Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1606

Post by Serpent » Tue Jan 19, 2021 8:21 pm

Chodziło mi o ustawienia potyczki: jaka ścieżka i jaki poziom trudności.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Sand of Siberia

#1607

Post by czeresniaczek1 » Tue Jan 19, 2021 10:08 pm

Na próbę ścieżka krótka i na najwyższym poziomie.

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1608

Post by Serpent » Tue Jan 19, 2021 11:38 pm

Sprawdź czy to pomoże.
https://sand-of-siberia.pl/storage/download/Convoy.rar

Rozpakuj w:

Code: Select all

Original War/mods/SoS/Missions/_skirmish/
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Sand of Siberia

#1609

Post by czeresniaczek1 » Thu Jan 21, 2021 7:47 am

Działa nie zła niespodzianka chodzi mi o Arabów ja też użyłem dodatkowego kodu działa też na sojuszników.
Potyczka/Omikron.
Przeszedłem na wszystkich trzech trybach.
Za mało ataków ze strony Rosjan i Arabów.
W trybie średnim dwie wrogie frakcje używają rakiet natomiast w trybie trudnym\hard 3x grałem nie uświadczyłem żadnej wyrzutni rakiet po obu stronach.

Gdzie jest Bobby?

https://youtu.be/FTr422t3pRY
Last edited by czeresniaczek1 on Fri Jan 22, 2021 10:27 am, edited 2 times in total.

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1610

Post by Serpent » Fri Jan 22, 2021 3:49 pm

czeresniaczek1 wrote:
Thu Jan 21, 2021 7:47 am
Gdzie jest Bobby?

https://youtu.be/FTr422t3pRY
Poszukaj dokładniej.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Sand of Siberia

#1611

Post by czeresniaczek1 » Fri Jan 22, 2021 4:45 pm

Zwracam honor Bobby się znalazł. Był w zupełnie innym miejscu.

User avatar

Don Mateo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 46
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Sand of Siberia

#1612

Post by Don Mateo » Sun Feb 07, 2021 11:56 pm

Miałem troszkę czasu i zacząłem ogrywać jak na razie kampanie. Może z czasem skończę ją całą :P Ogólnie remake w dużej mierze na plus, ale pierwszy zgrzyt i niechęć miałem w misji "Dżin w butelce" przez to, że chciałem skończyć osiągnięcie dotyczące Rosjan. Ciekawe co mnie dalej czeka :)

Grałem na patchu: 3.0.9.281
Wersja moda: 1.4.7
Poziom trudności: łatwy

Pora na małe uwagi:

Misja 3:
- gdyby nie twój komentarz przypadkowo znaleziony na steamie, to nihuhhu nie wiedziałbym, że w ogóle trzeba znaleźć Franka,gdy się go wyśle na zwiad i w dodatku właśnie w tamtym miejscu.

Misja 4:
- pod koniec misji Rosjanie mają problem z ucieczką poza mapę.

Misja 6:
- jedna postać raz się zrespiła bardzo blisko przeciwnika, który akurat buszował miedzy drzewami przez co szybko ta postać skończyła swój żywot.

Misja 8:
- taka pierdoła, ale na początku misji są dostępne pojazdy zdalnie sterowane, ale dobudowę do warsztatu z tym, to trzeba samemu zbudować,
- postacie od Macmillana nie wracają w takim samym układzie w których skończyli poprzednią misje np. naukowcem wszedłem do obszaru z buta, a w tej misji przybywa w pojeździe,
- posiłki z wyrzutnią rakiet?
- tak samo jak w 4 misji, wróg ma problem z ucieczką i nie chce opuścić mapy.

Misja 9:
- kamikaze Sikorski. Generalnie ten atak wymaga przynajmniej lekkiej poprawy. Dowódca za bardzo bardzo bardzo bardzo wybija do przodu, a po śmierci Sikorskiego, to reszta oddziału mogłaby przez kilka sekund ścigać pozostałych przy życiu Rosjan.

