Author: OdyseuszOdyseusz wrote:Jak mam rozumieć to że robisz misję na poziomie easy, a potem na poziomie normal? O.o Lepiej popatrz w modach innych jak zrobiony jest podział na poziomy trudności, bo w taki sposób nic ci nie wyjdzie. Była też o tym już mowa, poszukaj w Trash Can. A w sumie na pisze po krótce podstawy:
Najpierw przy exportach dajesz tak:
Potem tuż po Starting dajesz:Code: Select all
export function prepare_difficulty; Begin ///Tutaj ustalasz jak zależnie od poziomu trudności będzie wyglądac misja np: poziom umiejętności żołnierzy przeciwnika itd. Dla przykładu dam poziom walki u postaci//// soldiers_skill=[1, 2, 4][Difficulty]; //// soldiers_skill to nazwa, ją równiez musisz exportować; 1,2,4 - to poziomy umiejętności danej postaci, zależnie od stopnia trudności, pierwszy to easy, ostatnio hard (wiadomo), no i nie zapomnij o [Difficult] na końcu end;
Teraz poziom trudności jest załadowany, aby żołnierz powstały przy ataku miał poziom walki zależny od trudności, przy skrypcie ataku - stworzenia danej jednostki dajesz:Code: Select all
prepare_difficulty;
No to chyba tyle, to jedna z najprostszych komend dla poziomu trudności Oczywiście nie wpisuj w kodzie tego co pisałem po "///" xDCode: Select all
hc_skills=[soldiers_skill,0,0,0]; /// oczywiście soldiers_skill możesz dać na przykład jako drugie, wtedy będzie chodziło o poziom inżynierii
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=508