Overload

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

@Terminat
Dzięki za uznanie :D No niestety moda jak nie było tak nie ma, co nie znaczy, że nie będzie. W moim przypadku (co wielu na pewno wie), są okresy, kiedy coś robię, i wtedy są one naprawdę intensywne, oraz okresy, gdzie nie robię nic (jak teraz, i one są niestety sporo dłuższe). Niemniej jednak z raz na miesiąc coś tam ruszę z kampanią.

Sam mam nadzieję, że wkrótce w końcu dostanę potężnego kopa, żeby to skończyć, bo wydaje mi się, że połowę to mam za sobą :)
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Image

Nowa broń: Cewka Tesli. Trochę pracuję jeszcze nad efektem ataku, więc na razie pokazuję sam wygląd broni.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Overload

Post by Szymiew »

Fajnie ci te kable po bokach wyszły.
Jak robisz ten efekt ataku? Udało ci się gma zmodyfikować czy przerabiasz np strzały balisty?
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Najpierw miał być ciągły atak lasera o krótkim zasięgu, ale po wielu próbach zmiany koloru efektu na niebieski nie udało się to (pieprzone GMA). Dlatego, tak jak mówisz, będzie to (jak napisałem na fb) atak balisty o szalonej częstotliwości z pociskami piorunów wraz z towarzyszącym mu dźwiękiem wyładowań elektrycznych. Częstotliwość ataku i wielkość pocisku powinny oddać wrażenie ciągłości ataku.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Sama broń ze względu na swój obrotowy kształt i tak nie zmienia się podczas obracania. Wiązki wyładowań będą wystrzeliwane (podczas jazdy) w dowolnym kierunku, ale nie we wszystkich kierunkach jednocześnie. Jak łatwo się domyśleć, będzie to atak obszarowy w stożku, ale większość obrażeń skupi się na zaznaczonym celu. Cewka Tesli dostanie zupełnie nową dobudówkę do fabryki.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Kampania Nazistów opowie Wam historię mającą miejsce rok po wydarzeniach z oryginalnej kampanii. Ale Naziści nie są jedyną nową frakcją. Znalazło się także miejsce dla profesora Fidelsteina i jego genetycznie modyfikowanych małpoludów. Główną cechą charakterystyczną Fidelsteina jest POWTARZALNA technologia zwana "Sklonuj małpoluda". To także pierwsza unikalna technologia dla nowej nacji!

Image

Charakterystyka:
- Istnieje limit klonów, które możesz mieć w jednym czasie.
- Klony kopiują poziomy od swoich oryginałów.
- Są szybkie, walczą w zwarciu i nic nie kosztują, więc możesz ich użyć jako Zerg rush!
- Nowe klony pojawiają się w labolatorium, w którym jest oryginalny klon. Jeśli to labolatorium jest pełne wówczas losowa jednnostka z wewnątrz wychodzi z budynku i dopiero wówczas klon się pojawia.
- W późnym etapie rozgrywki mogą być wykorzystywane jako praktycznie nieograniczony materiał do czołgów sperowanych małpim układem nerwowym, a także do obsadzania wieżyczek manualnych. Są też świetni jako zwiadowcy.
- Model laboratorium genetycznego będzie jeszcze poprawione i ulepszone, bez obaw.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Overload

Post by Szulce »

Hm, jeśli chodzi o te małpy to jest to dobra opcja, ale czy będą one do wszystkiego, czy tylko do ataku, sterowania i budowania?
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Będą do tego do czego generalnie wykorzystuje się małpy, więc nie będą mieć takich zdolności jak ludzie. Głównym zastosowaniem będzie pewnie wykorzystanie ich do pojazdów, gdyż Niemcy nie mają technologii komputerowej.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Overload

Post by Szymiew »

Ach ci Niemcy, zawsze sto lat za murzynami. :)
Spoiler:
Image
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Dokładnie ta postać i generalnie Iron Sky było moją inspiracją :) Tak samo Yuri z dodatku do Red Alert 3.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Overload

Post by Markok »

Więc jak tak, to będą musieli mieć za to najlepsze czołgi i jednocześnie najdroższe :D Te małpy to z żydów przerobionych w obozach koncentracyjnych :) ?
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Overload

Post by Szymiew »

Gdyby ten mod miał być poprawny politycznie, to by trzeba dopisać, że z polskich. :arsick: :rusick: :amsick:
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Akurat pojazdy są już prawie wszystkie gotowe, więc niedługo pojawi się ich szczegółowa rozpiska i wtedy zobaczycie jak się przedstawiają na tle innych nacji :) Za to technologie są na razie prawie nie ruszone (choć zaprojektowane), więc muszę trochę je nadrobić.
User avatar
yamasznikow
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 79
Joined: Wed Dec 03, 2014 2:12 pm

Re: Overload

Post by yamasznikow »

kiedy w to będzie można grać ???? bo wygląda interesująco
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

@yamasznikow
Wciąż ciężko powiedzieć. Wciąż jest dużo do zrobienia.

Image

Pierwsza misja kampanii (tak, mam dopiero jedną gotową i dwie zaczęte). Interfejs schowałem, gdyż jest jeszcze niegotowy, a wolę się nim pochwalić, gdy już go skończę. Co do samej kampanii, to będzie miała ona 6-8 misji. Fabuła na razie jest okryta tajemnicą, ale na pewno będzie dużym zaskoczeniem. Na pewno jednak możecie się spodziewać swoistej "walki z bossem" :)
Post Reply