Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Bezimienny111
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 31
Joined: Sun Mar 20, 2016 8:41 pm

Re: Sand of Siberia

#1351

Post by Bezimienny111 » Thu Jul 13, 2017 12:19 pm

Myślę, że wystarczy ;) dzięki.

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1352

Post by Serpent » Thu Jul 13, 2017 6:04 pm

Wkrótce pojawi się kolejna mała aktualizacja modyfikacji. Będzie zawierać głównie fix'y oraz jedną potyczkę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


arturc200000
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 10
Joined: Fri Jul 08, 2016 1:01 pm

Re: Sand of Siberia

#1353

Post by arturc200000 » Mon Jul 17, 2017 5:10 pm

Ufam tobie Serpent

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1354

Post by Serpent » Tue Jul 18, 2017 1:15 am

Jak obiecałem tak jest nowa aktualizacja dla SoS'a. Wersja 1.1.4 poprawia błędy na 5 mapach.

Więcej info i link do pobrania tutaj.
Paczka dostępna również na Steam.

PS: Przerobiłem nieco Trudne Wyzwanie i teraz powinno być ciekawiej.
Last edited by Serpent on Tue Jul 18, 2017 1:19 am, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


Bezimienny111
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 31
Joined: Sun Mar 20, 2016 8:41 pm

Re: Sand of Siberia

#1355

Post by Bezimienny111 » Wed Jul 19, 2017 12:29 pm

Tak z ciekawości, prowadzisz jakiś dokładny changelog tego co poprawiasz w misjach?

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1356

Post by Serpent » Wed Jul 19, 2017 12:33 pm

Bezimienny111 wrote:
Wed Jul 19, 2017 12:29 pm
Tak z ciekawości, prowadzisz jakiś dokładny changelog tego co poprawiasz w misjach?
Napisałem na stronie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1357

Post by Serpent » Thu Jul 27, 2017 5:03 pm

Niebawem pojawi się długo oczekiwany Żabi Skok :D

PS:
Last edited by Serpent on Thu Jul 27, 2017 5:04 pm, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1358

Post by Serpent » Mon Sep 04, 2017 7:45 pm

Image
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 97
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1359

Post by filazaf » Wed Sep 13, 2017 4:12 pm

Mniam, zszywka ostatniej mapki :))
Zawsze gram na najwyższym poziomie trudności.
Always plan on most hardcore diff

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1360

Post by Serpent » Thu Oct 05, 2017 7:56 am

Następne aktualizacja moda nastąpi po wydaniu przez Stukacza opcji dodawania/edycji przycisków SGUI.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


cassa123
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 14
Joined: Fri May 01, 2015 10:20 am
Location: Jawor

Re: Sand of Siberia

#1361

Post by cassa123 » Sat Oct 21, 2017 3:15 pm

to jak z tym dodawaniem :D ?

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1362

Post by Serpent » Sun Oct 22, 2017 12:46 pm

Dobrze :P Ale SGUI jeszcze nie jest skończone.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


cassa123
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 14
Joined: Fri May 01, 2015 10:20 am
Location: Jawor

Re: Sand of Siberia

#1363

Post by cassa123 » Mon Oct 23, 2017 9:51 am

życzę szybkiej i owocnej pracy , mam nadzieje że za niedługo będzie można przetestowac :)

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3921
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1364

Post by Serpent » Sun Nov 26, 2017 5:20 pm

Dzięki możliwościom jakie oferuje SGUI wpadłem na pomysł dodania małych "pomocników" dla gracza w postaci skryptów wykonujących żmudne czynności. Na tą chwilę dodałem 2 skrypty usprawniające grę:
- Buldożer sam wycina drzewa/krzewy z danej okolicy.
- Małpoludy-Engi jeśli się nudzą to zbierają skrzynki które leżą dookoła bazy.

Są one dodane póki co na jednej z map w celach testowych - oczywiście bez wsparcia SGUI na tą chwile.

Inne skrypty które chcę dodać w przyszłości:
- "Czyszczenie okolicy" - żołnierze zabijają dzikie zwierzęta w okolicy poza małpoludami/mastodontami.
- "AutoTankowanie" - pojazdy w bazie mające poniżej x % poziomu paliwa same będą uzupełniać baki.
- "Zbieranie skrzyń" - wydajemy rozkaz dla komory żeby sama szukała i zbierała skrzynki z mapy.
- "AutoBadania" - wydajemy rozkaz laboratorium aby w przypadku braku aktywności, kolejka badań była automatycznie wypełniana.
- "AutoOswajanie" - wydajemy rozkaz naukowcowi aby automatycznie oswajał dzikie małpy z okolicy.
- "AutoNaprawianie" - wydajemy rozkaz inżynierom/dźwigom aby automatycznie naprawiały uszkodzone budynki.
- "AutoSterowanie" - wydajemy rozkaz automatycznego podłączania/odłączania pojazdów zdalnie sterowanych.
- "PunktZbornyFabryki" - wskazujemy gdzie wyprodukowane pojazdy mają parkować po wyjechaniu z fabryki.

Co myślicie o takim pomocniku? Czy ma to sens? :)
Last edited by Serpent on Sun Nov 26, 2017 5:25 pm, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 511
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

#1365

Post by Gelwe » Sun Nov 26, 2017 5:22 pm

Serpent wrote:
Sun Nov 26, 2017 5:20 pm
Dzięki możliwościom jakie oferuje SGUI wpadłem na pomysł dodania małych "pomocników" dla gracza w postaci skryptów wykonujących żmudne czynności. Na tą chwilę dodałem 2 skrypty usprawniające grę:
- Buldożer sam wycina drzewa/krzewy z danej okolicy.
- Małpoludy-Engi jeśli się nudzą to zbierają skrzynki które leżą dookoła bazy.

Są one dodane póki co na jednej z map w celach testowych - oczywiście bez wsparcia SGUI na tą chwile.

Inne skrypty które chcę dodać w przyszłości:
- "Czyszczenie okolicy" - żołnierze zabijają dzikie zwierzęta w okolicy poza małpoludami/mastodontami.
- "AutoTankowanie" - pojazdy w bazie mające poniżej x % poziomu paliwa same będą uzupełniać baki.
- "Zbieranie skrzyń" - wydajemy rozkaz dla komory żeby sama szukała i zbierała skrzynki z mapy.
- "AutoBadania" - wydajemy rozkaz laboratorium aby w przypadku braku aktywności, kolejka badań była automatycznie wypełniana.
- "AutoOswajanie" - wydajemy rozkaz naukowcowi aby automatycznie oswajał dzikie małpy z okolicy.
- "AutoNaprawianie" - wydajemy rozkaz inżynierom/dźwigom aby automatycznie naprawiały uszkodzone budynki.
- "AutoSterowanie" - wydajemy rozkaz automatycznego podłączania/odłączania pojazdów zdalnie sterowanych.
- "PunktZbronyFabryki" - wskazujemy gdzie wyprodukowane pojazdy mają parkować po wyjechaniu z fabryki.

Co myślicie o takim pomocniku? Czy ma to sens? :)
Image
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Image
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest