Overload

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Overload

Post by $ushiWIR »

YuriStriatov wrote:Czerwony text na zoltym = nie da sie doczytac. We no to popraw.
albo Backero zrób obrysy na napisach i grubszą czcionkę ;)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
deekline
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 8
Joined: Thu Jan 19, 2012 10:33 pm

Re: Overload

Post by deekline »

i jak tam prace nad modem ?
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Trochę wolniej, ale mam coś do pokazania i myślę, że to dzisiaj zrobię ^^
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Overload

Post by Jeanks »

5 - 7 lat temu mod by zrobił furorę. Dziś po jego ukończeniu zagra ledwie garstka osób. Tym bardziej wielkie brawa za chęci i ambicję :P chyba, że to się wiążę z Twoją pracą czy szkołą albo po prostu się nudzisz heh powodzenia
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

@Jeanks
Mam jednak nadzieję, że uda się choć na trochę przywrócić tym sposobem jakiś graczy :)

A oto nowy screenshot:
Image

Kolorystycznie jeszcze trochę to może ujednolicę. Przedstawiona została tutaj elektrownia syberytowa, nowy wygląd koszar na bazie behemota, a także manualna wieżyczka z nowym modelem uzbrojona w jedną z nowych broni - Emitera falowego (nazwa do przemyślenia pewnie jeszcze). Będzie to broń na bazie balisty z dużym zasięgiem i atakiem obszarowym. Możliwa będzie do zamontowania tylko i wyłącznie w wieżyczce. Wygląd pewnie ulegnie jeszcze zmianie, zwłaszcza wygląd "pocisków". W rogu zaś znajduje się niemiecki poduszkowiec z radarem.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

E tam fajnie jeździ :D Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Backero wrote:E tam fajnie jeździ :D Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
Jeden granat z moździerza i gut baj czops :disco:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
deekline
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 8
Joined: Thu Jan 19, 2012 10:33 pm

Re: Overload

Post by deekline »

no no za*****cie to ci wyszło. Aż ciekawi mnie podczas pierwszej gdy jakie błędy będą. Ale myśle że mało bo dużo roboty dałeś do tego moda.
User avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 135
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Overload

Post by Siwson »

Backero - wyjdzie kiedyś jakaś beta?
Thanks, biacz.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Kiedyś na pewno ;) Póki co mam na głowie zaległy obowiązkowy kurs e-learningowy na studia, a czasu niewiele
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Overload

Post by pomek »

Serpent wrote:Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
HAHAHAHAHA !

PS: Jak ten mod wyjdzie, to az zainstaluje ow. W koncu nie po to dalem lajka na fesjie ^^
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Image

Oto nanokomora - nowe narzędzie używane przez Amerykanów. W Overload będą oni mogli wyposażyć w to pojazd lub wieżyczkę. Jest to konstrukcja defensywna, która umożliwia samonaprawianie się pobliskich pojazdów. Kod nie jest jeszcze gotowy, ale planowana jest możliwość zwiększenia zasięgu działania poprzez rozwinięcia technologii optycznej oraz mocy przez rozwinięcia technologii komputerowej. Konstrukcja tej "broni" jest automatycznie dostępna po przebadaniu pierwszego poziomu każdej z tych technologii i po zbudowaniu rozbudowy komputerowej i radarowej.

Chciałbym, żeby efekt leczenia się nie stackował, ale na razie nie mam koncepcji, jak to rozkminić :)
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Overload

Post by $ushiWIR »

Trochę na głupiego - wymieszać kod z spowalniacza czasu ruskich i samoleczenia w skrypcie gry bądź lekarzy, naprawy pojazdów przez mechaników? Taki pomysł na głupiego, a co do zasięgu to coś z kodem z radaru od amerykanów? :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Nic z tych rzeczy. Jeszcze gorzej. Wszystko w SAILu.

Ta nanokomora jest w buildzie już z pół roku, ale ciągle niedokończona i nietestowana, więc istnieje możliwość, że nie pojawi się w ogóle lub pojawi się trochę w innej formie.
Post Reply