Page 1 of 19

Walcz z Botem! - Mod

Posted: Thu Jun 20, 2013 4:16 pm
by Serpent
Przedstawiam wam mod bazujący na modzie FBM.

Różnica polega na tym ze komputer posiada kilka napisanych skryptów gdzie m.in. sam buduje sobie bazę, produkuje pojazdy, atakuje i zbiera skrzynki.

UWAGA!!!
Do działania moda potrzebna jest wersja gry 1.12.7 lub nowsza.

Najnowsza Wersja:
0.9.4

Języki:
Polski Image
Angielski Image

Link:
http://serpent.original-war.net/mods/FWB.rar

Uwagi:
- Tryb Obrona nadal w wersji testowej.

Plany:
- Rozbudowa bazy event'ów
- Dodanie mapy dla 4 graczy (Player vs Comp vs Comp vs Comp)
- Dodanie mini-questów
- Dodanie możliwości badania i używania artefaktów przez graczy komputerowych

Ankiety:
- Wybór mapy pod tryb "Dla 4 graczy"

Tryb Obrony:
Pamiętacie 4 misję rosyjską gdy Burłak broni się przed Arabami? Postanowiłem stworzyć coś na wzór czegoś takiego.

Zasady:
- Grę rozpoczynamy na tej samej mapie, do wyboru mamy liczbę ludzi, poziom trudności, nację itd.
- Naszym celem jest jak najszybsze wybudowanie umocnień aby bronić się przed nadciągającymi falami wrogów.
- Nikt nie może wyjść poza drogę, jeśli to uczyni zginie. :rulol:
- Nie ma respawnu skrzyń więc ich nie szukajcie.
- Za każda zabitą jednostkę otrzymujemy punkty, za te punkty potem możemy wybrać sobie jakiś bonus.
- Po prawej stronie mamy liczniki (czas, numer fali, liczbę punktów oraz czas do kolejnej fali).

Info:
- Nadal beta (szukamy błędów).


Czekam na sugestie, propozycje i raporty ewentualnych błędów. Powodzenia :arhello:

Re: Wlacz z Botem! - Mod

Posted: Thu Jun 20, 2013 5:28 pm
by NexGaming27
Widać, że się postarałeś.
Zastrzeżenia:
- Amerykanie słabo się rozbudowują( 1 ulepszenie na labolatorium to mało)
- Po zniszczeniu całej bazy wroga nic się nie dzieje.

P.S
Ile będzie mapek, ta 1 czy więcej?

Re: Wlacz z Botem! - Mod

Posted: Thu Jun 20, 2013 5:39 pm
by Serpent
NexGaming27 wrote:Widać, że się postarałeś.
Zastrzeżenia:
- Amerykanie słabo się rozbudowują( 1 ulepszenie na labolatorium to mało)
- Po zniszczeniu całej bazy wroga nic się nie dzieje.

P.S
Ile będzie mapek, ta 1 czy więcej?

To pierwsza wersja, wstępna.

Powoli SI przeciwnika będzie rozbudowywane, dodam też resztę nacji. Ogólnie chodzi mi o sugestie co należy dodać/poprawić.

W przyszłości może dodam tryb 2vs2 na mapie Czterech Chętnych ;)

Re: Wlacz z Botem! - Mod

Posted: Thu Jun 20, 2013 5:46 pm
by NexGaming27
W przyszłości może dodam tryb 2vs2 na mapie Czterech Chętnych ;)
Gracz + bot vs bot + bot :)

Sugestie, hmmm.
Może by w opcjach przed grą dodać możliwość wrogich posiłków, czyli co jakiś czas atakowali by nas wrogowie :)

P.S
Błąd w tytule tematu.

Re: Wlacz z Botem! - Mod

Posted: Thu Jun 20, 2013 8:42 pm
by Serpent
NexGaming27 wrote: Gracz + bot vs bot + bot :)

Ta coś takiego.
NexGaming27 wrote: Sugestie, hmmm.
Może by w opcjach przed grą dodać możliwość wrogich posiłków, czyli co jakiś czas atakowali by nas wrogowie :)
Ogólnie te posiłki to jest jakiś pomysł ale jeśli to ma być na zasadzie 1vs1 to albo każdy dostaje posiłki lub nikt. Inaczej otrzymamy kampanię.

Choć oczywiście można by dodać coś takiego na najtrudniejszym poziomie trudności w jakieś formie (już jest dodana flaga w bazie kompa która daje mu bonus do obrony).

