Cześć,
zarejestrowałem się specjalnie, by napisać ten post. Wróciłem do Original War. Oglądam forum, i emanuję niewyobrażalnym szczęściem. Czekałem na coś takiego. Do gry z ludźmi się nie nadaję, kampanię już przechodziłem setki razy, a i też wolę grać z komputerem. I tak jak pisałem - patrzę i spotyka mnie taka miła rzecz. Nie mogę chyba nic więcej zrobić niż podziękować Ci, że zabrałeś się za coś takiego. Postaram się odwiedzać to miejsce i poza podziękowaniami też jakoś wspomóc feedbackiem, jeśli jest Ci potrzebny
. Pozwól że nazwę się Twoim fanem. Odwaliłeś kawał dobrej roboty, i nie mogę doczekać się kolejnych owoców Twojej pracy.
Swoją drogą wpadłem na coś podczas przeglądania tematu. W wielu grach przed rozpoczęciem rozgrywki mamy coś jak zdarzenia losowe. Ktoś jeszcze wcześniej tutaj wspomniał o posiłkach. Nie myślałeś może, o zaimplementowaniu czegoś takiego? Tak jak podczas zaczynania gry, gdzie decydujemy co i jak, jaką frakcją gramy i tak dalej, zapytałoby też o to czy chcielibyśmy w grze zdarzenia losowe. Mogłyby to być właśnie komunikaty, typu:
Dowiedziałeś się, że wróg otrzymał posiłki od sprzymierzeńca spoza pola walki *i tak też się dzieje*
lub nawet jakaś awaria przy wydobywaniu syberytu (z komunikatem, że coś takiego się stało) z ostrzeżeniem, że lada chwila kopalnia syberytu może skazić okoliczny teren, i należy temu jakoś zapobiec. Jestem ciekaw czy da się coś takiego stworzyć w ogóle w edytorze. Chyba że jest to awykonalne. Te wszystkie zdarzenia losowe dotyczyłyby i nas i przeciwnika. Ale to chyba byłoby nie lada wyzwanie. Też nie wiem czy komuś ten pomysł w ogóle się podoba, bo może to zbyt dużo jak na zwykłe granie z botem.
Jeszcze jedno. Nie wiem czy zostało to poprawione, ale przy jednej rozgrywce bot zabudował sobie bazę w taki sposób, że nie mógł wyjechać pojazdami i mnie zaatakować (podczas mojego ataku widziałem dosyć dużo wozów, których nie wysłał) albo po prostu przestał atakować, mimo że mógł wyjechać.