Walcz z Botem! - Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply

Jaką mapa chcecie pod tryb "Dla 4 graczy" ? Dogrywka

Poll ended at Tue Jul 16, 2013 11:43 am

Flagi
9
82%
Babilon
2
18%
 
Total votes: 11

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Walcz z Botem! - Mod

#1

Post by Serpent » Thu Jun 20, 2013 4:16 pm

Przedstawiam wam mod bazujący na modzie FBM.

Różnica polega na tym ze komputer posiada kilka napisanych skryptów gdzie m.in. sam buduje sobie bazę, produkuje pojazdy, atakuje i zbiera skrzynki.

UWAGA!!!
Do działania moda potrzebna jest wersja gry 1.12.7 lub nowsza.

Najnowsza Wersja:
0.9.4

Języki:
Polski Image
Angielski Image

Link:
http://serpent.original-war.net/mods/FWB.rar

Uwagi:
- Tryb Obrona nadal w wersji testowej.

Plany:
- Rozbudowa bazy event'ów
- Dodanie mapy dla 4 graczy (Player vs Comp vs Comp vs Comp)
- Dodanie mini-questów
- Dodanie możliwości badania i używania artefaktów przez graczy komputerowych

Ankiety:
- Wybór mapy pod tryb "Dla 4 graczy"

Tryb Obrony:
Pamiętacie 4 misję rosyjską gdy Burłak broni się przed Arabami? Postanowiłem stworzyć coś na wzór czegoś takiego.

Zasady:
- Grę rozpoczynamy na tej samej mapie, do wyboru mamy liczbę ludzi, poziom trudności, nację itd.
- Naszym celem jest jak najszybsze wybudowanie umocnień aby bronić się przed nadciągającymi falami wrogów.
- Nikt nie może wyjść poza drogę, jeśli to uczyni zginie. :rulol:
- Nie ma respawnu skrzyń więc ich nie szukajcie.
- Za każda zabitą jednostkę otrzymujemy punkty, za te punkty potem możemy wybrać sobie jakiś bonus.
- Po prawej stronie mamy liczniki (czas, numer fali, liczbę punktów oraz czas do kolejnej fali).

Info:
- Nadal beta (szukamy błędów).


Czekam na sugestie, propozycje i raporty ewentualnych błędów. Powodzenia :arhello:
Last edited by Serpent on Fri Apr 18, 2014 3:27 pm, edited 47 times in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Wlacz z Botem! - Mod

#2

Post by NexGaming27 » Thu Jun 20, 2013 5:28 pm

Widać, że się postarałeś.
Zastrzeżenia:
- Amerykanie słabo się rozbudowują( 1 ulepszenie na labolatorium to mało)
- Po zniszczeniu całej bazy wroga nic się nie dzieje.

P.S
Ile będzie mapek, ta 1 czy więcej?
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Wlacz z Botem! - Mod

#3

Post by Serpent » Thu Jun 20, 2013 5:39 pm

NexGaming27 wrote:Widać, że się postarałeś.
Zastrzeżenia:
- Amerykanie słabo się rozbudowują( 1 ulepszenie na labolatorium to mało)
- Po zniszczeniu całej bazy wroga nic się nie dzieje.

P.S
Ile będzie mapek, ta 1 czy więcej?

To pierwsza wersja, wstępna.

Powoli SI przeciwnika będzie rozbudowywane, dodam też resztę nacji. Ogólnie chodzi mi o sugestie co należy dodać/poprawić.

W przyszłości może dodam tryb 2vs2 na mapie Czterech Chętnych ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Wlacz z Botem! - Mod

#4

Post by NexGaming27 » Thu Jun 20, 2013 5:46 pm

W przyszłości może dodam tryb 2vs2 na mapie Czterech Chętnych ;)
Gracz + bot vs bot + bot :)

Sugestie, hmmm.
Może by w opcjach przed grą dodać możliwość wrogich posiłków, czyli co jakiś czas atakowali by nas wrogowie :)

P.S
Błąd w tytule tematu.
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Wlacz z Botem! - Mod

#5

Post by Serpent » Thu Jun 20, 2013 8:42 pm

NexGaming27 wrote: Gracz + bot vs bot + bot :)

Ta coś takiego.
NexGaming27 wrote: Sugestie, hmmm.
Może by w opcjach przed grą dodać możliwość wrogich posiłków, czyli co jakiś czas atakowali by nas wrogowie :)
Ogólnie te posiłki to jest jakiś pomysł ale jeśli to ma być na zasadzie 1vs1 to albo każdy dostaje posiłki lub nikt. Inaczej otrzymamy kampanię.

Choć oczywiście można by dodać coś takiego na najtrudniejszym poziomie trudności w jakieś formie (już jest dodana flaga w bazie kompa która daje mu bonus do obrony).

