The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Pablo Abruzzi »

Witam

Więc chciałbym przedstawić wam zapowiedź mojego nowego moda.
Chyba pamiętacie mojego wcześniejszego moda? Jeśli tak to o nim zapomnicie :!:
To był niewypał, klapa, amatorski szaiz.

Rozpocząłem pracę nad innym modem, choć nie ukrywam że część map z PabloModa zostanie w nim użyta. Jednak będzie to mod milion razy lepszy od dawnego gó***enka.

Chce być z wami szczery, dlatego od razy mówię o gruntownych zmianach:

1. Wyższy i bardziej profesjonalny poziom programowania misji.
2. Znacznie ciekawsze i bezbłędne misje. W PabloModzie był praktycznie jeden cel: oczyścić teren i tyle, bez żadnych ciekawych dialogów, wydarzeń itp. Tutaj misje będą o wiele bardziej rozbudowane i ciekawsze.
3. To co najważniejsze w tym modzie stawiam na jakość nie na ilość :wink:
4. Tamtego moda robiłem sam, nikt go nie testował, kompromitacja. Tym razem mam 3-osobową załogę, która prześwietli mod co do joty przed premierą :D
5. Zmieniłem fabułę, na bardziej ciekawszą i dynamiczną, ale to potem.

No, to chyba tyle, aha o to typy celów misji, które wystąpią w modzie (tylko zaznaczam, że rzeczywiście jednym z głównych będzie oczyścić teren :mrgreen: ):
- Przejmij VIP'a
- Zabij konkretną jednostkę
- Spotkaj się z kimś
itd.
EXTRA:
- odbij zakładników
- działaj pod przykrywką w bazie wroga
- przesłuchaj osobę (to od gracza będzie zależeć czy da radę, będzie wybierać w oknie pytania


Fabuła:
Podobnie jak w PabloModzie jesteś Porucznikiem Sergiejem Popowem, ten wątek mi się podoba :D . Jesteś w przeszłości dość długo, jednak nie byłeś w stanie do tej pory wykazać się, dlatego wciąż jesteś porucznikiem :wink: , jednak czas pokaże, że zrobisz to.
Amerykanie po pewnym czasie zaczęli przejmować inicjatywę, korzystając z głównego złoża wyrobili sobie dużą przewagę nad Rosjanami, jednak teraz kiedy głowne złoże przestało dawać zysk (wszystko co dobre kiedyś się kończy) Rosjanie mogliby mieć szansę pokonać Amerykanów, jednak dowództwo USA nie chce do tego dopuścić i rozpoczyna wielką ofensywę na wszystkich frontach, w celu raz na zawsze rozprawienia się z armią rosyjską....
Wbrew pozorom to tylko początkowy wątek moda, potem zaczyna się główna myśl, ale jej nie zdradzę, bo to ma być niespodzianka :wink:

Wszystko chyba jasne. Dobra następny punkt to postacie:

Sergiej Popow - wiadomo postać głowna
Płk. Pietrov - dowódca bazy S.M Kirov, która odegra kluczową rolę w modzie (Popow w ramach awansu dostanie dowództwo nad sąsiednią Berią)
Marszałek Jaszyn - główny dowódca sił zbrojnych Rosji, pośredniczy w misjach dając nam cenne informacje, jako "Orzeł" (jego kryptonim, nasz to Ważka 3).
Wsjewod Iwan Gorki - kapitan rosyjskiej bazy, z którym musimy wykonać jedną misję.
Major Mohaiev - główny dowódca naszej "Armii wolności", która nosi swoją nazwę, ale nie będę na razie tego zdradzał.
Profesor Mussabi - główny naukowiec prowadzący badania nad projektem "Genesis".....nic więcej nie mogę powiedzieć :wink:

No to główne postacie. Teraz strony konfliktu:

Rosjanie - nasza strona narodowa
Amerykanie - nasz wróg
Zjednoczona Armia Wolności "ZAW" - tajemnicza armia dezerterów, nazwa jednak ujawniona, tradycyjnie przymierze, ale w działaniu już nie tradycyjne :twisted:

