Walcz z Botem! - Mod
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Walcz z Botem! - Mod
ciekawy skrypt ^^ co do wyboru myślałem że to kilka linijek wystarczy usunąć czy coś hehe także czekam na kolejne wersje
- NexGaming27
- Soldier level 3
- Posts: 54
- Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
- Location: Tam gdzie teraz jestem
Re: Walcz z Botem! - Mod
Ano skrypt przydatny.
P.S
Serpent, sprawdziłeś moda? Chcę jak najszybciej zacząć pracę
P.S
Serpent, sprawdziłeś moda? Chcę jak najszybciej zacząć pracę
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie.
Re: Walcz z Botem! - Mod
Moje zastrzeżenia i plusy:
ZASTRZEŻENIA:
PLUSY:
Ogólnie czekam na możliwość wyboru ilości rywali ich lokacji oraz elementów dyplomacji. Choć to długa droga ale wtedy będzie można to nazwać prawdziwym Skrimishem. Powinny być też (opcjonalnie) cele misji dopasowane do mapy np. wojna o artefakt czy kto pierwszy zbierze 500 skrzyń ktore spadają w większości na środku.
Wiadomo z góry, że skrypty do misji pojedyńczych są zdecydowanie bardziej czasochłonne z tego względu wiele twórców gier z nich rezygnuję lub tworzy garstkę.
Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
ZASTRZEŻENIA:
Code: Select all
- Zły wybór mapy (mało dynamiczna),
- Skrzynki spadają co chwile w tych samych miejscach a da się zrobić inaczej (nie mam na myśli losowych na całej mapie)
- Po pewnym czasie AI nie atakuje (chyba, że grałem za krótko (40min)),
- AI buduje budynki za każdym razem w tym samym miejscu choć to też da się zmienić (patrz na skrypty z kampanii na wczytywanie budynków znajdziesz tam coś pożytecznego w tej kwestii),
- Skrypt obrony znajduję się w oryginalnej kampanii nie pamiętam jakiej misji początek jest bodaj w poradniku Zone'a przy okazji omawiania innego skryptu,
- Ludzie powinni mieć poziom "0" lub do wyboru doświadczenie jak podczas ustawień ale limit
poziomu powinien być odblokowany aż do 10 bo to SKIRMISH nie kampania,
Code: Select all
- Ustawienia choć nie mają interfejsu jak w przypadku multiplayer to są. Zawsze coś ;p
- Ogólnie duży plus za chęci bo scena ow praktycznie wyginęła więc tworzysz to tak naprawdę dla garstki ludzi. Ciekawe czy dokończysz he.
Wiadomo z góry, że skrypty do misji pojedyńczych są zdecydowanie bardziej czasochłonne z tego względu wiele twórców gier z nich rezygnuję lub tworzy garstkę.
Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Walcz z Botem! - Mod
Ktoś coś mówi? xdJeanks wrote: Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
Co do limitu expa, fakt zapomniałem że jest limit z kampanii. Limit został już wyłączony.
Mapa, jak mapa. Powierzchnia pod budowę jest niewielka to też nie bardzo jest jak mieszać z budowaniem.
Skryptów z kampanii brać nie będę bo ciężko to nazwać skryptem xd
Dokończę robić tą mapkę dla Amerykanów i wtedy dodam inna ze skryptem dla wszystkich nacji.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Walcz z Botem! - Mod
Dodałem wersję trzecią. Link w 1 poście.
Zmiany:
- Skrypt do respawnu
- Skrypt odbudowy komory komputera
- Lepszy skrypt ataku i budowy pojazdów
- Zmiany w rozplanowaniu bazy
- Usunięcie limitu expa
- Obcięcie wystającej trawy
- Zmiana opcji: liczba ludzi komputera usunięto 12, dodano 24.
- Kilka mniejszych usprawnień
Zmiany:
- Skrypt do respawnu
- Skrypt odbudowy komory komputera
- Lepszy skrypt ataku i budowy pojazdów
- Zmiany w rozplanowaniu bazy
- Usunięcie limitu expa
- Obcięcie wystającej trawy
- Zmiana opcji: liczba ludzi komputera usunięto 12, dodano 24.
- Kilka mniejszych usprawnień
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Walcz z Botem! - Mod
Ściongłem se najnowszom wersje i nie mam mgły wojny.
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Walcz z Botem! - Mod
Zidek wrote:Ściongłem se najnowszom wersje i nie mam mgły wojny.
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać
Ups, zapomniałem to wyłączyć
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- NexGaming27
- Soldier level 3
- Posts: 54
- Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
- Location: Tam gdzie teraz jestem
Re: Walcz z Botem! - Mod
Jak ktoś umie to sam sobie wyłączy
Baza bota:
Wrażenia opisywane podczas gry:
Niestety skrzynie(na początku) zawsze spadają w te same miejsca, znam je już na pamięć
Na Arcytrudnym bot buduje bez zdobywania skrzynek(interesujące)
Wreszcie bot buduje drugie labolatorium i wieżyczki komputerowe. Zaczyna się robić ciekawie:) Jest minus, buduje wieżyczkę na złożu syberytu(trzeba to naprawić )
Cieszę się, że wreszcie więcej badań opracowywuje Choć po pewnym czasie nic nie robi, a widać że wszystkich badań nie zrobił. Ataki są większe i cięższe do obrony
:O :O HG. Po zniszczeniu transportera buduje nowy zdalnie sterowany Lepiej, o wiele lepiej niż poprzednio
P.S Nadal czekam, jednak na wszystko kontrolowane komputerowo
Baza bota:
Spoiler:
Niestety skrzynie(na początku) zawsze spadają w te same miejsca, znam je już na pamięć
Na Arcytrudnym bot buduje bez zdobywania skrzynek(interesujące)
Wreszcie bot buduje drugie labolatorium i wieżyczki komputerowe. Zaczyna się robić ciekawie:) Jest minus, buduje wieżyczkę na złożu syberytu(trzeba to naprawić )
Cieszę się, że wreszcie więcej badań opracowywuje Choć po pewnym czasie nic nie robi, a widać że wszystkich badań nie zrobił. Ataki są większe i cięższe do obrony
:O :O HG. Po zniszczeniu transportera buduje nowy zdalnie sterowany Lepiej, o wiele lepiej niż poprzednio
P.S Nadal czekam, jednak na wszystko kontrolowane komputerowo
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Walcz z Botem! - Mod
Nie wiem o co wam chodzi z tymi skrzynkami, spadają blisko bazy do 5 minuty żeby nie trzeba było daleko latać.
