SAIL - Behemot, czyli jak stworzyć tego kolosa

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

SAIL - Behemot, czyli jak stworzyć tego kolosa

Post by Radzio »

== BEHEMOT - PARAMETRY ==
Behemot w SAILu nie wymaga tak naprawdę skomplikowanych komend, czy podawania wielu parametrów. Dwie zmienne dają sobie radę z takim kolosem :D
Oto one:

Code: Select all

uc_nation=3;
vc_chassis=25;
Później postępuje się tak, jak z każdym innym pojazdem (CreateVehicle, PlaceUnit...)

== BEHEMOT - KOMENDA NA BUDOWĘ ==
Komenda:

Code: Select all

ComBuildBehemoth(jednostki,budowla,x,y,d);
jednostki - lista jednostek, które otrzymają komendę budowy behemota
budowla - ??? cokolwiek to ma robić, to nie robi nic
x,y - koordynaty na mapie, na których behemot ma zostać zbudowany
d - kierunek od 0 do 5, w który ma być skierowany behemot

Co ciekawe, budowę behemota może rozpocząć rosyjska jednostka dowolnej klasy (pojazdy nie mogą, budynki też nie :P), a dokończyć ją tylko mechanicy, ale za to dowolnej nacji.
Post Reply