Generals Mod v.0.2.0 by Nitek

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Locked
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Generals Mod v.0.2.0 by Nitek

Post by Nitek »

Opis moda:
Grając w ten mod, będziesz miał okazję wcielic się w postac amerykańskiego pułkownika - Arthura Powell'a. Wszystko inne jest zgodne z oryginalną fabułą Original War (nie zmieniam faktów o których można było się dowiedziec grając w kampanię, ale dodaję to, co do tej pory było niewyjaśnione).

Język - Image Polski (w przyszłości planuję zrobic wersję angielską, a jeżeli mod zdobędzie uznanie - postaram się o przekład na język czeski)
Liczba misji - 1 (planuję zrobic ok. 16 misji)
Poziom trudności - Do wyboru jak w standardowych kampaniach. Każdy, kto przeszedł podstawowe kampanie, nie będzie miał problemu z przejściem mojego moda na najłatwiejszym poziomie.
Jakośc map i tekstur - Dobra (częśc map posiada tekstury wyciągnięte z kampanii, a częśc będzie stworzona przeze mnie od podstaw, razem z wykonanymi teksturami)
Autor - Kuba "Nitek" Nitkiewicz
Aktualna wersja - 0.2.0

Screenshoot'y:

Najnowsze screenshot'y ukażą się wraz z wersją 0.3.0

Changelog:
0.0.1 --> 0.1.0 wrote: - Dodane poziom trudności
- Dodane medale
- Działający skrypt przegranej po olaniu rozkazów
- Poprawki estetyczne kodu
0.1.0 --> 0.2.0 wrote: - Początkowy stopień Powell'a to major (wcześniej pułkownik)
- Dodany został własny interface
- Dodany został własny ekran wczytywania pierwszej misji
- Dodane zostało polecenie "RevelFogArea" do pierwszej misji
- Kilka zmian w ustawieniach interface
- Uproszczenie kodu w pierwszej misji

Linki do downloadu najnowszej wersji (0.2.0):
http://rapidshare.com/files/248424409/N ... .0.2.0.rar
http://www.speedyshare.com/649653516.html
Linki, które dodał użytkownik Asder i bardzo Mu za to dziękuję:
http://odsiebie.com/pokaz/5276786---e660.html
http://www.przeklej.pl/plik/nitek-mod-v ... vcbc4p62j6
Last edited by Nitek on Thu Apr 01, 2010 1:46 pm, edited 18 times in total.
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Every sprawdzające jak się domyślam stronę Gladstona można napisać prościej:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(Powell,RU_Baza) do 
Begin 
 If GetSide(Gladstone)=4 then
  Begin
  YouLost('Rozkazy');
  end;
end;
i tak napisane every działa mi poprawnie. Sprawdź jeszcze raz wszystko od początku i sprawdź czy area obejmuje rządany obszar :)
Seek your own truth. Always.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Skopiowałem Twój i skrypt, odpaliłem game mode z edytora i nie działał. Dla upewnienia, odpaliłem mod normalnie i też nie działało. Skopiowałem Twój skrypt do innego bloku i... działa :) Jeszcze po tym wykasowałem Twój kod i wpisałem mój poprzedni kod do tego samego bloku i też działa. Nie wiem dlaczego. W tym bloku, w którym nie działały te skrypty mam jeszcze jeden kod, który wcześniej normalnie działał :D Trochę to dziwne.
EDIT: Zapomniałem podziękowac - dziękuję ;p
EDIT2: Pierwsza misja jest już w całości skończona - medale i poziom trudności też. Teraz rosjanie też są dodawani za pomocą Sail'a. Za kilka dni dodam wersję z drugą mapą, godną dema mojej kampanii.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Nitek potrafisz robić mapki do moda ? potrzebuję kogoś takiego hmm ... ;]
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

