The Mystery Future vAlpha 0.3

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Szulce »

Black-Men wrote:Tylko 4 misje co to jest mod ?? DNO !!
Ważne, aby był dobrze rozbudowany i miał ciekawą fabułę.
A tak na marginesie - Tobie chciałoby się robić więcej niż 5 misji?
Image
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Gwrhkhsh »

Nie. Szkoła jest ważniejsza niż robienie modów, Szulce. Naprawdę, nie wiem jak można traktować posty Black-Mena poważnie.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Creative »

Przez tyle czasu pracować nad modem i wydać 4 misje , co by było jakby kampania ow miała 5 misji ?
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Radzio »

Może nie miałaby tylu błędów :P
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Serpent »

Kampanie robiła firma która chciała zarobić na tejże kampanii, firma liczy kilka(naście) osób i są one podzielone na zespoły odpowiedzialne za mapy,kod,grafike itd. także weź to pod uwagę black menior bo rzygać mi się chce na twoje posty.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Creative »

To rzygaj proszę bardzo :P Ja piszę niekiedy dobre albo złe posty ale to zależy odemnie :P
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Szulce »

Gwrhkhsh, po prostu wnerwiają mnie tacy ludzie, którzy innych krytykują, a sami nie zrobiliby więcej.
Jak dla mnie to się nie trzyma kupy.
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Creative »

Sam bym zrobił z 1 misje a 4 misje to dopiero wyzwanie ale mod TMF jest git tylko mało rozbudowany :P
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Szulce »

Ja tam uważam co innego.
... Ale o gustach się nie dyskutuje :P
Image
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by ph3nom »

Przepraszam za opóźnienie, ale mod jest jeszcze w fazie testowania przez alpha-testerów. Jestem prawie przekonany, że wyjdzie już jutro.

Co do ogólnej dyskusji na temat moda. Wersja 0.3.1 jest po prostu poprawioną wersją moda w wersji 0.3. Poprawie uległo niemal wszystko, od interfejsu, po dodanie zaawansowanego AI (prawdę mówiąc, problem który mamy teraz to wygrać drugą misję z komputerem, który sam naprawia bazę i odbudowuje budynki).
Image
User avatar
Ozi
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 111
Joined: Tue Nov 02, 2010 11:17 am

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Ozi »

wiesz ph3nom, w wersji 0.3 nie mozna na nic narzekac jest dobrze :p
Proszę o szacunek w stosunku do mojej osoby :)
Pozdrawiam wszystkich
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Creative »

W tym modzie znajduje się mało misji.
Last edited by Creative on Thu Feb 13, 2020 10:54 am, edited 1 time in total.
Image
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by YuriStriatov »

BlackMen ty nie rozumiesz po co ten mod zostaje wydany co nie... przeciez to jest przede wszystkim eksperyment jesli chodzi o SAIL i mozliwosci modowania OW. Co z tego ze sa 4 misje, jak nie umiesz docenic ile badan i roboty w nie weszlo w porownaniu do innych modow to wez chociaz sie nie powtarzaj bez najmniejszej przerwy...
Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by Antitheus »

Sry za offtop ale Yurek, my mamy skuteczne środki aby zniechęcić blakmena od dalszego spamu :P
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Post by ph3nom »

Prawda, że mod jest zaniedbany jeśli chodzi o fabułę (nie została ona dokończona), dlatego zdaję sobie sprawę, że może to być niezadawalające dla niektóych graczy. Jednak ani dialogi, ani wątki nie są tak bardzo ważne w przypadku TMF. Tworzyłem tego moda raczej dla zabawy, testując różne skrytpy i możliwości SAIL'a.

Według mnie było to warte zachodu, bo stworzyłem coś zupełnie nowego i innego od pozostałych modów. Oto wszystkie innowacje, które poraz pierwszy zobaczycie/zobaczyliście w TMF:

Code: Select all

- poziomy interfejs menu gry,
- Defender:
    - technologia zdefiniowana w SAIL,
    - innowacyjne ładowanie,
    - własne wskazówki.
- AI:
    - buduje i naprawia budynki,
    - leczy jednostki (3 misja),
    - zmienia profesje jednostek,
    - atakuje jednostki wroga,
    - konstruuje pojazdy i montuje uzbrojenie na wieżyczkach,
    - podłącza pojazdy do wieży kontrolnej,
    - zmienia typ sterowania niektórych pojazdów (w razie potrzeby).
- instalator z własną grafiką i ikoną,
- intro do pierwszej misji (jest to drugi mod, który go posiada - pierwszy to Arabian Nights).
Dodam, że mod jest już dostępny na http://tmf.owsupport.com/ :)
Image
Post Reply