Overload

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Image

Ponieważ jest to oddzielny projekt, zapraszam do dyskusji nad nim na http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=5&t=4300 . Ten temat pozostanie od teraz przeznaczony do dyskusji tylko o Overload.
User avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 135
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Overload

Post by Siwson »

Zamiast marnowac czas na karty dokoncz moda.
Thanks, biacz.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Overload

Post by Markok »

Siwson wrote:No pomysł fajny, cos nowego zawsze, ale nie ukrywam, ze liczyłem na moda :D
Nie znam nikogo z kim bym mógł pograć w karciankę, zresztą chyba za stary na to jestem. Inicjatywę propsuje oczywiście.
Po widzianych zdjęciach Siwsona sugeruję, że za dużo wypalił trawki i wyraził swoją prawdziwą opinię :twisted:
Lepsze karty od modów, bo to coś zupełnie nowego i nie z góry ograniczonego jak SAIL, pokonać karciankę może już tylko SoSik Serpa :D
User avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 135
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Overload

Post by Siwson »

hahahahaha
Inicjatywe propsuje, owszem, ale zamiast sie spuszczac nad kartami w ktore zagra od 5 do 10 osob (zadeklaruje sie oczywiscie 69 afroamerykanow i 3 tuziny azjatow) lepiej kontynuuowac prace nad modem. Lepsze sa karty od modow? Tak jesli masz 16 lat, mnostwo czasu i Twoim problemem sa kicki internetu, a na wakacje jezdzisz z rowiesnikami pod namiot, opowiadacie historie o duchach i gracie w karty fantasy :D

No offence. btw. nie mam polskich znakow.
Thanks, biacz.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Mod jest wciąż kontynuowany. Po prostu, gdy pracuję nad modem, to pracuję głównie teraz nad kampanią, a nie chcę robić spojlerów.

Ale w pierwszej połowie kwietnia powinien pojawić się filmik z gameplayem i paroma nowymi rzeczami.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Overload

Post by Markok »

Największym przełomem dla mnie i brata było gdy mogliśmy zagrać razem w kooperacji pierwszy raz w którymś Throwbacku, potem u Nefarema (Beria i Kirov nawet się nam nie śniły..), a teraz takim przełomem jest ta karcianka, przykro mi Siwson Ci to mówić w takim momencie, wiem, to jest straszne, but this is reality, klasyczne mody odchodzą do lamusa :arhello: Jeśli nie możesz się z tym pogodzić proponuję obejrzenie filmików Jeanksa i pisanie swojego moda jak ja (to nawet większa frajda niż granie, promise!)(jak nie ma errorów..) :o
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Overload poniekąd też, mam nadzieję, okaże się przełomem :P Choć to wciąż mod, a nie dodatek, w sensie żegna Arabów czego najbardziej żałuję w tym wszystkim.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Overload

Post by Markok »

Całkiem nowa nacja to może się okazać nawet większy przełom od SoSa :) Tylko jak jest z tą czwartą nacją apemenów w edytorze ? Nie da się pod nich wskoczyć Niemcami (nawet apemeny do tech. klonowania małp by pasowały, nazwy nacji by nie trza zmieniać heh) ?
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Overload

Post by Antitheus »

Nacja apemen odpowiada raczej wyłącznie za dzikie małpoludy (i chyba oswojone) - bez własnych zabudowań i tchnologii. Ciekawe czy dałoby się to zrobić, choć imho łatwiej w post plocie wytłumaczyć nieobecność arabów, aniżeli małp ^^.
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Overload

Post by kolega48 »

czy jakieś newsy na temat moda bo jakoś ucichło ?
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Prace ruszą, gdy się obronię. Tak więc następny news pojawi się dopiero w lipcu. Na radarze będę miał wtedy prace nad interfejsem, mundurami do portretów, brakującymi animacjami i dźwiękiem.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

No to wracamy do pracy :D

Image

Do tego nowy interfejs w toku prac. Pewnie wkrótce pokażę, wystarczy, że XichtEd jest cholernie męczący nerwy.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Overload

Post by Markok »

Naszywka Wehrmachtu u żołnierza, extra!
Brakuje jeszcze oryginalnych niemieckich Stahlhelmów i czapek :D
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Tylko ciekawe jak będą wyglądać te mundury na modelach jednostek ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Na razie jeszcze robię poprawki do samych ubranek na portretach, a jednostki wyglądają ingame, tak jak na tym screenie:

Image
Post Reply