Walcz z Botem! - Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Jaką mapa chcecie pod tryb "Dla 4 graczy" ? Dogrywka

Poll ended at Tue Jul 16, 2013 11:43 am

Flagi
9
82%
Babilon
2
18%
 
Total votes: 11

User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

ciekawy skrypt ^^ co do wyboru myślałem że to kilka linijek wystarczy usunąć czy coś hehe :D także czekam na kolejne wersje :)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Ano skrypt przydatny.


P.S
Serpent, sprawdziłeś moda? Chcę jak najszybciej zacząć pracę :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Jeanks »

Moje zastrzeżenia i plusy:
ZASTRZEŻENIA:

Code: Select all

- Zły wybór mapy (mało dynamiczna),
- Skrzynki spadają co chwile w tych samych miejscach a da się zrobić inaczej (nie mam na myśli losowych na całej mapie)
- Po pewnym czasie AI nie atakuje (chyba, że grałem za krótko (40min)),
- AI buduje budynki za każdym razem w tym samym miejscu choć to też da się zmienić (patrz na skrypty z kampanii na wczytywanie budynków znajdziesz tam coś pożytecznego w tej kwestii),
- Skrypt obrony znajduję się w oryginalnej kampanii nie pamiętam jakiej misji początek jest bodaj w poradniku Zone'a przy okazji omawiania innego skryptu,
- Ludzie powinni mieć poziom "0" lub do wyboru doświadczenie jak podczas ustawień ale limit 
poziomu powinien być odblokowany aż do 10 bo to SKIRMISH nie kampania,
PLUSY:

Code: Select all

- Ustawienia choć nie mają interfejsu jak w przypadku multiplayer to są. Zawsze coś ;p
- Ogólnie duży plus za chęci bo scena ow praktycznie wyginęła więc tworzysz to tak naprawdę dla garstki ludzi. Ciekawe czy dokończysz he.
Ogólnie czekam na możliwość wyboru ilości rywali ich lokacji oraz elementów dyplomacji. Choć to długa droga ale wtedy będzie można to nazwać prawdziwym Skrimishem. Powinny być też (opcjonalnie) cele misji dopasowane do mapy np. wojna o artefakt czy kto pierwszy zbierze 500 skrzyń ktore spadają w większości na środku.

Wiadomo z góry, że skrypty do misji pojedyńczych są zdecydowanie bardziej czasochłonne z tego względu wiele twórców gier z nich rezygnuję lub tworzy garstkę.

Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Jeanks wrote: Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
Ktoś coś mówi? xd


Co do limitu expa, fakt zapomniałem że jest limit z kampanii. Limit został już wyłączony.

Mapa, jak mapa. Powierzchnia pod budowę jest niewielka to też nie bardzo jest jak mieszać z budowaniem.

Skryptów z kampanii brać nie będę bo ciężko to nazwać skryptem xd

Dokończę robić tą mapkę dla Amerykanów i wtedy dodam inna ze skryptem dla wszystkich nacji.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Dodałem wersję trzecią. Link w 1 poście.

Zmiany:
- Skrypt do respawnu
- Skrypt odbudowy komory komputera
- Lepszy skrypt ataku i budowy pojazdów
- Zmiany w rozplanowaniu bazy
- Usunięcie limitu expa
- Obcięcie wystającej trawy
- Zmiana opcji: liczba ludzi komputera usunięto 12, dodano 24.
- Kilka mniejszych usprawnień
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Zidek
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 112
Joined: Wed Aug 04, 2010 9:25 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Zidek »

Ściongłem se najnowszom wersje i nie mam mgły wojny.
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać :P
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Zidek wrote:Ściongłem se najnowszom wersje i nie mam mgły wojny.
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać :P

Ups, zapomniałem to wyłączyć :mrgreen:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Jak ktoś umie to sam sobie wyłączy :)

Baza bota:
Spoiler:
Image
Wrażenia opisywane podczas gry:
Niestety skrzynie(na początku) zawsze spadają w te same miejsca, znam je już na pamięć :)
Na Arcytrudnym bot buduje bez zdobywania skrzynek(interesujące) :)
Wreszcie bot buduje drugie labolatorium i wieżyczki komputerowe. Zaczyna się robić ciekawie:) Jest minus, buduje wieżyczkę na złożu syberytu(trzeba to naprawić :))
Cieszę się, że wreszcie więcej badań opracowywuje :) Choć po pewnym czasie nic nie robi, a widać że wszystkich badań nie zrobił. Ataki są większe i cięższe do obrony :)
:O :O HG. Po zniszczeniu transportera buduje nowy zdalnie sterowany :) Lepiej, o wiele lepiej niż poprzednio


P.S Nadal czekam, jednak na wszystko kontrolowane komputerowo :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Nie wiem o co wam chodzi z tymi skrzynkami, spadają blisko bazy do 5 minuty żeby nie trzeba było daleko latać.

Wieża na sybie, hmm póki co komp i tak nie buduje kopalni więc na razie jest ok.

Komputerowo będzie ciężko, nie ma tu miejsca na drugą fabrykę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Ale i tak do fabryki nie jest wszystko dobudowane :)

Jest jeszcze miejsce na 1 rozbudowę :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Zidek
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 112
Joined: Wed Aug 04, 2010 9:25 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Zidek »

Jeden screen a tyle do poprawki ;p
Spoiler:
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Nowa wersja w 1 poście ;)

Zmiany:
- Dodałem skrypt do obrony (ale nie wiem czy działa)
- Zmiany w zrzutach skrzyń
- Dalsza rozbudowa bazy komputera
- Trudniejsze ataki
- Kilka mniejszych usprawnień
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Antitheus »

Bardzo dobry mod, sama rozgrywka vs bot jest bardzo ciekawa.
Jako, że grałem na najprostszym poziomie nie wiem czy moje uwagi będą uzasadnione, lecz:
- komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki) - fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
- Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).

Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Projekt będzie rozwijany ale nie na tej mapie.

Antitheus wrote: - komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki)
- fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
Zrobi się ;)
Antitheus wrote: - Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).
Skrypt na obronę jak pisałem wcześniej nie był prze zemnie testowany, będę chyba musiał podpatrzeć jak to jest zrobione w TMF bo tam naprawdę jest kawał dobrej si.
Antitheus wrote: Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).
Nie wiem po co ale ok :P
// Bo IMHO promocja czegokolwiek dobrego związanego z OW jest trafna i niezbędna do rozwoju sceny :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

W celach praktycznych wyłączyłem mgłę wojny :)
Screenów nie będzie.
Testowane na Arcytrudnym(Weteran)
Zaawansowane podwozie i wyrzutnie rakiet, ledwo można się obronić :) Nasze jednostki respią się w różnych miejscach a nie w bazie, ale ważne że się respią. Po zrespieniu się jednostki bota stoją w miejscu i nie wchodzą do budynków. Mówiłeś że limit respawnu będzie wynosił 5, a u mnie tylko 3 się respi(1 zabiłem, więc powinno być 4 jeśli już).
Przejmuję skład bota, a tu 46765 skrzynek :) HARDCOR :P
P.S
Łatwo można zbugować system, wystarczy zabić snajperami mechanika w transporterze i bot nie zbuduje drugiego :) Gdyż nadal będzie wykrywał, że ma transporter :)
P.S2
Antitheus, na łatwym to chyba rakietami bot nie atakuje, więc koszary na wzgórzu mogą załatwić sprawę :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Post Reply