Walcz z Botem! - Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Jaką mapa chcecie pod tryb "Dla 4 graczy" ? Dogrywka

Poll ended at Tue Jul 16, 2013 11:43 am

Flagi
9
82%
Babilon
2
18%
 
Total votes: 11

User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

NexGaming27 wrote: Zaawansowane podwozie i wyrzutnie rakiet, ledwo można się obronić :) Nasze jednostki respią się w różnych miejscach a nie w bazie, ale ważne że się respią.
Miło mi :D

NexGaming27 wrote: Po zrespieniu się jednostki bota stoją w miejscu i nie wchodzą do budynków. Mówiłeś że limit respawnu będzie wynosił 5, a u mnie tylko 3 się respi(1 zabiłem, więc powinno być 4 jeśli już).
Czas do pojawienia się kolejnego ludzika jest losowy i waha się od około 2 minut do 25 minut.

Co do kompa, to podaj klasę zrespionej postaci i sytuacje w której się respi bo wczoraj u mnie resp z wchodzeniem działał.
NexGaming27 wrote: Przejmuję skład bota, a tu 46765 skrzynek :) HARDCOR :P
Bot to bot, potrzebuje wspomagaczy :D

NexGaming27 wrote: Łatwo można zbugować system, wystarczy zabić snajperami mechanika w transporterze i bot nie zbuduje drugiego :) Gdyż nadal będzie wykrywał, że ma transporter :)
Dobrze że to zgłosiłeś bo całkiem mi to umknęło, poprawi się ;)

Jak poprawię skrypt obrony oraz kilka błędów to zacznę robić skrypt dla amerykanów i ruskich na innej mapie, także szykujcie się do testów :P
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Testował zawsze będę :)
Co do kompa, to podaj klasę zrespionej postaci i sytuacje w której się respi bo wczoraj u mnie resp z wchodzeniem działał.
Żołnierz i snajper. Żołnierz nie chciał wejść do bunkru(z ciężkim działem) a snajperzy do koszar.
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
SW94
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Fri Apr 26, 2013 7:23 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by SW94 »

Testowanie na poziomie arcytrudnym:
~3 poziom jednostek (Żółtodziób) - brak ataków wroga na gracza (a grałem prawie 2 godziny na tym poziomie)
~6 poziom jednostek (Początkujący) - nie sprawdzałem częstotliwości ataków wroga na gracza (grałem na tym poziomie w poprzedniej wersji moda)
~9 poziom jednostek (Weteran) - ataki wroga (kilku podwójnych dział) co kilka-kilkanaście minut na gracza

Dodałbym jeszcze kod na losowanie twarzy jednostek.
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

~9 poziom jednostek (Weteran) - ataki wroga (kilku podwójnych dział) co kilka-kilkanaście minut na gracza
To na starej wersji grałeś, teraz są ataki wyrzutni rakiet na zaawansowanym podwoziu.
Najpierw podwójne działa, a potem rakiety :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
SW94
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Fri Apr 26, 2013 7:23 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by SW94 »

NexGaming27 wrote:
~9 poziom jednostek (Weteran) - ataki wroga (kilku podwójnych dział) co kilka-kilkanaście minut na gracza
To na starej wersji grałeś, teraz są ataki wyrzutni rakiet na zaawansowanym podwoziu.
Najpierw podwójne działa, a potem rakiety :)
Grałem w wersję najnowszą, działa były, rakiety nawet żadnej nie zrobili (choć były w kolejce, chyba komputerowa rozbudowa wymagana jest do zaawansowanego podwozia, przeciwnicy w fabryce mieli rozbudowę działową, cywilną, gąsienicową i radarową).
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Nie grałeś na najtrudniejszym tzn. 4 poziomie bo tam budują rozbudowę rakietową.

Muszę jeszcze raz przejrzeć kod.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Zidek
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 112
Joined: Wed Aug 04, 2010 9:25 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Zidek »

Mod nie ma funkcji 'AntyZidek' :( . Zbugowałem sobie małpę w lewym górnym rogu, wszystkie czołgi uderzały w nieśmiertelną małpę, a ja spokojnie wykończyłem bazę cywilami ;p
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Jak tą małpę zbugować?

P.S
Kiedy następna wersja moda?
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Creative »

Z pewnością zagram w twojego moda. Czekam na poprawki do tej wersji.
Image
User avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 203
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:58 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by tomek795 »

Serpent, myślałeś może o przerobieniu swojego moda na multiplayer? (Chodzi mi coś podobnego jak "ciche wzgórze", czy "sigma" na throwbacku.)
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

nie wiem czy Serpent ma to w planach ale odpowiadając na moje pytanie:
$ushiWIR wrote:jutro przetestuję to ale takie pytanie Serpent - czy skoro idzie zrobić tak jak tutaj, Ty vs BOT, to może tak samo by się dało na multi? wiem że można sobie samemu odpalić 2 ow, lub na 2 kompy, ale może da się przerobić jakiś kod z multi ? wtedy byłaby ciekawska gra przyjaciół coś ala co-op :)
Serpent wrote:Zrobiłem jedną taką mapkę przerabiając 3ru w którą grałem z bratem.

Problem w tym że potrzebna jest druga osoba do testów, utrata synchronizacji również jest upierdliwa ale wykonanie tego czegoś jest możliwe.
więc wszystko jest możliwe :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by pomek »

Sushi, nie w ow ;)
User avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 203
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:58 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by tomek795 »

pomek wrote:Sushi, nie w ow ;)
Tak się składa, że Trowback ma już 6 map tego typu. Niestety bardzo często wywala synchry... Szkoda, że nie można w ow zatrzymać gry i spróbować przywrócić synchronizacji jak np w takiej europie universalis 2.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

tomek795 wrote:Serpent, myślałeś może o przerobieniu swojego moda na multiplayer? (Chodzi mi coś podobnego jak "ciche wzgórze", czy "sigma" na throwbacku.)
Da się to zrobić ale nie będzie zbyt wielkiego zainteresowania tym, szkoda mojego czasu.

Sorki że tak długo nic się nie działo ale zamieszanie w związku ze studiami zabrało sporo czasu.

W 1 poście nowa, piąta wersja moda.

Lista zmian:
- Przerobiony skrypt na obronę bazy
- Dodano trzy możliwe warianty mapy
- Zmiany w ekonomi zrzutów skrzyń
- Poprawki ogólne SI
- Poprawki w skrypcie ataku

Mam nadzieję że ta wersja będzie już nadawała się do jako takiej rozgrywki ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Paczyłem w edytorze i minusem jest to, że nie ma innych mapek, jest ta sama, ze zmienionymi kolorkami i dodanymi kamieniami itp.
Wg. mnie ta zimowa sceneria daje troszkę po oczach.
Po próbie włączenia mapki z letnią scenerią jest ten błąd:
Missions\__Am\01_b_b\description.txt is empty or doesn`t exist

Po próbie włączenia mapki z wiosenna scenerią również jest ten błąd:
Missions\__Am\01_a_a\description.txt is empty or doesn`t exist

Działa mi tylko mapka zimowa, ale niezbyt pasują mi kolorki, więc nie zagram(jak narazie)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Post Reply