SAIL - Muzyka podczas rozgrywki

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

SAIL - Muzyka podczas rozgrywki

Post by zoNE »

Radzio wrote:Dobra, nieco Cię sprostuję xD

Te stałe odnoszą się do innej zmiennej, mianowicie...

Code: Select all

music_class=VALUE;
Zmienna wymusza określony rodzaj muzyki, zależny od podanej VALUE:

Code: Select all

music_auto = 0
music_combat = 1
music_prep = 2
music_recon = 3
music_victory = 4
music_menu = 5
Przykład:

Code: Select all

music_class=music_combat; // lub music_class=1;
Ustawia muzykę na tą podczas walki, do odwołania (czyli ustawienia zmiennej na music_auto, tudzież 0).

Code: Select all

music_nat=VALUE;
Zmienna wymusza muzykę określonej nacji/narodu, zależną od podanej VALUE:

Code: Select all

nation_nature = 0
nation_american = 1
nation_arabian = 2 // jako muzyka raczej od najemników
nation_russian = 3
nation_arabian_music = 4 // jako muzyka bardziej arabska
Przykład:

Code: Select all

music_nat=nation_arabian; // lub music_nat=2;
Ustawia muzykę na tę dla Arabów, do odwołania (czyli przywrócenia poprzedniej wartości nacji/narodu).

Podpowiedzi: stałe mogą być stosowane na przemian z ich liczbowymi odpowiednikami, w niektórych sytuacjach jest to bardziej praktyczne

Ciekawostka: jest jeszcze zmienna

Code: Select all

PauseMusic=true/false;
dzięki której można wstrzymać muzykę (nadając dramatyzmu scenie xD). True (bądź 1) pauzuje muzykę, false (0) wznawia ją.

@Gothuk: Wiesz, pewnie chcieli dodać Dolby Theater System. Albo EAX 5.0 xD
Author: Radzio
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=6&t=1529
Post Reply