Czekam na pierwsze komentarze.
Last edited by Pablo Abruzzi on Sat Sep 25, 2010 8:26 pm, edited 5 times in total.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Serpent »

Ostre zapowiedź ale to trochę za wcześnie,nie masz niczego do poparcia tych słów ani żadnym demkiem moda ani nawet screenami... poza tym takich zapowiedź było wiele i niewiele z nich sprawdziło się w chociaż 50%.Oczywiście życzę ci jak najlepiej :)

PS:Co masz na myśli że mapy będą lepsze?
Oraz tą nowa nacją będą mieszanki amerykanów i arabów?Bo coś mi sie nie chce wierzyć że ręcznie przerobisz wygląd jednostek w gm edytorze :o
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Pablo Abruzzi »

Serpent wrote:Ostre zapowiedź ale to trochę za wcześnie,nie masz niczego do poparcia tych słów ani żadnym demkiem moda ani nawet screenami... poza tym takich zapowiedź było wiele i niewiele z nich sprawdziło się w chociaż 50%.Oczywiście życzę ci jak najlepiej :)

PS:Co masz na myśli że mapy będą lepsze?
Oraz tą nowa nacją będą mieszanki amerykanów i arabów?Bo coś mi sie nie chce wierzyć że ręcznie przerobisz wygląd jednostek w gm edytorze :o
PRZYSIĘGAM NA WSZYSTKO ŻE MOD WYJDZIE
:D :D

Nie zawale, w porównaniu do PabloModa to będzie hit!
Misje? W tamtym modzie było trochę dialogów na początku trochę na końcu i tyle :oops: wstyd
Teraz będzie to bardziej rozbudowane, nie będzie już tak łatwo je przejść i w ogóle, medale nie będą za free itd. Dowody? Zrobiłem już 2 misje, moi testerzy byli zachwyceni, jak na rozgrzewkę :D
Opublikuje w najbliższym czasie misję dodatkową, z taką dynamiką i poziomem programowania jaki chce mieć w modzie. Już wkrótce.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
sAtUrNo
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 100
Joined: Mon Jun 11, 2007 8:13 pm
Location: Southampton

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by sAtUrNo »

Zapowiada się ciekawie , po za tym robisz moda z Rosyjską Armią i to jest duży plus no to czekamy :D

Właśnie może dodasz jakąś jedną misje teraz chociaż jakieś demko czy coś :?: :roll:
Last edited by sAtUrNo on Sat Mar 10, 2012 3:48 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Pablo Abruzzi »

sAtUrNo wrote:@sry ze piszę posta pod moim postem

Właśnie może dodasz jakąś jedną misje teraz chociaż jakieś demko czy coś :?: :roll:

W najbliższym czasie, postaram się tylko czekam, aby oszacować, czy jest po co robić, czy ktoś w niego zagra, mam nadzieję, że tak, że mnie nie odrzuciliście na bok po tym pierwszym niewypale.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
sAtUrNo
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 100
Joined: Mon Jun 11, 2007 8:13 pm
Location: Southampton

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by sAtUrNo »

No to masz szansę się zrehabilitować drugim modem ;)
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Creative »

Moim zdaniem jak powiadasz, że mod będzie taki świetny to powinienieś dać z siebie wszystko z teamem, żeby osiągnąć swój sukces.
A co do moda to wydaj dopiero bete z 5 misjami bo jak wydasz z 2 misjami a potem z 4 misjami to każdemu bedzie sie nudził wieć twoja wola.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Serpent »

Jeszcze 1 pytanie.Czy takowe nowe mapy beda z teksturami?Bo dla mnie mapa bez nich to nie mapa tylko coś po czym się chodzi,bez klimatu ani też bez tej nuty smakowej jakim jest misja :P
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
sAtUrNo
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 100
Joined: Mon Jun 11, 2007 8:13 pm
Location: Southampton

