MOD - Przyciski / Ikonki interfejsu

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

MOD - Przyciski / Ikonki interfejsu

Post by zoNE »

Serpent wrote:Dobra, rozpykałem jak to działa :)

Dajmy na przykład rozbudowę cywilną (USA i ZSRR):

Code: Select all

 1 0 42 FE_NonCombat
I teraz co jest czym:

FE_NonCombat - ident, w tym przypadku Factory Extension NonCombat

Liczba pierwsza którą w tym przypadku jest 1, kierując się wg. schematu:

Code: Select all

1 2 3
4 5 6
7 8
będzie w lewym górnym rogu.


Liczba druga jest użyta tylko w przypadku dzielenia jednego miejsca dla dwóch guzików, użytek to zostało jedynie dla utrzymaj pozycje/ruszaj się:

Code: Select all

 3 1 4 Hold
 3 2 5 Free
Liczba trzecia, w tym przypadku 42 oznacza położenie w 42 linii ikonek graficznych w buttons.tga.

Więc jeśli chciałbym zmienić wygląd ikonki dla rozbudowy cywilnej ze szpadla na ikonkę radaru i przesunąć ją w prawy górny róg to pisze:

Code: Select all

 3 0 30 FE_NonCombat // ikonka radaru jest w 30 linii.
Author: Serpent
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic ... 8&start=15
Post Reply