Misja 10:
- trzeba opracować nawet podstawowe technologie w tym tą z małpoludami, mimo tego, że kilku z nich mamy na początku misji,
- czy celowo tutaj jest Yamoko, a w kolejnej misji mam do wyboru Ją i Franka?. Z Frankiem u mnie od początku kampanii, aż do tej misji wszystko w porządku,
- ooo panie obrona rosjan prima sort (w tym przypadku to nie jest pochlebstwo), aż nie chce wiedzieć co się dzieje na wyższych poziomach trudności.

Więcej grzechów nie pamiętam.

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1613

Post by Serpent » Mon Feb 08, 2021 1:40 am

Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
Misja 3:
- gdyby nie twój komentarz przypadkowo znaleziony na steamie, to nihuhhu nie wiedziałbym, że w ogóle trzeba znaleźć Franka,gdy się go wyśle na zwiad i w dodatku właśnie w tamtym miejscu.
Niedawno zostało to naprawione, jeżeli Macmilan wejdzie w końcową aree wtedy Frank się odezwie i zmieni stronę na naszą - niezależnie od odległości.
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
Misja 4:
- pod koniec misji Rosjanie mają problem z ucieczką poza mapę.

MIsja 8:
- tak samo jak w 4 misji, wróg ma problem z ucieczką i nie chce opuścić mapy.
Sprawdzę to ale ciężko czasami przewidzieć ruchy gracza, a duża liczba jednostek lubi się blokować.

Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
Misja 6:
- jedna postać raz się zrespiła bardzo blisko przeciwnika, który akurat buszował miedzy drzewami przez co szybko ta postać skończyła swój żywot.
Zdarza się, nikt sobie nie wybiera momentu pojawienia.
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
Misja 8:
- taka pierdoła, ale na początku misji są dostępne pojazdy zdalnie sterowane, ale dobudowę do warsztatu z tym, to trzeba samemu zbudować,
Rozbudowa powinna się pojawiać, może było zablokowane miejsce?
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
- postacie od Macmillana nie wracają w takim samym układzie w których skończyli poprzednią misje np. naukowcem wszedłem do obszaru z buta, a w tej misji przybywa w pojeździe,
Tak, bo nie jest zapisywane kto w jakim pojeździe siedział. Nie sądzę by miało to jakikolwiek wpływ na rozgrywkę.
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
- posiłki z wyrzutnią rakiet?
W końcu to doborowy oddział.
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
Misja 9:
- kamikaze Sikorski. Generalnie ten atak wymaga przynajmniej lekkiej poprawy. Dowódca za bardzo bardzo bardzo bardzo wybija do przodu, a po śmierci Sikorskiego, to reszta oddziału mogłaby przez kilka sekund ścigać pozostałych przy życiu Rosjan.
Problem każdej cutscenki polega na tym iż dialogi odgrywane są ze stałą prędkością, natomiast prędkość reszty sceny można zmieniać. Postaram się co nieco poprawić ale nic nie obiecuje.
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
Misja 10:
- trzeba opracować nawet podstawowe technologie w tym tą z małpoludami, mimo tego, że kilku z nich mamy na początku misji,
Taki urok OW. Można by zapisywać technologie już odkryte tylko jaki byłby sens w badaniu jednego/dwóch badań na misje?
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
- czy celowo tutaj jest Yamoko, a w kolejnej misji mam do wyboru Ją i Franka?. Z Frankiem u mnie od początku kampanii, aż do tej misji wszystko w porządku,
Gracz zostaje tutaj nagrodzony dodatkową postacią. To taki bonus za nietracenie ludzi.
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
- ooo panie obrona rosjan prima sort (w tym przypadku to nie jest pochlebstwo), aż nie chce wiedzieć co się dzieje na wyższych poziomach trudności.
W późniejszych misjach gdzie dostępnych jest wiele techów, boty starają się jako tako bronić używając wszystkiego co mają pod ręką. W tej misji upierdliwe są bazooki z amunicją specjalną, aczkolwiek amunicja ta jest używana również w kolejnych misjach.
Last edited by Serpent on Mon Feb 08, 2021 1:46 am, edited 2 times in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1614

