SAIL - Poziom trudności misji: poziom postaci

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

SAIL - Poziom trudności misji: poziom postaci

Post by zoNE »

Odyseusz wrote:Jak mam rozumieć to że robisz misję na poziomie easy, a potem na poziomie normal? O.o Lepiej popatrz w modach innych jak zrobiony jest podział na poziomy trudności, bo w taki sposób nic ci nie wyjdzie. Była też o tym już mowa, poszukaj w Trash Can. A w sumie na pisze po krótce podstawy:

Najpierw przy exportach dajesz tak:

Code: Select all

export function prepare_difficulty; 
Begin 
///Tutaj ustalasz jak zależnie od poziomu trudności będzie wyglądac misja np: poziom umiejętności żołnierzy przeciwnika itd. Dla przykładu dam poziom walki u postaci//// 

soldiers_skill=[1, 2, 4][Difficulty]; //// soldiers_skill to nazwa, ją równiez musisz exportować; 1,2,4 - to poziomy umiejętności danej postaci, zależnie od stopnia trudności, pierwszy to easy, ostatnio hard (wiadomo), no i nie zapomnij o [Difficult] na końcu 
end;
Potem tuż po Starting dajesz:

Code: Select all

prepare_difficulty;
Teraz poziom trudności jest załadowany, aby żołnierz powstały przy ataku miał poziom walki zależny od trudności, przy skrypcie ataku - stworzenia danej jednostki dajesz:

Code: Select all

hc_skills=[soldiers_skill,0,0,0]; /// oczywiście soldiers_skill możesz dać na przykład jako drugie, wtedy będzie chodziło o poziom inżynierii
No to chyba tyle, to jedna z najprostszych komend dla poziomu trudności Oczywiście nie wpisuj w kodzie tego co pisałem po "///" xD
Author: Odyseusz
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=508
Post Reply