SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Post by zoNE »

Backero wrote:Utrzymać pozycje

Code: Select all

ComHold(units:plist);
Spocznij

Code: Select all

ComFree(humans:plist);
Częściowa niewidzialność

Code: Select all

ComInvisible(humans:plist);
Tryb czolgania

Code: Select all

ComCrawl(humans:plist);
Tryb powstania

Code: Select all

ComWalk(humans:plist));
Podstawienie czasowego ładunku

Code: Select all

ComPlaceDelayedCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer);
Podstawienie zdalnego ladunku

Code: Select all

ComPlaceRemoteCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer;
Detonacja zdalnego ladunku

Code: Select all

ComFireExplosives(humans:plist);
Naprawa budynku

Code: Select all

ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Rozebranie budynku // dismantle to nie rozbudowa :roll:

Code: Select all

ComDismantle(humans:plist, building:integer);
Naprawa pojazdu

Code: Select all

ComRepairVehicle(humans:plist, vehicle:integer);
Podłączenie zdalnie sterowanego pojazdu do kierowcy

Code: Select all

ComLinkTo(vehicles:plist, human:integer);
Budowa behemota

Code: Select all

ComBuildBehemoth(humans:plist, b_behemoth, x:integer, y:integer, r:integer);
Leczenie

Code: Select all

ComHeal(humans:plist, unit:integer);
Oswajanie malpoludow z danego obszaru

Code: Select all

ComTameXY(humans:plist, x:integer, y:integer);
Hackowanie

Code: Select all

ComHack(humans:plist, vehicle:integer);
Wyslanie pocisku czasowego

Code: Select all

ComTimeShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Wyslanie pocisku przestrzennego

Code: Select all

ComSpaceShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Dodane:

Ustawienie wyjścia z teleportu

Code: Select all

ComTeleportExit(humans:plist, x:integer, y:integer, teleport:integer);
Wystrzelenie pocisku nasennego

Code: Select all

ComAttackSoporific(humans:plist, unit:integer);
Budowa budynku

Code: Select all

ComBuild(humans:plist, building:integer, x:integer, y:integer, r:integer);
Zmiana uzbrojenia szejków na karabin

Code: Select all

ComCarabine(sheiks:plist);
Zmiana uzbrojenia szejków na szablę

Code: Select all

ComSabre(sheiks:plist);
Rozkaz zakażenia syberytu

Code: Select all

ComContaminate(humans:plist, x:integer, y:integer);
Ustawienie ukrytej kamery

Code: Select all

ComHiddenCamera(humans:plist, x:integer, y:integer);
Niewidzialność

Code: Select all

ComForceInvisible(humans:plist);
Naprawa budynku

Code: Select all

ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Powstanie

Code: Select all

ComStand(humans:plist);
Zatrzymanie się

Code: Select all

ComStop(units:plist);
Obrót w stronę danego hexa [x,y]

Code: Select all

ComTurnXY(units:plist, x:integer, y:integer);
Obrót w stronę jednostki

Code: Select all

ComTurnUnit(units:plist, un:integer);
Komenda czekania

Code: Select all

ComWait(units:plist, time:integer);
Wejście do budynku/pojazdu

Code: Select all

ComEnterUnit(humans:plist, unit:integer);
Wyjście z budynku

Code: Select all

ComExitBuilding(humans:plist);
Wyjście z pojazdu

Code: Select all

ComExitVehicle(humans:plist);
Zapamiętanie polecenia

Code: Select all

ComRemember(units:plist)
Legenda:
b_behemoth - identyfikator behemotha jako budynku w SAILu
building - budynek
human - czlowiek
humans - ludzie
sheiks - szejkowie
teleport - identyfikator teleportu
time - czas
un - jednostka
unit - jednostka (w tym przypadku człowiek lub małpa)
units - jednostki
vehicle - pojazd
vehicles - pojazdy
x - wspolrzedne x na mapie
y - wspolrzedne y na mapie
r - rotacja; od 0 do 5; (ze wskazowkami zegara) 0 - godzina 1; 1 godzina 3; 2 - godzina 5; 3 - godzina 7; 4 - godzina 9; 5 - godzina 11

Atrybuty:
plist - lista jednostek, uwaga: lista moze byc także jednoelementowa
integer - liczba całkowita / pojedyńcza jednostka

Uwagi:
Nie znam kodu na postawienie wyjscia z teleportu, skazenia syberytu czy pocisku przestrzennego, wiec ich tu nie ma ^^ Jak ktos je zna, niech doda
Niektore czynnosci moga robic postacie w ogole nie przeznaczone do tego, np: rusek czy arab moga byc czesciowo niewidzialni.
W leczeniu humans oznacz jednostki leczace, a unit ranna.
By postac znowu stala sie widzialna wystarczy zadac jej jakakolwiek ina czynnosc.
Oswajanie malpoluda polega na oswajaniu ktoregokolwiek z nich w zasiegu widoku naukowca. Wspolrzedne to miejsce w ktorym postac rozpoczyna oswajanie.
Przed kazda komende mozna wprowadzic slowko Add (np: AddComHeal). Oznacza to ze polecenie zostanie wykonane dopiero po zakonczeniu potrzedniego. To tak jak dzialanie shiftem podczas planowania i aktywnej pauzy.

// edited by Gothuk
Lucyfer wrote:

Code: Select all

ComTurnUnit(units:plist un:integer);
Pozwolę sobie zwrócić uwagę na ten kodzik. Jeśli chodzi o jednostki jest bardzo ważny szczególnie podczas różnorakich filmików, gdzie chcemy aby jednostki nie biegały po mapie lub stały tyłem do rozmówcy. Kod zwraca jednostki twarzą do siebie.
Author: Backero & Gothuk & Lucyfer
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=6&t=1513
Post Reply