Post by Serpent » Wed Feb 10, 2021 10:00 pm

Wersja 1.4.8 wydana. Więcej info tutaj: https://sand-of-siberia.pl/news/show/12
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Don Mateo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 46
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Sand of Siberia

#1615

Post by Don Mateo » Sat Feb 13, 2021 9:00 pm

Szybko kolejny patch wyszedł :D
Serpent wrote:
Mon Feb 08, 2021 1:40 am
Don Mateo wrote:
Sun Feb 07, 2021 11:56 pm
Misja 8:
- taka pierdoła, ale na początku misji są dostępne pojazdy zdalnie sterowane, ale dobudowę do warsztatu z tym, to trzeba samemu zbudować,
Rozbudowa powinna się pojawiać, może było zablokowane miejsce?
Faktycznie dwa miejsca były zablokowane, ale jedno było wolne.

Lecim dalej. Jak na razie tylko uwagi do kolejnej misji.

Wersja: 1.4.8 i 1.4.8b?
Poziom trudności: łatwy

Misja 10:

Tą misję grałem jakoś w połowie na wersji 1.4.8, a później musiałem zrestartować grę, bo ją strasznie przycinało, a przed uruchomieniem gry steam ściągnął mi automatycznie mały pliczek chyba właśnie z twojego moda. Ostatecznie nie wiem czy kilka błędów będzie wynikać z tego, że całości nie grałem tylko na jednej wersji.

W każdym razie:

- gra jakoś zaczęła mi się ścinać po kilku minutach po tym, gdy pomogłem "przyjacielowi",
- restart gry lub nowa wersja rozwiązała ten problem,
- zadanie drugorzędne z ciężarówką się nie przekreśla, gdy je wypełnimy,
- bardzo łatwo zabijać cały personel wroga w taki sposób, że:
  • uszkadzamy jakiś budynek,
  • przychodzą inżynierowie naprawić go,
  • zabijamy ich,
  • czasami też przychodzą naukowcy, aby ich wyleczyć,
  • to ich też wybijamy
  • całość powtarzamy w każdej bazie, aż do wybicia całego personelu
Może tylko część jednostek by tak robiła, a reszta by siedziała w budynkach? Wyjątkiem by była sytuacja kiedy atakowany jest skład, to wtedy przynajmniej żołnierzy mogliby by wyjść z budynków i atakować gracza.

- po pojawieniu się zadania z artefaktem nie wyskoczyły żadne dialogi z tym związane,
- w jednym z medali jest mała literówka i jest chyba napisane "nie zdałeś" zamiast "nie zadałeś". Niestety nie pamiętam jak dokładnie to było napisane, bo nie mam zapisu gry przed tym momentem.

User avatar

Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Sand of Siberia

#1616

Post by Ghost » Thu Feb 18, 2021 11:03 pm

Hej, nie wyświetla mi się nigdzie kampania arabska... Mam najnowszy patch i wersję gry.

User avatar

Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 215
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lokalizacja:

Re: Sand of Siberia

#1617

Post by Don Hard » Thu Feb 18, 2021 11:09 pm

Bo jej nie ma. Jest tylko AMRemake i skirmishe.
a * h Ci w D | kaj paleł pak? | mietek x makiroll love fanfic coming soon :**** | kocham gotki i azjatki >:DDDDDDDDDDDDDD a nienawidze sb :////

User avatar

Don Mateo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 46
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Sand of Siberia

#1618

Post by Don Mateo » Wed Feb 24, 2021 12:56 am

No to lecimy kolejne misje i następne uwagi :) Wersja moda i poziom trudności bez zmian.

