Original Revamp

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 336
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#61

Post by 0dd1 » Mon Mar 23, 2020 1:38 am

Dzięki! :D Właśnie składam pierwszą grywalną wersję skirmisha, który będzie wyglądać mniej więcej tak jak standardowa gra w multi. Można w nim wybrać dowolne opcje mapy typu ilość ludzi, złoża, zrzuty, poziom technologiczny + dowolną ilość botów i ich nacje, pozycje, zespoły, poziom trudności i taktykę dla każdego z osobna. To wszystko mogę przy odrobinie wysiłku zastosować do każdej mapy, więc będzie to dostępne na większości map multi i pewnie trochę z kampanii.

Mam nadzieję skończyć to w przeciągu miesiąca, ale tak sobie powtarzam już od grudnia.
Do it!


Darth Saviola
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 16
Joined: Tue Aug 15, 2017 8:21 pm

Re: Original Revamp

#62

Post by Darth Saviola » Thu Mar 26, 2020 11:08 pm

0dd1 wrote:
Mon Mar 23, 2020 1:38 am
Dzięki! :D Właśnie składam pierwszą grywalną wersję skirmisha, który będzie wyglądać mniej więcej tak jak standardowa gra w multi. Można w nim wybrać dowolne opcje mapy typu ilość ludzi, złoża, zrzuty, poziom technologiczny + dowolną ilość botów i ich nacje, pozycje, zespoły, poziom trudności i taktykę dla każdego z osobna. To wszystko mogę przy odrobinie wysiłku zastosować do każdej mapy, więc będzie to dostępne na większości map multi i pewnie trochę z kampanii.

Mam nadzieję skończyć to w przeciągu miesiąca, ale tak sobie powtarzam już od grudnia.
Super sprawa <3

Bardzo chętnie mogę potestować jak coś :D.

User avatar

Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1290
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Original Revamp

#63

Post by Creative » Sun Mar 29, 2020 10:23 am

Proszę o reupload.
Image

User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 336
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#64

Post by 0dd1 » Sun Mar 29, 2020 11:03 am

Do it!

User avatar

Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1290
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Original Revamp

#65

Post by Creative » Thu Apr 02, 2020 4:43 pm

Czy kampania amerykańska jest w planach?
Image

User avatar

BezNicku
Soldier level 2
Soldier level 2
Tokelau
Posts: 36
Joined: Wed Oct 01, 2014 4:56 pm

Re: Original Revamp

#66

Post by BezNicku » Thu Apr 02, 2020 8:09 pm

Ja nie wiem, jak ty przeglądasz to forum, ale temat jest wałkowany od dawna, że AM Remake będzie w SoSie...



Image
Last edited by BezNicku on Thu Apr 02, 2020 8:45 pm, edited 1 time in total.

User avatar

Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 213
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lokalizacja:

Re: Original Revamp

#67

Post by Don Hard » Thu Apr 02, 2020 8:57 pm

S o S najlepszy. Nie robmy konkurencji na reedycje kampanii amerykanskiej.
a * h Ci w D | kaj paleł pak? | mietek x makiroll love fanfic coming soon :**** | kocham gotki i azjatki >:DDDDDDDDDDDDDD a nienawidze sb :////

User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 336
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#68

Post by 0dd1 » Sun Apr 05, 2020 1:01 pm

Amerykańską kampanie łącznie z przymierzem mam w "planach" - tzn chciałbym kiedyś to wszystko dokończyć ale nie wiem czy w ogóle do tego dojdzie.
Last edited by 0dd1 on Sun Apr 05, 2020 1:01 pm, edited 1 time in total.
Do it!

User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 336
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#69

Post by 0dd1 » Sun May 31, 2020 2:38 pm

Skończyłem, mniej więcej, tryb skirmish. Link jest na pierwszej stronie.
Do it!

User avatar

darek8600
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 21
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Original Revamp

#70

Post by darek8600 » Tue Oct 06, 2020 7:28 am

Muszę przyznać, że niedawno odkryłem ten mod i jak dla mnie jest rewelacja.
Tzn. rosyjskiej kampanii nie próbowałem, to jakoś w tej grze uwielbiam grać Amerykanami, a rosyjska technologia mnie w ogóle nie kręci. No i patrząc na niektóre komentarze, też nie lubię sztucznie utrudnionych misji (jeśli to prawda, kiedyś pewnie spróbuję tej kampanii rosyjskiej i się przekonam).
Natomiast ten funkcjonalny skirmish.... Nie wierzę, że coś takiego powstało dopiero po tylu latach. Po prostu majstersztyk. Szkoda tylko że nie da się ustawić, żeby zacząć bez bazy (składu). Ale to drobnostka, do przeżycia.
Z kumplem jesteśmy miłośnikami tej gry i uwielbiamy grać w trybie coop (nie lubimy grać przeciwko sobie), nie raz w kółko gramy te same 2-3 mapy na OW coop, czy jedną na SoS (tam jednak irytujące są strasznie miny). Niestety ostatnio przestał działać najlepszy na nasze potrzeby mod, czyli Throwback, nad czym bardzo ubolewamy i każda próba uruchomienia, choćby na starszej wersji (bez steam) kończy się fiaskiem (wczoraj się udało, ale o ile czyste OW działało dobrze, o tyle na Throwbacku ciągły desynch :( ) i kolejną dawką coraz większej frustracji.
Wracając do moda Revamap, gdyby tak jeszcze dało się przenieść te mapy do multi i grać w trybie coop, to byłby to naprawdę MOD IDEALNY.
Nie znam się kompletnie na modowaniu, ale może da się to zrobić? Aż się prosi o to, tym bardziej że w singlu można sobie ustawić sojusznika.

EDIT: Jeszcze a propos moda idealnego. Może dałoby się też zrobić tak, (np. jak na mapie Invasion on Stonehange w OW COOP), żeby kolejne grupy technologiczne odblokowywały się po jakimś czasie? (jednak nie tak szybko jak w Stonehange).
Tak, żeby człowiek był zmuszony np. do przeprowadzania ataków lekkimi pojazdami, potem pojazdami spalinowymi etc.
Ogólnie w OW bardzo się opłaca jak najszybciej opracować wszelkie technologie, zwłaszcza komputerowe i syberytowe i np. nie opłaca się w ogóle robić lekkich pojazdów, lepiej szybko opracować zaawansowane podwozia, sterowanie komputerowe i silniki syberytowe... A gdyby tak się dało ustawić czas odblokowywania kolejnych technologii? Wyznacznikiem byłaby ostatnia grupa (zaawansowane podwozie, rozwój technologii na poziom III) i byłby dla niej określony czas, np. 0, 15, 30, 45 i 60 minut, a wcześniejsze technologie odblokowywałyby się proporcjonalnie po upływie części czasu. Przypuszczam, ze mógłby być problem z dostosowaniem botów, ale w ostateczności bot mógłby mieć wszystkie technologie dostępne od razu.
Last edited by darek8600 on Tue Oct 06, 2020 8:03 am, edited 1 time in total.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest