1.11.0 wersja finalna wydana!

[ Polskie newsy ]

Moderator: Newswriters

User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by YuriStriatov »

W końcu długo oczekiwany patch 1.11.0 ukazał się do ściągnięcia w wersji finalnej. Czas najwyższy na wydanie oraz upgrade. Bez owijania w bawełnę najlepiej przedstawić to co oferuje 1.11.0 w postaci opisu Pomka:

Nowy, arabski interfejs (by Morphid)
Wszyscy pamiętamy, że wybierając arabów mogliśmy trafić na interfejs amerykanów lub rosjan. Od teraz Arabowie posiadają swój.
Screenshot #1, Screenshot #2

Zmieniony serwer IRC w grze
Dalnet, poprzedni serwer IRC w grze często rozdawał bany za nic (Yuri: Dal.net lubił rozdawać K-line bez powodu), co uniemożliwiało kontakt z graczami, którzy obwiniali administrację o te bany. Nowy serwer - Freenode - nie rozdaje prezentów w postaci banów za nic.
Screenshot #1

Ranking CB (by Yuri & Stuart)
Dla wielu z nas jest to prawdziwa okazja by się zaprezentować. Puste słowa w końcu będzie można udowodnić grą, która zostanie na stale odnotowana na naszym koncie.
CB 1v1 Ladder, Logowanie w grze, Wynik na stronie

Survival Mode (by Radzio)
Twórcą tego pomysłu jest Antonio. Tryb gry jest prosty. Z góry dostajemy ograniczoną ilość surowców (5, 10, 25, 50 tysięcy skrzynek oraz 10% ilości skrzynek jako ropa oraz syberyt). W grze wyłączone zostały dostawy, więc musimy grać oszczędnie i szanować każdą jednostkę oraz budynek. Po wyczerpaniu surowców jedynym sposobem jest zajęcie wrogiego składu licząc, że coś tam się znajduje. Warto też zadbać o obronę składu, gdyż wypada z niego około 400 surowców, a może znajdować się tam nawet 40 tysięcy nie do odzyskania zasobów. W każdym respie gracza znajduje się złoże ropy, która zawsze się przyda, a niestety zawsze zużywa się jej najwięcej. Idea mapy BAZA OBCYCH została zachowana - złoża syberytu znajdują się na środku mapy.
Screenshot #1

Zasady jako listbox + limity (by Radzio)
W każdej grze możemy wybrać oficjalne zasady jako zasady gry. Wybranie dowolnej opcji poza "bez zasad" powoduje ignorowanie pozostałych ustawień mapy. Dodatkowo, wybierając zasadę po rozpoczęciu gry w prawym górnym rogu pojawiają sie limity, które po przekroczeniu wyświetlają informację, że któryś z graczy oszukuje.
Zasady #1, Limity #1

Własna nazwa serwera (by Stuart)
Od teraz możemy anulować zahostowanie gry oraz nazwać ją wedle swojego uznania. Na wcześniejszych wersjach było to niemożliwe.
Screenshot #1

Nowy system generowania ludzi (by Radzio)
Dziwnie to nazwałem... Mianowicie - chodzi o to, że każdy z graczy ma identyczny zestaw ludzi (różnią się tylko avatarkami). Przykładowo, grając 2v2 i mam tak zwanych 3 pro mechów, to pozostali 3 gracze również mają 3 pro mechów. Zwiększa to szanse na wyrównanie gry, gdyż wcześniej zdarzały się gry, gdzie jeden team mógł mieć przykładowo 12 pro mechaników, a drugi 0. Wiadome, że większe szanse z góry mają Ci z 12-stoma pro mechami.

Build Up Time - nowa odsłona (by Radzio)
Nowa odsłona.. Dobre sobie. Gracze starej daty (czytaj: oldplejerzy) doskonale znają tą koncepcję Build-UP'u. Od teraz możemy poruszać się po całej strefie neutralnej! Do wrogiej bazy siłą rzeczy się nie dostaniemy, więc jesteśmy tam bezpieczni. Pomysł ten zwiększa repertuar zagrań dla każdej nacji.
Screenshot #1

Wyświetlanie serwerów (by Radzio)
Od teraz będąc w sieci Hamachi nie musimy wpisywać IP użytkownika. Jego serwer automatycznie pojawi się na liście serwerów. Wszystkie serwery, które są dostępne będą się wyświetlały właśnie w tym miejscu.