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by sAtUrNo »

Serpent wrote:Jeszcze 1 pytanie.Czy takowe nowe mapy beda z teksturami?Bo dla mnie mapa bez nich to nie mapa tylko coś po czym się chodzi,bez klimatu ani też bez tej nuty smakowej jakim jest misja :P
No właśnie , masz racje . Dokładnie to samo miałem napisać :P :roll:
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Pablo Abruzzi »

Black-Men wrote:Moim zdaniem jak powiadasz, że mod będzie taki świetny to powinienieś dać z siebie wszystko z teamem, żeby osiągnąć swój sukces.
A co do moda to wydaj dopiero bete z 5 misjami bo jak wydasz z 2 misjami a potem z 4 misjami to każdemu bedzie sie nudził wieć twoja wola.
Damy z siebie wszystko, nie będzie łatwo, misję będą prześwietlone co do cna. Nie powinno być błędów, wierze, że mod odniesie sukces. Po pierwsze jako demo wydam misję dodatkową Szkolenie, bo nie chce zdradzać fabuły moda, w misji tej zostaną zawarte smaczki mojego moda, tzn: będziesz miał przesłuchać postać (będzie to działało na tej zasadzie, że będziesz miał zestaw 5-6 pytań i będziesz musiał wybrać najsensowniejsze, postać będzie Ci odpowiadać, a na końcu zdasz raport /wybierzesz 1 z 5 wersji info/ jeśli wybierzesz poprawną dostaniesz medal, jeśli będziesz zgadywał no to jak nie trafisz :P nie zdobędziesz, info musisz zapamiętać z odpowiedzi żołnierza) itp.

Co do map, to wiesz.....Ehh ciężko powiedzieć, większość (90%) będzie z gry/multiplayera tak jak w większości modów.

Premiera wstępnie szacowana na 14 marca 2010, ale to tylko wstępnie....o wszelkich zmianach będę tu informował. Demo ukaże się najpóźniej 7 marca 2010 r.

EDIT: Swoją drogą to zastanowię się nad tymi mapami, ale małe prawdopodobieństwo, że będą nowe nic nie obiecuję :)
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Xero Rozbójca »

j.w. ostra zapowiedź :P Ciekawe tylko czy wyjdzie :mrgreen: Fajnie by było zobaczyć też nowe wyglądy postaci... Aha, i jak już przy pierwszym modzie wspominałem: zrób misję dodatkową(ukrytą) :disco:
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Serpent »

Zrób jedna mape w edytorze i mi ją podeślij zrobie ci do niej tekstury :disco:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Ghost »

Jak dla mnie... za dużo informacji podałeś o modzie.... Za mało niespodzianek będzie... poza tym, po co komentowac cos co nei wyszło ? xD

Sierp, jak dla mnie nei ma znaczenia czy bada textury, czy nie, wazne zeby mod sie podobał ;p
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Serpent »

Ghost wrote: Sierp, jak dla mnie nie ma znaczenia czy bada textury, czy nie, wazne zeby mod sie podobał ;p
Hmm osoba która boi się zajrzeć do edytora może mieć taki pogląd wynikający z nie umiejętności lub lenistwa.Ew można u mnie złożyć zamówienie :P
Mapy z teksturami o niebo lepiej wyglądają niż ciemnoniebieskie hexy na wzniesieniach czy puste jasnoniebieskie korytka rzek.Dodają bardzo dużo oceny jak i grywalności moda.No przecież praktycznie wszyscy (oprócz Gogety103 i PMT) stosują w swoich modach mapy z kampani :disco:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Xero Rozbójca »

Mały offtop:
Serpent wrote:No przecież praktycznie wszyscy (oprócz Gogety103 i PMT) stosują w swoich modach mapy z kampani :disco:
No bez przesady człowieku, ja np. w swoim modzie(BigWar) robiłem mapy własnoręcznie :D
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
Post Reply