Misje po stronie amerykańskiej

Misja 12:
- jeden teleport nie powinien teleportować na południe? Chyba że po jakimś czasie jeden z teleportów przemieszcza wszystkie jednostki na zachód.

Misja 13:
- po zabiciu Gorkiego chyba było więcej dialogów z tym związanych oprócz „Dobra robota”
- gdy przybywają posiłki przydałby się by jakoś dali znać o tym. Może uda Ci się znaleźć jakiś gotowy tekst na to. Nawet proste „przybyliśmy”,
- kolejny naukowcy, którzy próbują skazić syberyt mogli by jakoś współgrać z innymi atakami, a nie lecieć tak na samobója.

Misja 14:
- w sumie w bazie przydałoby się kilka ciał martwych amerykanów,

Misja 15:
- do czasu kiedy Powell jeszcze żyje, to czasami AI sojusznika szaleje i próbuje np. wejść do budynku, który jest pełen albo wychodzą gdzieś, wchodzą i natychmiast wychodzą. Ostatecznie nie wpływa to na efekt końcowy,
- gdy przyłącza się do nas legion, to kilka pojazdów nie zmienia strony na naszą stronę, ale postacie, które są w tych pojazdach już tak. Przez co trzeba wyjść z pojazdu tą jednostką po przez kliknięcie na jej portret,
- brat Gorkiego mógłby pojawić się w jakich innych okolicznościach np. może gdy Rosjanom uda się wybudować Behemoty? Obecnie gdyby nie dialog, to można byłoby go nawet przeoczyć.
- gdy wrogowi udało się wybudować „tajną broń” to nie wyskoczyły mi żadne dialogi z tym związane,
- zakładam, że przymierze sabotuje tylko oczywiście gracza?
- czy realne jest wykonanie osiągnięcia z nie używaniem syberytówki i zdobycie medalu za schwytanie Petera podczas jednej rozgrywki? Już się załamywałem gdy widziałem obronę Rosjan, ale później zobaczyłem jak wygląda baza przymierza... i po 30 minutach prób poszła rakietka, aby zniszczyć większość wieżyczek i magazyn.
- gdy uda się pokonać przymierze to dialog Petera nie ma dubbingu. Błąd czy po prostu ten tekst nie jest z dubbingowany?

Ogólnie mod bardzo mi się podobał i fajnie został wzbogacony. Jedynie co zauważyłem, to to że w kilku misjach irytowała mnie obrona wroga, która była dobrze rozmieszczona, a czasami nawet aż za dobrze. Zwłaszcza, że grałem na poziomie łatwym, więc nie chce nawet wiedzieć co się się dzieje na wyższych poziomach trudności :D

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1619

Post by Serpent » Wed Feb 24, 2021 7:15 pm

Don Mateo wrote:
Wed Feb 24, 2021 12:56 am
Misja 12:
- jeden teleport nie powinien teleportować na południe? Chyba że po jakimś czasie jeden z teleportów przemieszcza wszystkie jednostki na zachód.
Zachodni teleport ma ustawione wyjście na południe. Nie wiem czy zmienia się to w trakcie misji bo autorem tej misji jest Nefarem. Musiałbym to sprawdzić.
Don Mateo wrote:
Wed Feb 24, 2021 12:56 am
Misja 13:
- po zabiciu Gorkiego chyba było więcej dialogów z tym związanych oprócz „Dobra robota”
- gdy przybywają posiłki przydałby się by jakoś dali znać o tym. Może uda Ci się znaleźć jakiś gotowy tekst na to. Nawet proste „przybyliśmy”,
Wszystkie dialogi zostały użyte.
Don Mateo wrote:
Wed Feb 24, 2021 12:56 am
Misja 14:
- w sumie w bazie przydałoby się kilka ciał martwych amerykanów,
Ciała dość szybko znikają.
Don Mateo wrote:
Wed Feb 24, 2021 12:56 am
- gdy wrogowi udało się wybudować „tajną broń” to nie wyskoczyły mi żadne dialogi z tym związane,
Macmilan mówi dialog gdy zobaczy gotowe behemothy.
Don Mateo wrote:
Wed Feb 24, 2021 12:56 am
- zakładam, że przymierze sabotuje tylko oczywiście gracza?
Nie.
Don Mateo wrote:
Wed Feb 24, 2021 12:56 am
- czy realne jest wykonanie osiągnięcia z nie używaniem syberytówki i zdobycie medalu za schwytanie Petera podczas jednej rozgrywki? Już się załamywałem gdy widziałem obronę Rosjan, ale później zobaczyłem jak wygląda baza przymierza... i po 30 minutach prób poszła rakietka, aby zniszczyć większość wieżyczek i magazyn.
Tak, jest to wykonalne.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Don Mateo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 46
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Sand of Siberia