NexGaming27 wrote: Zastrzeżenia:
- Amerykanie słabo się rozbudowują( 1 ulepszenie na labolatorium to mało)
- Po zniszczeniu całej bazy wroga nic się nie dzieje.
1. Gdy zaczynałem ten projekt wybrałem Bękarcią Przełęcz gdyż wydawała się dobrą
kandydatką pod taki tryb. Jednak zauważyłem że nie ma tam zbyt dużo miejsca pod budowę bazy mimo iż teren wygląda na płaski.
Będę chyba musiał zmienić planowanie bazy ;)

2. Zapomniałem dodać komunikat o wygranej. Ale ten licznik punktów działa?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 272
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#6

Post by $ushiWIR » Thu Jun 20, 2013 9:09 pm

jutro przetestuję to ale takie pytanie Serpent - czy skoro idzie zrobić tak jak tutaj, Ty vs BOT, to może tak samo by się dało na multi? wiem że można sobie samemu odpalić 2 ow, lub na 2 kompy, ale może da się przerobić jakiś kod z multi ? wtedy byłaby ciekawska gra przyjaciół coś ala co-op :)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#7

Post by Serpent » Fri Jun 21, 2013 7:44 am

Zrobiłem jedną taką mapkę przerabiając 3ru w którą grałem z bratem.

Problem w tym że potrzebna jest druga osoba do testów, utrata synchronizacji również jest upierdliwa ale wykonanie tego czegoś jest możliwe.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

pepper
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 25
Joined: Wed Aug 22, 2012 6:08 pm
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#8

Post by pepper » Fri Jun 21, 2013 12:06 pm

Fajny mod,można byłoby dodać trochę lepszą obronę ;]
:D

User avatar

NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

#9

Post by NexGaming27 » Fri Jun 21, 2013 1:39 pm

Licznik punktów działa sprawnie. Bez żadnych zastrzeżeń. :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)

User avatar

$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 272
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#10

Post by $ushiWIR » Fri Jun 21, 2013 10:15 pm

Pograłem i tak :):

1. Licznik działa poprawnie, nie zwracałem absolutnie uwagi na licznik pkt i jestem ciekaw ile przyznałeś pkt za daną rzecz :D

2. AI - będzie rozbudowane jak piszesz wiec ok, bo jak na razie, przeciwnik zbuduje bazę i zbiera skrzynki, a jak się rozwali mu transporter to już nie buduje nowego (ukłon w stronę TMF od ph3noma, w którym cały czas baza się odbudowywała, masakra..)

3. Poziom - myślę żeby określić jeden wybór - albo w menu, albo w grze, ponieważ jak wybrałem odpowiednio:
Menu/Poszukiwacz przygód, Gra/Początkujący to baza była rozbudowana tak:
Spoiler:
Image
Menu/Mistrz strategii, Gra/Arcytrudny to baza była rozbudowana tak:
Spoiler:
Image
Różnica wieżyczek tylko i również widać że baza jest taka sama więc pytanko czy bot też startuje od zera jak my? :)

4. Poziom postaci - w zależności od tego jak wybierzemy, postaci mają tam przydzielany poziom ale gdy postać ma np w żołnierce i mechanika po 6-7, a inżynier i naukowiec po 3-4 to ok ,jest jakiś balans,ale np u mnie na 12 postaci tak z 3-4 osoby mają ten balans, a reszta ma staty po równe 6-7 itp (a jak wybierze się najlepszy poziom to koksy po 8-10 mają wszystko :D)

5. Tak jak wyżej wspomniany brak tego zwycięstwa.

6. Skoro randomowe gry to cele misji w sumie nie są potrzebne ;)

7.
Serpent wrote:W przyszłości może dodam tryb 2vs2 na mapie Czterech Chętnych ;)
Mam sugestie, jeżeli będziesz dodawać mapy, to o ile chcesz mógłbyś (o ile też potrafisz ;))zrobić tak jakby "ścieżkę zdrowia", czyli np kilka misji po kolei na jednym poziomie, ale na każdej mapie inny trudniejszy przeciwnik z coraz to lepszym AI, a potem razem z wyborem poziomu trudności rozgrywka byłaby cięższa ;)

8. Razem z wyborem i rozbudową moda, można by dodawać również wybór map o ile da się ;)


W sumie patrząc na ostatnie 2 pkt, gracz mógłby robić tyle kombinacji, inny mapy, AI przeciwnika itp :) ale jest wieczór i oczywiście szalone pomysły wchodzą do łba :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#11

Post by Serpent » Sat Jun 22, 2013 7:40 am

$ushiWIR wrote: Różnica wieżyczek tylko i również widać że baza jest taka sama więc pytanko czy bot też startuje od zera jak my? :)
Odpal edytor i zobacz.


Na tych zdjęciach nie widzę wieży kontrolnej, jeżeli jej nie było to komputer też nie atakował. Pytanie czy była wieża kontrolna?


Z tym transporterem fakt ;p

Wkrótce kolejna wersja :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 272
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#12

Post by $ushiWIR » Sat Jun 22, 2013 9:26 am

nie było wieży kontrolnej, a transporter za każdym razem był ręcznie sterowany :) a sam mówiłeś że opcja obrony naszej bazy jest na razie wyłączona ;P
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#13

Post by Serpent » Sat Jun 22, 2013 9:30 am

Coś się musiało zdupić że komp buduje laba zamiast wieży. Cóż poprawi się ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 272
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#14

Post by $ushiWIR » Sat Jun 22, 2013 9:34 am

jasne, czekam na kolejną wersję ;) :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

#15

Post by Serpent » Sat Jun 22, 2013 11:21 am

W 1 poście macie nowa wersję, komputer powinien już atakować.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests