Witcher »

Pamel wrote:Jak dla mnie ten patch to kompletny niewypal, o ile koncepcja build up mi nawet odpowiada (powrot do korzeni, KMWTW :wink:) to niestety widac sporo wad. Jedna rzecz, ktora mnie wku**ia niemilosiernie to to, ze nie mozna zaplanowac 2 czynnosci pod rzad, bo nie zostana one wykonane. Jest to mega denerwujace, zwlaszcza dla osoby, ktora grala od lat z takowa mozliwoscia.
U mnie działa bez problemu ale mi wali coś innego. Podczas gry nie moge zmniejszyć ekranu do okna (tylko ja).
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Serpent »

Witcher wrote: U mnie działa bez problemu ale mi wali coś innego. Podczas gry nie moge zmniejszyć ekranu do okna (tylko ja).
Alt + Enter jeżeli F6 ci nie działa.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posts: 398
Joined: Tue Mar 08, 2011 8:37 am

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Bren »

nie mozna zaplanowac 2 czynnosci pod rzad, bo nie zostana one wykonane.
Chodzi o to, że nie można np. mechanikowi kazać pójść do składu, przerobić go na inżyniera i coś nim zbudować?
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Serpent »

Bren wrote:
nie mozna zaplanowac 2 czynnosci pod rzad, bo nie zostana one wykonane.
Chodzi o to, że nie można np. mechanikowi kazać pójść do składu, przerobić go na inżyniera i coś nim zbudować?
Czasami się zdarza, ale to wynika tylko z tego że na mp czasami są chwilowe zacinki - nie lagi, gra działa ok tylko panel z rozkazami zacina się na moment.

Trzeba będzie kupić komputer z megaprocesorem :mrgreen:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by MasterKiller »

Mi na 1.10 bugowało się OW-gdy włączałem grę koło kursora taki plus wyskakiwał i.. error log. Z 1.11 jakoś to się naprawiło, ale za wiele zmian nie widać, oprócz tego generowania ludzi, no i "miłego" buga, że jak sie wyjdzie z multi i ponownie chce się wejść to OW zawiesza. Nie loguję się na żadnych rankingach.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Witcher »

MasterKiller wrote:Mi na 1.10 bugowało się OW-gdy włączałem grę koło kursora taki plus wyskakiwał i.. error log. Z 1.11 jakoś to się naprawiło, ale za wiele zmian nie widać, oprócz tego generowania ludzi, no i "miłego" buga, że jak sie wyjdzie z multi i ponownie chce się wejść to OW zawiesza. Nie loguję się na żadnych rankingach.
Akurat to z zawieszaniem się po ponownym wejściu na MS to też było spotykane w 1.10
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Pamel
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Tue Jan 18, 2011 7:42 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Pamel »

Radzio wrote:
Pamel wrote:ze nie mozna zaplanowac 2 czynnosci pod rzad, bo nie zostana one wykonane.
ARE YOU FRACKING KIDDING ME?
no niestety nie, kiedy np. wkladam mechanikow do skladu, przemieniam ich na engow i kaze im budowac warsztat to konczy sie na tym, ze ida do miejsca, gdzie miala rozpoczac sie budowa i tam stoja :wink:
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Radzio »

Pamel wrote:niestety nie, kiedy np. wkladam mechanikow do skladu, przemieniam ich na engow i kaze im budowac warsztat to konczy sie na tym, ze ida do miejsca, gdzie miala rozpoczac sie budowa i tam stoja :wink:
No wiesz, dopiero po Tobie wytłumaczyli, jak działa ten bug xD
Post Reply