#1620

Post by Don Mateo » Sun Feb 28, 2021 9:20 pm

Łap kolejne uwagi :D

Tym razem po stronie Przymierza, ale uwag nie będzie tym razem za wiele.

Wersja moda: 1.4.8c
Poziom trudności: łatwy

Misja 13:
- na zachodzie kilku rosyjskich naukowców zostało zmasakrowanych przez małpoludy,
- w założeniu tej misji baza arabska miała być słabo chroniona i składać się z niewielu "żołnierzy", a tymczasem tutaj wygląda to inaczej. Jeszcze obrona bazy mogłaby zostać, ale ilość ludzi powinna ulec zmianie. Ewentualnie zamiast ich można dać więcej małp.


Czy ostatni tekst dowódcy legionu, to jakaś zapowiedź?


Potyczki

Beta:
- eeee chłopaki idzie na nas zmasowany atak ruskich, to może zróbmy zbiórkę w środku bazy i zostawmy ją bez żadnej obrony. Jeśli serio już musi być ta zbiórka, to przynajmniej żołnierze powinni zostać na posterunkach,
- taka pierdoła, ale bunkier po prawej, na skraju jest za daleko magazynu,
- cutscenka z buldożerami trwa za długo, a nie można nawet przyspieszyć czasu,
- w bazie wroga tylko jedne koszary były obsadzone przez żołnierzy, reszta wieżyczek i drugie koszary były puste,
- tutaj po zabiciu Gorkiego pojawił się tekst którego mi zabrakło w misji 13 u amerykanów.

Przełamanie frontu - dowódca Lisa
- przy koszarach legionu, które są na północy gromadzi się kilka małp. Nic nie robią tylko przy nich sobie stoją.
- gdy postanowimy zniszczyć sobie pierw ruskich, to misja się kończy i nie dostajemy jednego medalu za legion, a naszym głównym celem jest chyba zniszczyć Rosjan i ugadać się z legionem albo też ich wybić?
- moim zdaniem artyleria jest za droga albo syberytówka za tania,
- częstotliwość skrzyń ustawiłem na normalną, ale mam wrażenie, że w dwóch miejscach pojawiało się ich za wiele. Jedne oczywiście między bazami ruskich, a drugie przy legionie :cry:

Na pewno kiedyś spróbuje tą misję rozegrać minimum raz innym dowódcą.


Jeśli chodzi o wasz dubbing w tych dwóch potyczkach, to może nie będę go tutaj porównywał do profesjonalnego i raczej nikt nie powinien wymagać tego od was, ale rzuciło mi się to, że dubbing postaci kobiecych jest jakoś najczęściej lepszy? Na pewno dużo wpływ na to ma, że mówią znacznie wyraźniej i głośniej.


To tyle ode mnie, bo resztę potyczek już kiedyś grałem. Na pewno czekam na więcej, a teraz najpewniej popykam w inne mody, które wcześniej nie grałem i będę męczył ich twórców :)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest