SAIL - Tworzenie pojazdów w SAIL'u

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

SAIL - Tworzenie pojazdów w SAIL'u

Post by zoNE »

NNPlaya wrote:Tworzenie pojazdów w SAILu jest prostsze niż ludzi, z prostej przyczyny. Do definiowania używa się tylko 4 parametrów (podwozie, typ silnika, rodzaj kontroli oraz zamontowana broń). Przykładowe stworzenie pojazdu:

Code: Select all

export pojazd;

Starting
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_arabian;

vc_chassis=ru_medium_wheeled;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_heavy_machine_gun;

pojazd=CreateVehicle;

end;
Oczywiście pojazd należy też wstawić na mapę używając którejś z komend PlaceUnit oprócz PlaceHumanInUnit z oczywistych powodów.
Omówienie parametrów
  • vc_chassis - typ podwozia
  • vc_engine - typ silnika
  • vc_control - rodzaj kontroli
  • vc_weapon - zamontowana broń
Możliwe wartości dla parametru vc_chassis
  • ar_hovercraft - arabski poduszkowiec
  • ar_light_trike - arabski lekki trójkołowiec
  • ar_medium_trike - arabski średni trójkołowiec
  • ar_half_tracked - arabski pojazd półgąsienicowy
  • ru_medium_wheeled - rosyjski średni pojazd kołowy
  • ru_medium_tracked - rosyjski średni pojazd gąsienicowy
  • ru_heavy_wheeled - rosyjski cieżki pojazd kołowy
  • ru_heavy_tracked - rosyjki cieżki pojazd gąsienicowy
  • us_light_wheeled - lekki amerykański pojazd kołowy
  • us_medium_wheeled - średni amerykański pojazd kołowy
  • us_medium_tracked - średni amerykański pojazd gąsienicowy
  • us_heavy_tracked - cieżki amerykański pojazd gąsienicowy
  • us_morphling - amerykańskie zaawansowane podwozie
Możliwe wartości dla parametru vc_engine
  • engine_combustion - silnik spalinowy
  • engine_solar - silnik słoneczny
  • engine_siberite - silnik syberytowy
Możliwe wartości dla parametru vc_control
  • control_manual - kontrola ręczna
  • control_remote - kontrola zdalna
  • control_computer - kontrola komputerowa
  • control_apeman - kontrolowany przez małpoluda
Możliwe wartości dla parametru vc_weapon
  • us_machine_gun - amerykański karabin maszynowy
  • us_light_gun - amerykańskie lekkie działo
  • us_gatling_gun - amerykański karabin Gatlinga
  • us_double_gun - amerykańskie podwójne działo
  • us_heavy_gun - amerykańskie ciężkie działo
  • us_rocket_launcher - amerykańska wyrzutnia rakiet
  • us_siberium_rocket - amerykańska rakieta syberytowa
  • us_siberium_rocket_remainder - pusta wyrzutnia amerykańskiej rakiety syberytowej
  • us_laser - amerykański laser
  • us_double_laser - amerykański podwójny laser
  • us_radar - amerykański radar
  • us_cargo_bay - amerykańska komora transportowa
  • us_crane - amerykański dźwig
  • us_bulldozer - amerykański buldożer
  • ar_multimissile_ballista - arabska balista
  • ar_light_gun - arabskie lekkie działo
  • ar_double_machine_gun - arabski podwójny karabin maszynowy
  • ar_gatling_gun - arabski karabin gatlinga
  • ar_flame_thrower - arabski miotacz ognia
  • ar_gun - arabskie działo
  • ar_rocket_launcher - arabska wyrzutnia rakiet
  • ar_selfpropelled_bomb - arabska bomba latająca
  • ar_radar - arabski radar
  • ar_control_tower - arabska wieża kontrolna
  • ar_cargo_bay - arabska komora transportowa
  • ru_heavy_machine_gun - rosyjski ciężki karabin maszynowy
  • ru_gatling_hun - rosyjski karabin Gatlinga
  • ru_gun - rosyjskie działo
  • ru_rocket_launcher - rosyjska wyrzutnia rakiet
  • ru_heavy_gun - rosyjskie ciężkie działo
  • ru_rocket - rosyjska ciężka wyrzutnia rakiet
  • ru_siberium_rocket - rosyjska rakieta syberytowa
  • ru_siberium_rocket_remainder - pusta wyrzutnia rosyjskiej rakiety syberytowej
  • ru_time_lapser - rosyjski spowalniacz czasu
  • ru_cargo_bay - rosyjska komora transportowa
  • ru_crane - rosyjski dźwig
  • ru_bulldozer - rosyjski buldożer
Analogicznie do tworzenia postaci, także tutaj można zamiast np. ru_time_lapser wpisać liczbę 49. Pamiętajcie, aby tworzyć pojazdy tylko z części jednej nacji, rozpoznać to można po przedrostku (ru - rosyjski, us - amerykański, ar - arabski).
Author: NNPlaya
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=512
Post Reply