Ściśle tajne

O grafice, jej tworzeniu i własnej twórczości oraz innych mediach.
Post Reply
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Ściśle tajne

Post by 0dd1 »



Porcja rzeczy zagubionych w odmętach czasu:

4 niewykorzystane okrzyki, przedstawione tak jak powinny wyglądać w grze:
- Po skończonej walce.
- Po wydaniu rozkazu badania.
- Reakcja na nowo przybyłego - to jest pomylone, tak naprawdę te dialogi mówi ten kto się materializuje.
- Reakcja na zniszczenie złoża syberytu.

2 okrzyki wykluczone przez restrykcje klasy i nacji:
- Oswajanie tygrysa/mastodonta przez kobietę.
- Amerykańskie hakowanie pojazdów.

Dialogi które nie pojawiły się ani w Revampie ani w Sosie:
- Bobby i Cyrus we wcześniejszych misjach.
- Dialogowy niewypał - po zniszczeniu Trockiego miał być "ogólny pomruk aprobaty", coś jak te gwizdy z Am01.
- Video do którego jest tylko angielski dubbing.
Last edited by 0dd1 on Fri Aug 09, 2019 11:50 pm, edited 1 time in total.
Do it!
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Ściśle tajne

Post by Serpent »

0dd1 wrote: Fri Aug 09, 2019 11:49 pm 4 niewykorzystane okrzyki, przedstawione tak jak powinny wyglądać w grze:
- Po skończonej walce.
- Po wydaniu rozkazu badania.
- Reakcja na nowo przybyłego - to jest pomylone, tak naprawdę te dialogi mówi ten kto się materializuje.
- Reakcja na zniszczenie złoża syberytu.
Ciekawe, bardzo ciekawe. Pytanie czy udało Ci włączyć te okrzyki systemowo czy odpalałeś je ręcznie za pomocą Say w SAILu?
0dd1 wrote: Fri Aug 09, 2019 11:49 pm 2 okrzyki wykluczone przez restrykcje klasy i nacji:
- Oswajanie tygrysa/mastodonta przez kobietę.
- Amerykańskie hakowanie pojazdów.
Z tym raczej nic nie zrobimy :P
0dd1 wrote: Fri Aug 09, 2019 11:49 pm Dialogi które nie pojawiły się ani w Revampie ani w Sosie:
- Bobby i Cyrus we wcześniejszych misjach.
W SoSie te dialogi są dodane ale odpalają się tylko gdy Cyrus lub Bobby są na mapie. Przykład z 04:

Code: Select all

       if Bobby then
          begin
          ComTurnUnit(JMM, Bobby);
          Say(Bobby, 'D1-Bobby-2');
          Say(JMM, 'D1-JMM-3');
          end;

       if Cyrus then
          begin
          ComTurnUnit(JMM, Cyrus);
          Say(Cyrus, 'D1-Cyrus-2');
          Say(JMM, 'D1-JMM-3');
          end;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Ściśle tajne

Post by 0dd1 »

To wszystko magia Saila. Te okrzyki udało mi się tylko poprzestawiać w Revampie, np powitanie nowo przybyłego odpalało się po oswojeniu małpoluda.

A oni mogą pojawić się w tych misjach w Sosie? U mnie ich nie było.
Do it!
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Ściśle tajne

Post by Serpent »

Lisa musi zginąć przed 4 misją :p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Ściśle tajne

Post by Gelwe »

Fajne zestawienie, szkoda że nie dodałeś jako bonus wyłączonych dźwieków pojazdów (np. dźwiek komory oraz dźwigu).

EDIT: Komentarze oswajania/hakowania mogą wskazywać na wspólne technologie dostępne po przejęciu bazy obcej nacji lub gry w multiplayerze z sojusznikiem odrębnej nacji. To by również wyjaśniało dlaczego mamy różne warianty kolorystyczne poszczególnych profesji w zależności od nacji, bo skoro możemy dać Amerykaninowi bazooke to czemu ten sam Amerykanin będący naukowcem nie mógłby hakować pojazdów skoro ma dostęp do tej technologii?
Last edited by Gelwe on Sat Aug 10, 2019 5:42 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Post Reply