No więc po pierwsze wklej ten blok w którym nic nie działało i napisz gdzie wklejałeś skrypty. Po drugie czasem lepiej postawić niektóre jednostki w edytorze, tzn. wtedy kiedy są od początku misji na mapie, bo SAIL zużywa jednak zasoby kompa. Po trzecie jak jesteś komuś bardzo wdzięczny to dajesz mu pozytywną ocenę - koło avatarów są takie znaczki żółte.
Seek your own truth. Always.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

W tym bloku, w którym skrypt "przegranej" nie działał jest jeszcze to:

Code: Select all

Every 0$1 trigger IsDying(RU_Base) do
 Begin
  ComMoveUnit(Fox,Powell);
  SetSide(Fox,1);
  ComAttackUnit(RU_Sol2,Fox);
  Say(Fox,'AMSol1c_04');
  Say(Powell,'Powell1c_11');
 End;
ale to działa normalnie.

A gdzie te znaczki są? Ja ich nie widzę :/
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

A gdzie wstawiałeś ten skrypt na przegraną w tym bloku? Przed/po/pomiędzy którymi linijkami? Jak jesteś zalogowany i czytasz wątki to obok napisu Reputacja możesz oceniać posty.
Seek your own truth. Always.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Przed. Ja nie mam tych znaczków koło reputacji ;p

EDIT: dodałem wersję 0.1.0 do downloadu.
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Nie wrzucaj na rapida, ale na odsiebie lub speedyshara, bo jak ktoś jest w sieci i nie ma publicznego ip to jest rzeźnia...
Seek your own truth. Always.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Wrzuciłem na speedyshare. OdSiebie nie działa na chwilę obecną.
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Rozegrałem tą pierwszą misję i cóż, za wiele ocenić się nie da, ale za dialogi dałbym 5/5. Są na bardzo wysokim poziomie, a co będzie z resztą, zobaczymy :P
Seek your own truth. Always.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Moonstrider wrote:za dialogi dałbym 5/5. Są na bardzo wysokim poziomie
Nawet nie wiesz jak miło mi się to czyta :D Z drugiej misji mi tylko SAIL został (mam już dialogi i myślę, że są na takim samym poziomie).
Jeanks wrote:Nitek potrafisz robić mapki do moda ? potrzebuję kogoś takiego hmm ... ;]
Czy potrafię? Próbuję. Mam zamiar zrobic 3. i 4. misję samodzielnie od podstaw. Trochę już zacząłem robienie "terenu" w 3. misji. Nie idzie mi tak fajnie jak SAIL, ale nie będzie to trwac wiecznie :P Ofc zobaczycie mapy z teksturami :D
User avatar
sAtUrNo
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 100
Joined: Mon Jun 11, 2007 8:13 pm
Location: Southampton

Post by sAtUrNo »

Ciekawy mod , w ogóle ciekawa fabuła mam nadzieje że będzie więcej misji :)
fajnie by było zobaczyć Powella , który dociera do bazy Alfa xD
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

sAtUrNo wrote:Ciekawy mod , w ogóle ciekawa fabuła mam nadzieje że będzie więcej misji :)
fajnie by było zobaczyć Powella , który dociera do bazy Alfa xD
Zobaczysz ;p w drugiej misji, ale nic więcej nie powiem xD
Chcę pokazac, że Powell nie jest wcale taki zły, miał ciężkie życie i to sprawiło, że jest taki jaki jest. Mozecie byc pewni, że zobaczycie minimum 5 misji (mam taki pomysł, który mi osobiście się bardzo podoba) nie wiem za ile, ale zobaczycie (jeżeli starczy mi sił, dotrwam do końca xd)
User avatar
Jeronimo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 34
Joined: Sun Apr 22, 2007 8:53 am
Location: Z obozu na Syberii

Post by Jeronimo »

Pierwsza misja jest bardzo dobra ;P
Tylko trochę nie pasuje mi to (ale to jest tylko moja opinia),że on jest pułkownikiem już gdy wchodzi do Eona.Ciekawie by było gdybyś pokazał jego "drogę do władzy" xD
BTW.Świetne dialogi ;) W porównaniu do innych modów to są super.

Ocena 1 misji
4,5/5
Locked