Wieża na sybie, hmm póki co komp i tak nie buduje kopalni więc na razie jest ok.
Komputerowo będzie ciężko, nie ma tu miejsca na drugą fabrykę.
Wieża na sybie, hmm póki co komp i tak nie buduje kopalni więc na razie jest ok.
Komputerowo będzie ciężko, nie ma tu miejsca na drugą fabrykę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- NexGaming27
- Soldier level 3
- Posts: 54
- Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
- Location: Tam gdzie teraz jestem
Re: Walcz z Botem! - Mod
Ale i tak do fabryki nie jest wszystko dobudowane
Jest jeszcze miejsce na 1 rozbudowę
Jest jeszcze miejsce na 1 rozbudowę
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie.
Re: Walcz z Botem! - Mod
Jeden screen a tyle do poprawki ;p
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Walcz z Botem! - Mod
Nowa wersja w 1 poście
Zmiany:
- Dodałem skrypt do obrony (ale nie wiem czy działa)
- Zmiany w zrzutach skrzyń
- Dalsza rozbudowa bazy komputera
- Trudniejsze ataki
- Kilka mniejszych usprawnień
Zmiany:
- Dodałem skrypt do obrony (ale nie wiem czy działa)
- Zmiany w zrzutach skrzyń
- Dalsza rozbudowa bazy komputera
- Trudniejsze ataki
- Kilka mniejszych usprawnień
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Walcz z Botem! - Mod
Bardzo dobry mod, sama rozgrywka vs bot jest bardzo ciekawa.
Jako, że grałem na najprostszym poziomie nie wiem czy moje uwagi będą uzasadnione, lecz:
- komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki) - fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
- Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).
Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).
Jako, że grałem na najprostszym poziomie nie wiem czy moje uwagi będą uzasadnione, lecz:
- komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki) - fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
- Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).
Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Walcz z Botem! - Mod
Projekt będzie rozwijany ale nie na tej mapie.
// Bo IMHO promocja czegokolwiek dobrego związanego z OW jest trafna i niezbędna do rozwoju sceny
Zrobi sięAntitheus wrote: - komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki)
- fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
Skrypt na obronę jak pisałem wcześniej nie był prze zemnie testowany, będę chyba musiał podpatrzeć jak to jest zrobione w TMF bo tam naprawdę jest kawał dobrej si.Antitheus wrote: - Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).
Nie wiem po co ale okAntitheus wrote: Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).
// Bo IMHO promocja czegokolwiek dobrego związanego z OW jest trafna i niezbędna do rozwoju sceny
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- NexGaming27
- Soldier level 3
- Posts: 54
- Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
- Location: Tam gdzie teraz jestem
Re: Walcz z Botem! - Mod
W celach praktycznych wyłączyłem mgłę wojny
Screenów nie będzie.
Testowane na Arcytrudnym(Weteran)
Zaawansowane podwozie i wyrzutnie rakiet, ledwo można się obronić Nasze jednostki respią się w różnych miejscach a nie w bazie, ale ważne że się respią. Po zrespieniu się jednostki bota stoją w miejscu i nie wchodzą do budynków. Mówiłeś że limit respawnu będzie wynosił 5, a u mnie tylko 3 się respi(1 zabiłem, więc powinno być 4 jeśli już).
Przejmuję skład bota, a tu 46765 skrzynek HARDCOR
P.S
Łatwo można zbugować system, wystarczy zabić snajperami mechanika w transporterze i bot nie zbuduje drugiego Gdyż nadal będzie wykrywał, że ma transporter
P.S2
Antitheus, na łatwym to chyba rakietami bot nie atakuje, więc koszary na wzgórzu mogą załatwić sprawę
Screenów nie będzie.
Testowane na Arcytrudnym(Weteran)
Zaawansowane podwozie i wyrzutnie rakiet, ledwo można się obronić Nasze jednostki respią się w różnych miejscach a nie w bazie, ale ważne że się respią. Po zrespieniu się jednostki bota stoją w miejscu i nie wchodzą do budynków. Mówiłeś że limit respawnu będzie wynosił 5, a u mnie tylko 3 się respi(1 zabiłem, więc powinno być 4 jeśli już).
Przejmuję skład bota, a tu 46765 skrzynek HARDCOR
P.S
Łatwo można zbugować system, wystarczy zabić snajperami mechanika w transporterze i bot nie zbuduje drugiego Gdyż nadal będzie wykrywał, że ma transporter
P.S2
Antitheus, na łatwym to chyba rakietami bot nie atakuje, więc koszary na wzgórzu mogą załatwić sprawę
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie.