Walcz z Botem! - Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply

Jaką mapa chcecie pod tryb "Dla 4 graczy" ? Dogrywka

Poll ended at Tue Jul 16, 2013 11:43 am

Flagi
9
82%
Babilon
2
18%
 
Total votes: 11

User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Jest już reup.

Paczyłem w edytorze i minusem jest to, że nie ma innych mapek, jest ta sama, ze zmienionymi kolorkami i dodanymi kamieniami itp.
Gdzieś pisałem że dodałem nowe mapy? Napisałem trzy warianty mapy.

Wg. mnie ta zimowa sceneria daje troszkę po oczach.
Trochę teraz przyciemniłem, ale jak nadal będzie ci walić po oczach to może wina ustawień monitora bo u mnie jest w porządku ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
laik
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 7
Joined: Fri Jul 12, 2013 4:10 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by laik »

Cześć,

zarejestrowałem się specjalnie, by napisać ten post. Wróciłem do Original War. Oglądam forum, i emanuję niewyobrażalnym szczęściem. Czekałem na coś takiego. Do gry z ludźmi się nie nadaję, kampanię już przechodziłem setki razy, a i też wolę grać z komputerem. I tak jak pisałem - patrzę i spotyka mnie taka miła rzecz. Nie mogę chyba nic więcej zrobić niż podziękować Ci, że zabrałeś się za coś takiego. Postaram się odwiedzać to miejsce i poza podziękowaniami też jakoś wspomóc feedbackiem, jeśli jest Ci potrzebny ;). Pozwól że nazwę się Twoim fanem. Odwaliłeś kawał dobrej roboty, i nie mogę doczekać się kolejnych owoców Twojej pracy.

Swoją drogą wpadłem na coś podczas przeglądania tematu. W wielu grach przed rozpoczęciem rozgrywki mamy coś jak zdarzenia losowe. Ktoś jeszcze wcześniej tutaj wspomniał o posiłkach. Nie myślałeś może, o zaimplementowaniu czegoś takiego? Tak jak podczas zaczynania gry, gdzie decydujemy co i jak, jaką frakcją gramy i tak dalej, zapytałoby też o to czy chcielibyśmy w grze zdarzenia losowe. Mogłyby to być właśnie komunikaty, typu:
Dowiedziałeś się, że wróg otrzymał posiłki od sprzymierzeńca spoza pola walki *i tak też się dzieje*
lub nawet jakaś awaria przy wydobywaniu syberytu (z komunikatem, że coś takiego się stało) z ostrzeżeniem, że lada chwila kopalnia syberytu może skazić okoliczny teren, i należy temu jakoś zapobiec. Jestem ciekaw czy da się coś takiego stworzyć w ogóle w edytorze. Chyba że jest to awykonalne. Te wszystkie zdarzenia losowe dotyczyłyby i nas i przeciwnika. Ale to chyba byłoby nie lada wyzwanie. Też nie wiem czy komuś ten pomysł w ogóle się podoba, bo może to zbyt dużo jak na zwykłe granie z botem.

Jeszcze jedno. Nie wiem czy zostało to poprawione, ale przy jednej rozgrywce bot zabudował sobie bazę w taki sposób, że nie mógł wyjechać pojazdami i mnie zaatakować (podczas mojego ataku widziałem dosyć dużo wozów, których nie wysłał) albo po prostu przestał atakować, mimo że mógł wyjechać.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

laik wrote:Odwaliłeś kawał dobrej roboty, i nie mogę doczekać się kolejnych owoców Twojej pracy.
No miło mi że komuś się to podoba :D

