Page 1 of 1
Ściśle tajne
Posted: Fri Aug 09, 2019 11:49 pm
by 0dd1
Porcja rzeczy zagubionych w odmętach czasu:
4 niewykorzystane okrzyki, przedstawione tak jak powinny wyglądać w grze:
- Po skończonej walce.
- Po wydaniu rozkazu badania.
- Reakcja na nowo przybyłego - to jest pomylone, tak naprawdę te dialogi mówi ten kto się materializuje.
- Reakcja na zniszczenie złoża syberytu.
2 okrzyki wykluczone przez restrykcje klasy i nacji:
- Oswajanie tygrysa/mastodonta przez kobietę.
- Amerykańskie hakowanie pojazdów.
Dialogi które nie pojawiły się ani w Revampie ani w Sosie:
- Bobby i Cyrus we wcześniejszych misjach.
- Dialogowy niewypał - po zniszczeniu Trockiego miał być "ogólny pomruk aprobaty", coś jak te gwizdy z Am01.
- Video do którego jest tylko angielski dubbing.
Re: Ściśle tajne
Posted: Sat Aug 10, 2019 12:06 pm
by Serpent
0dd1 wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 11:49 pm
4 niewykorzystane okrzyki, przedstawione tak jak powinny wyglądać w grze:
- Po skończonej walce.
- Po wydaniu rozkazu badania.
- Reakcja na nowo przybyłego - to jest pomylone, tak naprawdę te dialogi mówi ten kto się materializuje.
- Reakcja na zniszczenie złoża syberytu.
Ciekawe, bardzo ciekawe. Pytanie czy udało Ci włączyć te okrzyki systemowo czy odpalałeś je ręcznie za pomocą Say w SAILu?
0dd1 wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 11:49 pm
2 okrzyki wykluczone przez restrykcje klasy i nacji:
- Oswajanie tygrysa/mastodonta przez kobietę.
- Amerykańskie hakowanie pojazdów.
Z tym raczej nic nie zrobimy
0dd1 wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 11:49 pm
Dialogi które nie pojawiły się ani w Revampie ani w Sosie:
- Bobby i Cyrus we wcześniejszych misjach.
W SoSie te dialogi są dodane ale odpalają się tylko gdy Cyrus lub Bobby są na mapie. Przykład z 04:
Code: Select all
if Bobby then
begin
ComTurnUnit(JMM, Bobby);
Say(Bobby, 'D1-Bobby-2');
Say(JMM, 'D1-JMM-3');
end;
if Cyrus then
begin
ComTurnUnit(JMM, Cyrus);
Say(Cyrus, 'D1-Cyrus-2');
Say(JMM, 'D1-JMM-3');
end;
Re: Ściśle tajne
Posted: Sat Aug 10, 2019 12:17 pm
by 0dd1
To wszystko magia Saila. Te okrzyki udało mi się tylko poprzestawiać w Revampie, np powitanie nowo przybyłego odpalało się po oswojeniu małpoluda.
A oni mogą pojawić się w tych misjach w Sosie? U mnie ich nie było.
Re: Ściśle tajne
Posted: Sat Aug 10, 2019 1:05 pm
by Serpent
Lisa musi zginąć przed 4 misją :p
Re: Ściśle tajne
Posted: Sat Aug 10, 2019 5:35 pm
by Gelwe
Fajne zestawienie, szkoda że nie dodałeś jako bonus wyłączonych dźwieków pojazdów (np. dźwiek komory oraz dźwigu).
EDIT: Komentarze oswajania/hakowania mogą wskazywać na wspólne technologie dostępne po przejęciu bazy obcej nacji lub gry w multiplayerze z sojusznikiem odrębnej nacji. To by również wyjaśniało dlaczego mamy różne warianty kolorystyczne poszczególnych profesji w zależności od nacji, bo skoro możemy dać Amerykaninowi bazooke to czemu ten sam Amerykanin będący naukowcem nie mógłby hakować pojazdów skoro ma dostęp do tej technologii?