Author: OdyseuszOdyseusz wrote:Co do technologi to wiem, nie wiem tylko jak to wygląda w przypadku budynków. Nie chce mi się pisac dokładnie, więc wrzucam po prostu część kodu mojej misji 4:
Potem jest tylko zapis postaci i sprawdzenie, czy przeżyli xD No i text:Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,exit) do Begin AddMedal('MED1',1); /// ten dostaje się zawsze AddMedal('MED2',1); //// dostajesz medal za technologie If FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human],])<10 then Begin AddMedal('MED3',-1); /// to za strate ludzi end else If Researched(1,tech_Gatling) then ////1 to kolor gracza, który ma opracować (tu niebieski), a potem rodzaj technologii, spis technologii jest o ile pamiętam w Modding Archive spisany przez Radzia Begin AddMedal('MED2',-1); //// nie dostajesz medalu za tech end else Begin AddMedal('MED3',1); /// to za brak strat end; GiveMedals('MAIN');
* MED2
+ Opracowałeś karabin gatling
- Nie opracowałeś gatlinga
*
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=834
---
Info: Przekreślenie celu misji po opracowaniu badań:
Author: RadzioRadzio wrote:To na przykladzie tej technologii z gatlingiem:Code: Select all
every 0$1 trigger Researched(1,tech_Gatling) do begin // i kod na zmiane celow misji tutaj dajesz end;
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=834