Co do tych eventów to nawet niezły pomysł, dodanie tego też nie stanowiłoby dużego problemu ale przydały by się jakieś konkrety (np. migracje małpoludów - zwiększoną ilość małp o 10 sztuk). Dawajcie propozycję nazw wydarzeń i ich opis działania a na pewno się je doda.
laik wrote: Jeszcze jedno. Nie wiem czy zostało to poprawione, ale przy jednej rozgrywce bot zabudował sobie bazę w taki sposób, że nie mógł wyjechać pojazdami i mnie zaatakować (podczas mojego ataku widziałem dosyć dużo wozów, których nie wysłał) albo po prostu przestał atakować, mimo że mógł wyjechać.
Działo się tak w tej wersji najnowszej (tj. 0.5) ?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
laik
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 7
Joined: Fri Jul 12, 2013 4:10 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by laik »

To cieszę się bardzo, że pomysł z eventami przypadł do gustu :)

Odpowiadając na pytanie, tak. Grałem właśnie chwilę temu na najnowszej wersji. Ustawienia: przeciwnik początkujący, poziom trudności średni. Jakoś po godzinie czasu gry (prawy górny róg, co tam nalicza) zauważyłem (mogło być wcześniej), że komputer przestał mnie atakować i tak do końca, póki go nie zniszczyłem. Co do tego co wcześniej jeszcze pisałem. Okazało się, że mógł wyjechać z bazy, ale nie chciał z niej wyjeżdżać i kolejny raz atakować. Miał tam parę pojazdów, i w sumie o podobnej liczebności, co podczas poprzednich ataków, które wystąpiły.

Tutaj jeszcze nie mam pewności, ale to można sprawdzić samemu. Po zniszczeniu pojazdu przeciwnika, który zbiera skrzynki ze środka mapy, nie robi tego dalej. Chodzi o to, że nie tworzy kolejnego i nie zbiera skrzynek. Także to chyba też można zmienić :).
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Sprawdzę to. Co komory powinna być budowana nowa ;/
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

Witaj laik ;)
laik wrote:lub nawet jakaś awaria przy wydobywaniu syberytu (z komunikatem, że coś takiego się stało) z ostrzeżeniem, że lada chwila kopalnia syberytu może skazić okoliczny teren, i należy temu jakoś zapobiec.
TMF spoiler:
Spoiler:
Przypominam że było to w TMF'ie z elektrownią syberytową ;)
Moje pierwsze lepsze propozycje:
- wspomniane migracje małp
- grupa żołnierzy, patrole (np. my am, przeciwnik ru - patrol am (nasz sojusznik) gdzieś jest i grozi mu atak, pomóż im / albo się zgubili i odnajdź ich - mogą się dołączy do oddziału (kampania Am, misja 4, oddział Lucy itp. ;) )
- wyślij gdzieś patrol czy coś (wybierasz kilku ludzi i wysyłasz), bądź surowce (kampani Am, misja 12, dostajemy surke od Powella ;) )
- gdzieś zauważono rebeliantów (ARABOWIE :D), stanowią zagrożenie - zniszcz ich
- opracujemy jakąś technologie (np. rozwinięcia uzbrojenia na 3 i syberytu na 3) ale plany się zgubiły, musisz opracować raz jeszcze


jest wiele wariantów i można wymyślać, ja puściłem wodzę fantazji :)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Dobra wymyśliłem kilka wydarzeń ale zanim je wprowadzę trzeba obgadać czy się nadadzą ;p

Jest to wstępna lista propozycji.


Migracje tubylców (nazwa robocza) - Raporty z kilku dni wskazują że w naszym rejonie zwiększyła/zmniejszyła liczba małpoludów.
Efekt - Dodanie/usunięcie x liczby małp.

Uszkodzony EON - Nastąpiła tymczasowa awaria EONa.
Efekt - Brak zrzutów skrzyń i ludzi przez 10 minut.

Legion - Przedstawiciel Legionu powiedział ci że twój przeciwnik korzysta z ich usług. Jednakże możesz mu zapłacić aby Cię nie zaatakowali lub zaatakowali przeciwnika.
Efekt - W zależności od wyboru:
Odmowa - Na mapie pojawia się oddział Arabów i atakuje gracza.
Neutralność - Ze składu gracza znika X surowców.
Sojusz - Ze składu gracza znika X surowców. Po pewnym czasie oddział Arabów atakuje komputer.

