MOD - Działający dubbing w misji

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

MOD - Działający dubbing w misji

Post by zoNE »

Prażanin wrote: Sun Feb 18, 2018 9:23 pm Postanowiłem napisać poradnik, jak zrobić działający dubbing tak jak w oryginalnych kampaniach. Bo jednak nie wielu to wie jak zrobić a dubbing zawsze ważna sprawa (a tak naprawdę wkurza mnie jak muszę poprawiać wyznaczniki dialogów w SAILU i w plikach tekstowych żeby dodać własny dubbing :arhello: xD).

Przede wszystkim w pliku Texts.wri wyznacznik naszego dialogu musi zaczynać się literką D (np. D1-Gruzin-01, metoda ALTARowska, zalecana). Tylko wtedy gra przydzieli mu odpowiedni plik dźwiękowy.

Nasz dubbing musi się znajdować w odpowiednim folderze. Ścieżka naszego pliku będzie zatem wyglądała tak: 'folder moda'\Sound\Dialogs\XX(AM\AR\RU, w zależności od kampanii)\XX(numer misji). Numer misji i kampania zależą od tego, co zaznaczyłeś w Properties danej mapy.

Plik musi być formatu .wav i nazywać się XX_dialog, gdzie dialog wpisujemy nasz wyznacznik dialogu, ale bez literki D z przodu. Przykładowo będzie to zatem wyglądać tak 01_1-Gruzin-01.wav

W ten sposób w naszej misji z chwilą wymówienia przez jakąś postać danego dialogu powinien się odtworzyć plik dźwiękowy, który z tym dialogiem jest powiązany.

Powodzenia i oby wasze mody miały działający dubbing xD
Author: Prażanin
Topic: https://forum.original-war.net/viewtopi ... =42&t=5699
Post Reply