@Terminat
Dzięki za uznanie No niestety moda jak nie było tak nie ma, co nie znaczy, że nie będzie. W moim przypadku (co wielu na pewno wie), są okresy, kiedy coś robię, i wtedy są one naprawdę intensywne, oraz okresy, gdzie nie robię nic (jak teraz, i one są niestety sporo dłuższe). Niemniej jednak z raz na miesiąc coś tam ruszę z kampanią.
Sam mam nadzieję, że wkrótce w końcu dostanę potężnego kopa, żeby to skończyć, bo wydaje mi się, że połowę to mam za sobą
Overload
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Nowa broń: Cewka Tesli. Trochę pracuję jeszcze nad efektem ataku, więc na razie pokazuję sam wygląd broni.
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 713
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Overload
Fajnie ci te kable po bokach wyszły.
Jak robisz ten efekt ataku? Udało ci się gma zmodyfikować czy przerabiasz np strzały balisty?
Jak robisz ten efekt ataku? Udało ci się gma zmodyfikować czy przerabiasz np strzały balisty?
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Najpierw miał być ciągły atak lasera o krótkim zasięgu, ale po wielu próbach zmiany koloru efektu na niebieski nie udało się to (pieprzone GMA). Dlatego, tak jak mówisz, będzie to (jak napisałem na fb) atak balisty o szalonej częstotliwości z pociskami piorunów wraz z towarzyszącym mu dźwiękiem wyładowań elektrycznych. Częstotliwość ataku i wielkość pocisku powinny oddać wrażenie ciągłości ataku.
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Sama broń ze względu na swój obrotowy kształt i tak nie zmienia się podczas obracania. Wiązki wyładowań będą wystrzeliwane (podczas jazdy) w dowolnym kierunku, ale nie we wszystkich kierunkach jednocześnie. Jak łatwo się domyśleć, będzie to atak obszarowy w stożku, ale większość obrażeń skupi się na zaznaczonym celu. Cewka Tesli dostanie zupełnie nową dobudówkę do fabryki.
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Kampania Nazistów opowie Wam historię mającą miejsce rok po wydarzeniach z oryginalnej kampanii. Ale Naziści nie są jedyną nową frakcją. Znalazło się także miejsce dla profesora Fidelsteina i jego genetycznie modyfikowanych małpoludów. Główną cechą charakterystyczną Fidelsteina jest POWTARZALNA technologia zwana "Sklonuj małpoluda". To także pierwsza unikalna technologia dla nowej nacji!
Charakterystyka:
- Istnieje limit klonów, które możesz mieć w jednym czasie.
- Klony kopiują poziomy od swoich oryginałów.
- Są szybkie, walczą w zwarciu i nic nie kosztują, więc możesz ich użyć jako Zerg rush!
- Nowe klony pojawiają się w labolatorium, w którym jest oryginalny klon. Jeśli to labolatorium jest pełne wówczas losowa jednnostka z wewnątrz wychodzi z budynku i dopiero wówczas klon się pojawia.
- W późnym etapie rozgrywki mogą być wykorzystywane jako praktycznie nieograniczony materiał do czołgów sperowanych małpim układem nerwowym, a także do obsadzania wieżyczek manualnych. Są też świetni jako zwiadowcy.
- Model laboratorium genetycznego będzie jeszcze poprawione i ulepszone, bez obaw.
Charakterystyka:
- Istnieje limit klonów, które możesz mieć w jednym czasie.
- Klony kopiują poziomy od swoich oryginałów.
- Są szybkie, walczą w zwarciu i nic nie kosztują, więc możesz ich użyć jako Zerg rush!
- Nowe klony pojawiają się w labolatorium, w którym jest oryginalny klon. Jeśli to labolatorium jest pełne wówczas losowa jednnostka z wewnątrz wychodzi z budynku i dopiero wówczas klon się pojawia.
- W późnym etapie rozgrywki mogą być wykorzystywane jako praktycznie nieograniczony materiał do czołgów sperowanych małpim układem nerwowym, a także do obsadzania wieżyczek manualnych. Są też świetni jako zwiadowcy.
- Model laboratorium genetycznego będzie jeszcze poprawione i ulepszone, bez obaw.
Re: Overload
Hm, jeśli chodzi o te małpy to jest to dobra opcja, ale czy będą one do wszystkiego, czy tylko do ataku, sterowania i budowania?
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Będą do tego do czego generalnie wykorzystuje się małpy, więc nie będą mieć takich zdolności jak ludzie. Głównym zastosowaniem będzie pewnie wykorzystanie ich do pojazdów, gdyż Niemcy nie mają technologii komputerowej.
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 713
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Overload
Ach ci Niemcy, zawsze sto lat za murzynami.
Spoiler:
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Dokładnie ta postać i generalnie Iron Sky było moją inspiracją Tak samo Yuri z dodatku do Red Alert 3.
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Overload
Więc jak tak, to będą musieli mieć za to najlepsze czołgi i jednocześnie najdroższe Te małpy to z żydów przerobionych w obozach koncentracyjnych ?
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 713
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Overload
Gdyby ten mod miał być poprawny politycznie, to by trzeba dopisać, że z polskich.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Akurat pojazdy są już prawie wszystkie gotowe, więc niedługo pojawi się ich szczegółowa rozpiska i wtedy zobaczycie jak się przedstawiają na tle innych nacji Za to technologie są na razie prawie nie ruszone (choć zaprojektowane), więc muszę trochę je nadrobić.
- yamasznikow
- Soldier level 3
- Posts: 79
- Joined: Wed Dec 03, 2014 2:12 pm
Re: Overload
kiedy w to będzie można grać ???? bo wygląda interesująco
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
@yamasznikow
Wciąż ciężko powiedzieć. Wciąż jest dużo do zrobienia.
Pierwsza misja kampanii (tak, mam dopiero jedną gotową i dwie zaczęte). Interfejs schowałem, gdyż jest jeszcze niegotowy, a wolę się nim pochwalić, gdy już go skończę. Co do samej kampanii, to będzie miała ona 6-8 misji. Fabuła na razie jest okryta tajemnicą, ale na pewno będzie dużym zaskoczeniem. Na pewno jednak możecie się spodziewać swoistej "walki z bossem"
Wciąż ciężko powiedzieć. Wciąż jest dużo do zrobienia.
Pierwsza misja kampanii (tak, mam dopiero jedną gotową i dwie zaczęte). Interfejs schowałem, gdyż jest jeszcze niegotowy, a wolę się nim pochwalić, gdy już go skończę. Co do samej kampanii, to będzie miała ona 6-8 misji. Fabuła na razie jest okryta tajemnicą, ale na pewno będzie dużym zaskoczeniem. Na pewno jednak możecie się spodziewać swoistej "walki z bossem"