Sabotaż techniczny - Ktoś sabotuje Twoje poczynania!
Efekt - Zniszczenie którejś z budowli.

Kradzież technologi - Ktoś skradł twoje plany badawcze.
Efekt - Niektóre badania trzeba powtórzyć.

Dezerter - Jeden z Twoich ludzi zdezerterował.
Efekt - Utrata jednego człowieka.



Poszczególne dla nacji:
Arabowie:

Zagubiony Szejk - Do Twojej bazy dotarł zagubiony szejk który oferuje swoje usługi.
Efekt - Gracz otrzymuje Szejka i Mastodonta.

Bomba Samobieżna - Podczas budowy bomby samobieżnej doszło do wybuchu.
Efekt - Zniszczenie fabryki.

Żołnierze Legionu - Kilku dezerterów Legionu postanowiło do Ciebie dołączyć.
Efekt - Gracz otrzymuje kilku ludzi + pojazdów.

Rosyjski Eksperyment - W twojej bazie pojawił się rosyjski naukowiec.
Efekt - Gracz decyduje co zrobić z naukowcem. Może zmusić go do współpracy albo puścić wolno, po pewnym czasie naukowiec i tak ucieknie.


Rosjanie:

Anomalie Czasoprzestrzenne - Podczas badań czasoprzestrzennych doszło do incydentu. Kilku ludzi zniknęło.
Efekt - Rozrzucenie grupy ludzi po całej mapie.

Armia Czerwona wzywa! - Twój przełożony prosi cię o wsparcie.
Efekt - Gracz musi wysłać kilka jednostek w dane miejsce po czym te znikną.
Odmowa skutkować będzie ochrzanem dowódcy. Ponowna odmowa skutkować będzie atakiem wojsk radzieckich na bazę gracza.

Zepsuta amunicja - Podczas produkcji bazook doszło do niedopatrzenia twoich podwładnych.
Efekt - Gracz przez pewien czas nie może szkolić nowych bazookerów.

Amerykanie:


Propozycje:
+ Pomysł $ushi
Patrol - Grupa żołnierzy, patrol, gdzieś jest i grozi mu atak, pomóż im / albo się zgubili i odnajdź ich.
Efekt: Po odnalezieniu ich mogą dołączyć do gracza.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
laik
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 7
Joined: Fri Jul 12, 2013 4:10 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by laik »

Aż nie mogę w to uwierzyć, że mój pomysł z eventami zostanie zrealizowany. Jestem wniebowzięty! :)

Wszystkie propozycje wydarzeń trzymają poziom. Ja bym dorzucił może jeszcze możliwość wymiany z kimś spoza pola walki (np. sojusznik (Amerykanie spoza walki, w przypadku gdy gramy Amerykanami) oferuje nam kilka pojazdów za jakąś ilość skrzynek/ropy/syberytu. Wtedy obce jednostki nastawione pokojowo przyjeżdżają, zostawiają nam pojazdy, zabierają skrzynki/ropę/syberyt ze składu (a jeśli to niemożliwe, to wyrzucamy je gdzieś lub cokolwiek innego, co się da wykonać) i znikają z mapy.) Tak samo może być z samymi materiałami np. nasza ropa za czyjeś skrzynki i tak dalej. To chyba można nawet zrobić bez jakiś scen w grze, tylko po prostu zmienić ilość wybranych materiałów, ale nie znam się na tym, także wszystko zostawiam w dobrych rękach. Generalnie chodzi mi o handel, oczywiście niedotyczący naszego przeciwnika na mapie (w sensie, że nie z nim handlujemy)
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