NexGaming27 wrote: Zastrzeżenia:
- Amerykanie słabo się rozbudowują( 1 ulepszenie na labolatorium to mało)
- Po zniszczeniu całej bazy wroga nic się nie dzieje.
1. Gdy zaczynałem ten projekt wybrałem Bękarcią Przełęcz gdyż wydawała się dobrą
kandydatką pod taki tryb. Jednak zauważyłem że nie ma tam zbyt dużo miejsca pod budowę bazy mimo iż teren wygląda na płaski.
Będę chyba musiał zmienić planowanie bazy ;)

2. Zapomniałem dodać komunikat o wygranej. Ale ten licznik punktów działa?

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Thu Jun 20, 2013 9:09 pm
by $ushiWIR
jutro przetestuję to ale takie pytanie Serpent - czy skoro idzie zrobić tak jak tutaj, Ty vs BOT, to może tak samo by się dało na multi? wiem że można sobie samemu odpalić 2 ow, lub na 2 kompy, ale może da się przerobić jakiś kod z multi ? wtedy byłaby ciekawska gra przyjaciół coś ala co-op :)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Fri Jun 21, 2013 7:44 am
by Serpent
Zrobiłem jedną taką mapkę przerabiając 3ru w którą grałem z bratem.

Problem w tym że potrzebna jest druga osoba do testów, utrata synchronizacji również jest upierdliwa ale wykonanie tego czegoś jest możliwe.

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Fri Jun 21, 2013 12:06 pm
by pepper
Fajny mod,można byłoby dodać trochę lepszą obronę ;]

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Fri Jun 21, 2013 1:39 pm
by NexGaming27
Licznik punktów działa sprawnie. Bez żadnych zastrzeżeń. :)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Fri Jun 21, 2013 10:15 pm
by $ushiWIR
Pograłem i tak :):

1. Licznik działa poprawnie, nie zwracałem absolutnie uwagi na licznik pkt i jestem ciekaw ile przyznałeś pkt za daną rzecz :D

2. AI - będzie rozbudowane jak piszesz wiec ok, bo jak na razie, przeciwnik zbuduje bazę i zbiera skrzynki, a jak się rozwali mu transporter to już nie buduje nowego (ukłon w stronę TMF od ph3noma, w którym cały czas baza się odbudowywała, masakra..)

3. Poziom - myślę żeby określić jeden wybór - albo w menu, albo w grze, ponieważ jak wybrałem odpowiednio:
Menu/Poszukiwacz przygód, Gra/Początkujący to baza była rozbudowana tak:
Spoiler:
Image
Menu/Mistrz strategii, Gra/Arcytrudny to baza była rozbudowana tak:
Spoiler:
Image
Różnica wieżyczek tylko i również widać że baza jest taka sama więc pytanko czy bot też startuje od zera jak my? :)

4. Poziom postaci - w zależności od tego jak wybierzemy, postaci mają tam przydzielany poziom ale gdy postać ma np w żołnierce i mechanika po 6-7, a inżynier i naukowiec po 3-4 to ok ,jest jakiś balans,ale np u mnie na 12 postaci tak z 3-4 osoby mają ten balans, a reszta ma staty po równe 6-7 itp (a jak wybierze się najlepszy poziom to koksy po 8-10 mają wszystko :D)

5. Tak jak wyżej wspomniany brak tego zwycięstwa.

6. Skoro randomowe gry to cele misji w sumie nie są potrzebne ;)

7.
Serpent wrote:W przyszłości może dodam tryb 2vs2 na mapie Czterech Chętnych ;)
Mam sugestie, jeżeli będziesz dodawać mapy, to o ile chcesz mógłbyś (o ile też potrafisz ;))zrobić tak jakby "ścieżkę zdrowia", czyli np kilka misji po kolei na jednym poziomie, ale na każdej mapie inny trudniejszy przeciwnik z coraz to lepszym AI, a potem razem z wyborem poziomu trudności rozgrywka byłaby cięższa ;)

8. Razem z wyborem i rozbudową moda, można by dodawać również wybór map o ile da się ;)


W sumie patrząc na ostatnie 2 pkt, gracz mógłby robić tyle kombinacji, inny mapy, AI przeciwnika itp :) ale jest wieczór i oczywiście szalone pomysły wchodzą do łba :D

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 7:40 am
by Serpent
$ushiWIR wrote: Różnica wieżyczek tylko i również widać że baza jest taka sama więc pytanko czy bot też startuje od zera jak my? :)
Odpal edytor i zobacz.


Na tych zdjęciach nie widzę wieży kontrolnej, jeżeli jej nie było to komputer też nie atakował. Pytanie czy była wieża kontrolna?


Z tym transporterem fakt ;p

Wkrótce kolejna wersja :)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 9:26 am
by $ushiWIR
nie było wieży kontrolnej, a transporter za każdym razem był ręcznie sterowany :) a sam mówiłeś że opcja obrony naszej bazy jest na razie wyłączona ;P

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 9:30 am
by Serpent
Coś się musiało zdupić że komp buduje laba zamiast wieży. Cóż poprawi się ;p

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 9:34 am
by $ushiWIR
jasne, czekam na kolejną wersję ;) :D

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 11:21 am
by Serpent
W 1 poście macie nowa wersję, komputer powinien już atakować.