Nowy interfejs serwera dedykowanego (by Stuart)
Raz, że został naprawiony i działa należycie, dwa - jego nowa szata graficzna. Pamiętać jednak należy, że aby hostować tym programem należy mieć zewnętrzne IP!
Screenshot #1

Zauważyłem również kilka krytycznych bugów, które już nie są szkodliwe, gdyż są naprawione. Mam tu na myśli między innymi kontrolowanie dowolnej jednostki na mapie, fałszowanie nicków (symbol #), crashowanie MSa (czyli nasz sposób przesunięcia ludzi na betę 1.11 RC9) oraz kilka mniejszych exploitów, o których pisać tutaj już nie muszę.

Patch znajduje się do ściagnięcia tutaj: http://original-war.net/files.php?id=125. Zapraszam do gry.
Image
User avatar
PatryQQQQ
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 77
Joined: Sun Sep 02, 2007 9:06 pm
Location: Ostrów Mazowiecka
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by PatryQQQQ »

Jak zainstaluje go na oryginalną wersje 1.2 to nic się nie zepsuje?
Image Image Image Image Image Image Image
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by YuriStriatov »

Nie, jest to patch full. Malo tego, tak by zreszta bylo najlepiej zeby data1.owp byl jak najmniej sfragmentowany.
Image
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Marcinszabla »

Grałem już dwie gry na patchu (co prawda jedna wcześnie się skończyła) , ale już wiem , że ten patch jest świetny.Pozdro i podziękowania dla Stucucka! :)
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posts: 398
Joined: Tue Mar 08, 2011 8:37 am

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Bren »

I tak są bugi - ludzie ostrzegają przed niewidzialnymi jednostkami, nie można odpalić grry wieloosobowej, jak już raz się zagrało - nie odpala errora, tylko się zawiesza na amen. A nowy buildup time bardzo zmienia rozgrywkę.
Ale i tak dobrze :D O wiele mniej bugów, niż w 1.10 i nowe bajery :D
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by pomek »

ludzie ostrzegają przed niewidzialnymi jednostkami
Ostrzegam przed niewidzialnymi mózgami
nie można odpalić grry wieloosobowej, jak już raz się zagrało
Nie odpala, bo OW nie potrafi wylogowac z rankingu kiedy sie zalogowalo lecz gry nie odpalilo. Trzeba to robic recznie.
nie odpala errora, tylko się zawiesza na amen.
Odwieczny problem WINDOWSA. Na 10b tez to bylo :)
User avatar
PatryQQQQ
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 77
Joined: Sun Sep 02, 2007 9:06 pm
Location: Ostrów Mazowiecka
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by PatryQQQQ »

Marcinszabla w jakim sensie wcześnie się skończyła??
Image Image Image Image Image Image Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Radzio »

User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Marcinszabla »

PatryQQQQ wrote:Marcinszabla w jakim sensie wcześnie się skończyła??

W takim ,że host padł.

Żeby nie pisać następnego posta napiszę o bugu: Jeżeli u małpoluda-inżyniera z panelu rozkazów wybierzemy opcję naprawy , to ikona młotka się pojawi i jeżeli wybierzemy zepsuty budynek , to młotek normalnie zniknie , jakby rozkaz został przyjęty , a mimo to małpolud nie chce naprawiać.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Creative »

Dzięki za patcha :) Już instaluję i zobaczę jak gra na nim działa :P
Image
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Ghost »

No, podziękowania dla wszystkich osób pracujących nad nim.
Troszkę trzeba było czekać, ale jak widać, nie były to słowa rzucane na wiatr :D
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Witcher »

Dobra robota. ;)
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
User avatar
mattin111
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 280
Joined: Wed Jun 23, 2010 4:02 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by mattin111 »

Powiem tylko DOBRA ROBOTA!! :)
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Creative »

Czy to ostania wersja patcha do gry ? Chodzi mi o to czy będą w przyszłości jakieś wersje np.1.12 itd lub fixy do tego patcha ?
Image
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: 1.11.0 wersja finalna wydana!

Post by Nitek »

kamilkom wrote:Czy to ostania wersja patcha do gry ? Chodzi mi o to czy będą w przyszłości jakieś wersje np.1.12 itd lub fixy do tego patcha ?
Ma być 1.11.1, ale Stucuk chyba doszedł do wniosku, że nie warto. Aczkolwiek jak dużo osób będzie testować to i Stu będzie pracować.
Post Reply