Serpent wrote: Kradzież technologi - Ktoś skradł twoje plany badawcze.
Efekt - Niektóre badania trzeba powtórzyć.
do tego mam zastrzeżenie:
- jeśli kradnie inna nacja (np. my am, przeciwnik arab czy gdziekolwiek rusek) to technologię wspólną (baterie słoneczne, zaawansowana materialugia, rozwinięcia technologiczne itp) aby nie kolidowało i nie było błędów
- jeśli naprzeciw siebie są te same nacje to mogą kraść wszystkie technologie :)

jeszcze wyjdzie mix że ruscy mają radary, czy amerykanie pole tau, a arabowie inżynierów (ostatnie suche, wiem..) :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Kradzież techów nie będzie wpływać na techy przeciwnika lol.

Co do tych pojazdów w sensie komór transportowych, ok może być.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

Serpent wrote:Kradzież techów nie będzie wpływać na techy przeciwnika lol.
moja zła interpretacja :amhello:
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
Andrzej-99
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Tue Aug 18, 2009 8:48 am

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Andrzej-99 »

Ja proponuje takie eventy:
Dla all:
Przymierze Oferuje Ci pomoc w skażeniu kopalni syberytu wroga za 100 skrzyń
Podczas opracowania technologi Język małpoludów Deewolucja naukowca przemienia się w małpoluda
Podczas podnoszenia skrzyni bomba wybucha i zabija inżyniera
Dla Am:
Legion Oferuje Ci budowę Koszar Arabskich za 50 Ropy dla swych pojazdów

Podczas opracowywania technologi Amunicja nasenna naukowcy zapadają w śpiączkę na 10 min (Nie Znikają tylko efekt Amunicji nasennej trwa 10 min)

Przymierze Oferuje Ci pomoc w teleportacji jednostek na pole wroga za 30 syberytu

Dla Ru:
Przymierze oferuje ci radar amerykański za 75 skrzyń
Hugh Stevens Dezerteruje z armi amerykańskiej i dołącza do ciebie(możliwość tylko budowy Fabryki i roz. Gąsienicy ,Komp , laserowej i Syberytowej)

Ar:
Armia Amerykańska oferuje ci 3 snajperki za 50 skrzyń i 70 syberytu

Przymierze Oferuje Ci 5hg komputerowych za 200 skrzyń i 175 ropy

Podczas opracowania technologi Pranie mózgu małpolud zabija wszystkich naukowców potem ginie

Tak na szybkiego to było pisane i byle jak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Inni dają propozycje, a ja testuję:
Dla testów wyłączyłem mgłę wojny. Wybrałem scenerię letnią.
Testy opisywane w trakcie gry.
Z początku bot buduje się tak jak zawsze, technologia ta sama.
Zmiana w atakach jest odczuwalna, trudniej się bronić :)
Testy kończą się na tym:
Image
Ikonka nad fabryką to taki domek :)
Nic się później nie dzieje.
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

Andrzej-99 wrote:Przymierze Oferuje Ci pomoc w skażeniu kopalni syberytu wroga za 100 skrzyń
może lepiej to Arabowie proponują ;)?
NexGaming27 wrote: Testy kończą się na tym:
Image
Ikonka nad fabryką to taki domek :)
nie ma rozbudowy rakietowej ;]
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
laik
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 7
Joined: Fri Jul 12, 2013 4:10 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by laik »

Ja bym to jednak zachował granice ws. eventów, i nie przesadzał.
Podczas opracowania technologi Język małpoludów Deewolucja naukowca przemienia się w małpoluda
Chyba niewielu chciałoby grać w komedię :P.
Podczas opracowania technologi Pranie mózgu małpolud zabija wszystkich naukowców potem ginie
Tutaj można byłoby zrobić, że przynajmniej jeden z naukowców ginie i małpolud agresywny wybiega z laboratorium (przypisany do wroga) atakując pozostałych, ale to moim zdaniem ;)
Post Reply