SAIL - Wybór postaci przed misją, ich przejście do następnej

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

SAIL - Wybór postaci przed misją, ich przejście do następnej

Post by zoNE »

Radzio wrote:1) kod na zmiane mapy:

Code: Select all

ChangeMap('1','%_cont');
zmieni mape na mape z tym samym numerkiem, tyle ze bedzie miala dopisek _cont
2) co do postaci najlepiej zapisac je w tej poprzedniej misji jako zestaw postaci (poprzedniej czyli nie tej przed _cont tylko tej jeszcze poprzedniej) poleceniem:

Code: Select all

SaveCharacters(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,1],[f_alive]]),'zestaw');
teraz w tej nowej misji wprowadzic sobie jakos zmienna dla zestawu np. zest1

Code: Select all

EXPORT zest1;
i w kodzie dalszym wpisac

Code: Select all

zest1=CreateCharacterSet('zestaw');
nastepnie menu wyboru:

Code: Select all

CharacterSelection('naglowek',min,max,zest1,[klasy])
gdzie naglowek to identyfikator do tekstu w pliku Texts.txt (lub TxtNR.wri) do tekstu np. Wybierz sobie tyle i tyle postaci, blablabla... (nie wiem jak to wprowadzic) min to minimalna ilosc ludzi, max chyba tlumaczyc nie musze, zest1 to nasz zestaw, [klasy] to klasy dostepne na jakie postacie mozna zamienic np. 4 podstawowe klasy to bedzie [1,2,3,4] a same specjalne klasy [5,8,9] mozesz takze ustalic ilu ludzi moze miec dana klase np. [1,2,3,[4,1]] ustalilem ze bedzie mozna miec tylko 1 naukowca
Author: Radzio
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic ... c&start=15
Post Reply