Overload

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Overload

Post by Gelwe »

Backero wrote:Pokazać Wam coś fajnego? ;>
Ciekawe co to takiego :D
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »



Jeszcze będę dopieszczał typa graficznie, więc proszę się nie czepiać, że przejście z cooldowna niesubtelne takie :)
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Overload

Post by Gelwe »

MarkedOne wrote:Łoł, nie spodziewałbym się takiego motywu w OW. Przysłowiowo opadła mi szczena z wrażenia. :D
Nic odkrywczego tu nie widze, poprostu Bakero umie wykorzystać to co Altar w plikach dał :D. Mam jedynie zastrzeżenia do wyglądu wieżyczek fajnie że wykorzystałeś stary model wieżyczek amerykańskich z pre-alphy. Mimo wszystko propsy. :mrgreen:
Last edited by Gelwe on Mon Nov 16, 2015 11:43 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Jedyną rzecz, jaką w wieżyczkach zmienię to usunę (lub zmienię) te "podstawki" pod broń. Co do buldożera to na razie zostawię go takiego jakiego jest i zajmę się ważniejszymi sprawami. Trzeba będzie mu jeszcze dorobić, żeby upgrade skracało nieco cooldown i zwiększało nieznacznie zasięg przyciągania.

Btw chciałem zrobić ten filmik z Cewką Tesli przy okazji, bo mają nowego projectilsa, ale coś znowu mi nie chce działać (maly potec kulicek). Serpent coś mówił, że po patchu którymś jakaś jego broń wywalała mu też broń, nie?
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Overload

Post by Gelwe »

Backero wrote:Jedyną rzecz, jaką w wieżyczkach zmienię to usunę (lub zmienię) te "podstawki" pod broń. Co do buldożera to na razie zostawię go takiego jakiego jest i zajmę się ważniejszymi sprawami. Trzeba będzie mu jeszcze dorobić, żeby upgrade skracało nieco cooldown i zwiększało nieznacznie zasięg przyciągania.

Btw chciałem zrobić ten filmik z Cewką Tesli przy okazji, bo mają nowego projectilsa, ale coś znowu mi nie chce działać (maly potec kulicek). Serpent coś mówił, że po patchu którymś jakaś jego broń wywalała mu też broń, nie?
W najnowszym patchu błąd "Małej Kuleczki" został naprawiony :D
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

To chyba jestem nie na bieżąco z wersją, dzięki :D
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Pisałem ci kiedyś kod na takie przenoszenie? To właśnie to? :D

Btw pomysł na broń dobry tylko czemu to jest buldożer?! Przyciągający lemiesz? To już lepiej było fioletowy spowalniacz albo coś w ten deseń :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

To nie to, tamto nie działało i napisałem :) Ale podsunąłeś mi tamtym kodem pomysł z wykorzystaniem funkcji ShiftX i ShiftY, bo wcześniej sam deklarowałem funkcję na koordynaty teleportacji, a Shifty pozwoliły mi to zrobić krócej i szybciej :)

Buldożer dlatego, żeby po pierwsze uatrakcyjnić tę broń (wygląda zbyt za*****cie, by być tylko buldożerem) i oczywiście zaraz przy przyciągnięciu może "rozjeżdżać" cele, a i ma nieco zwiększony dmg. Inspiracją była pewna jednostka Sowietów z C&C Red Alert 3, która potrafiła przyciągaći od razu rozjeżdżać cele.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Kod działał bo samo go sprawdzałem ale kij z tym. Mimo wszystko taki buldożer jak dla mnie jest dziwny jako broń.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

No u mnie coś nie chciało nie wiem czemu. Nie wiem, czy mam tą wersję od Ciebie jeszcze, więc teraz nie sprawdzę (choć prawdopodobnie jest gdzieś w kodzie w komentarzu, bo zawsze takie rzeczy sobie zostawiam). A jak Ty byś to widział? W sensie, że broń, która tylko przyciąga i nic więcej? To także rozważałem, ale wolałem rozszerzyć nieco użyteczność niedocenianego w bitwach buldożera. Coś co "przyciąga" zawsze kojarzy się z czymś bardzo masywnym, w grach MOBA umiejętność ta zawsze jest domeną tanków. Buldużer świetnie mi się wpasował w rolę niezwykle masywnego pojazdu :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Jak już robić taki buldożer to trzeba by mu zwiększyć pancerz, ewentualnie szybkość ruchu bo z filmiku wnioskuje że nie jest to król szybkości. No i oczywiście trzeba by zmniejszyć czas przeładowania ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Overload

Post by Szymiew »

Fajna broń, mam nadzieję że będzie dużo możliwości do robienia sobie jaj z AI za jej pomocą.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Overload

Post by Xander »

Backero wrote:

Jeszcze będę dopieszczał typa graficznie, więc proszę się nie czepiać, że przejście z cooldowna niesubtelne takie :)
Spoiler:
Image
Normalnie szczena opadła! :O
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Overload

Post by MasterKiller »

WOOOOWW!! Jak dziala to wysuwanie "skrzydel", gdy jest gotowy do uzycia? Jakas animacja w GM-ie czy funkcja(bodajze UnitAnimation, czy cos?).
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Funkcja GetMark, która została wykorzystana w kampanii do nadawania flagi Mashy :)

Buldożer magnetyczny kosztuje dodatkowo syberyt i wymaga syberytowej rozbudowy fabryki. Obecnie można nim przyciągać jedynie pojazdy (poza behemotami i mastodontami) innych graczy (wrogów lub sojuszników), ale nie swoje. Cel zawsze zostanie przyciągnięty zaraz przed buldożer, więc od razu może być przez Niego atakowany. Czas odnowienia nie może być za krótki (można go skracać upami), gdyż gdy przyciągasz komorę transportową przeciwnika, to nie miałaby szans uciec poza zasięg przyciągania, zanim znowu byłaby przyciąnięta. Jest to przede wszystkim jednostka wsparcia jak Spowalniacz czasu. Świetnie działa razem z Cewką Tesli i Miotaczem Ognia, gdyż niweluje ich wadę jaką jest zasięg.

Możliwe, że pozwolę potem na przyciąganie własnych pojazdów np w celu wyciągania uszkodzonych maszyn w bezpieczne miejsce pod ręce naszych mechaników.

Z resztą jak dam Szymiewowi, czy komuś, wersję do posteamowania, to poproszę, żeby pobawił się różnymi kombosami :D
Post Reply