Author: NNPlayaNNPlaya wrote:Plik wri. musi być zapisany w formaci Unicode (W wordpadzie jak zapisujesz to jest pod nazwą pliku wybieranie formatu). Bo zakładam, że włączasz misją przez grę, a nie edytor?
Pamiętaj też, że SaveCharacters(Dark,'Dark'); zawsze powinno być po RewardPeople(Dark);. W następnej misji wpisz tak:Najpierw w texts.txt dodajCode: Select all
Starting Begin uc_side=2; //Jeśli ta strona, którą kontrolujesz to 2, czyli arabowie w żołtym kolorze Dark=CreateCharacterSet('Dark'); PlaceUnitXY(Dark,współrzędne x, współrzędne y, wpisz true jeśli ma się materializować (czyli jak przez eon skrzynie) lub false, żeby się po prostu pojawił); end;
A potem wstaw to:Code: Select all
# C1 Add Main cel1 - Dojdź dokądś. # # C2 Add Main cel2 - Znajdź ktosia. # A w Sailu : ChangeMissionObjectives('C1'); ChangeMissionObjectives('C2');
A co do medali to w texts.txtCode: Select all
every 0$1 trigger See(GetSide(Dark),ktos) do Begin CenterOnUnits([Dark,ktos]); //Jak piszesz kilka postaci w jednym ten tego to weź w kwadratowy nawias SetSide(ktos,GetSide(Dark)); end;
Potem w Sailu (przyjmuję, że misja kończy się, gdy wejdziesz do arei o nazwie "endmission":Code: Select all
^Main Cele wykonane * medal1 - Doszedłeś * * medal2 - Żyjesz * * medal3 + Znalazłeś ktosia - Nie znalazłeś ktosia *
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(Dark, endmission) do Begin If not GetSide(Dark)=GetSide(ktos) then //Jeśli strony Darka i ktosia się nie zgadzają to daje 2 medale a 3 nie. Begin AddMedal('medal1',1); AddMedal('medal2',1); AddMedal('medal3',-1); GiveMedals('Main'); RewardPeople(Dark,); SaveCharacters(Dark,'Dark'); YouWin; end else //albo jeśli jest odwrotnie to... Begin AddMedal('medal1',1); AddMedal('medal2',1); AddMedal('medal3',1); GiveMedals('Main'); RewardPeople([Dark,ktos]); SaveCharacters(Dark,'Dark'); SaveCharacters(ktos,'ktos'); YouWin; end; end;
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic ... c&start=15