SAIL - Budowa pojazdu, wyjazd z fabryki, powrót kierowcy

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

SAIL - Budowa pojazdu, wyjazd z fabryki, powrót kierowcy

Post by zoNE »

Moonstrider wrote:po paru minutach: Ha xD wyobraź sobie, że kod działa poprawnie bez jednego if (w obu przypadkach) xD

Code: Select all

Export czolg1,czolg2; 

Every 0$1 trigger GetDistUnits(fac1,abc)<10 or   GetDistUnits(fac1,abc1)<10 or GetDistUnits(fac1,abc2)<10 do 
Begin 
czolg1 = addcomconstruct(fac1, ru_heavy_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gatling_gun); 
czolg2 = addcomconstruct(fac1, ru_medium_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gun); 
end; 

var kierowca; 
On VehicleConstructed(un,fab) do 
Begin 
 if fab=fac1 then 
  Begin 
   //if un=czolg1 or un=czolg2 then 
    //Begin 
     kierowca=IsDrivenBy(un); 
     ComMoveToArea(kierowca,arena); 
     AddComExitVehicle(kierowca); 
     AddComEnterUnit(kierowca,fac1); 
    //end; 
  end; 
end;
Jeśli w fac1 nie produkujesz więcej pjazdów, to nie ma sensu siędalej bawić. A jeśli jednak to if jest Ci potrzebne, spróbuj zamienić pierwsze if:

Code: Select all

 if fab=fac1 and (un=czolg1 or un=czolg2) then 
Author: Moonstrider
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=1480
Post Reply