Page 1 of 8
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Sat Dec 28, 2013 3:41 pm
by Serpent
To jest zapowiedź! A nie latające helikopterkik
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Sat Dec 28, 2013 4:10 pm
by Nefarem
To jeszcze 18 kont i poznamy całą TopSectret ekipe która zapoda swoje zapowiedzi modów ;p.
Skoro zrobiliście 10 misji to pewnie twoje umiejętności SAILA są wysokie więc nie będzie potrzebna pomoc. ;p
Ten pomysł z medalami całkiem niezły.
Czarnobyl ? ;p.
Btw, ten film to kotletem był nagrywany ?
Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Nice nazwa, przyciągnie tłumy.
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Sat Dec 28, 2013 4:34 pm
by Serpent
Nefarem chce usilnie dostać się do top secret srup więc hejci co popadnie - taki mają wymóg przyjęcia ;D
Btw, dobrze by było ten filmik wstawić jako intro do moda
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Sat Dec 28, 2013 4:59 pm
by Serpent
Wystarczy film w formacie .avi i zapodać go mi.
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Sat Dec 28, 2013 5:07 pm
by Nefarem
No jeśli to faktycznie jest żaden troll temat to sorry że tak na cb naskoczyłem ;p, jak coś też ci mogę pomóc.
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Sat Dec 28, 2013 5:41 pm
by Serpent
MarkedOne wrote:Okej, to jak dokończę pierwszą mapkę w 100% to podeślę razem z nią, byłbyś miły wtedy i rzucił okiem na SAILa?
Jasne ;d
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Mon Dec 30, 2013 12:13 am
by Gothuk
Co do filmiku:
Za mało całek i pochodnych! Do tego dorzucił bym jakieś szeregi, równania różniczkowe - wtedy byłby fun. A tak to tylko jedna całeczka, funkcja gamma, jedna pochodna.
Co do wrzucenia tego do moda:
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 281#p17281.
do ps1. Usunięte.
do ps2. Podmiana samego backgroundu jest mało efektowna
.
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Mon Dec 30, 2013 10:17 am
by Serpent
MarkedOne wrote:
To nie funkcja gamma a symbole Symbole Christoffela xD
Nie wierze, Gothuk pomylił się już 2-gi raz w ciągu miesiąca, rekord Panie Adminie
Co do menu, obrazeczek spoko choć na Twoim miejscu wywaliłbym ten imperialistyczny znaczek jankesów z menu!
MarkedOne wrote:Mam nadzieję, że lubicie "Easter eggs"...
Ja lubię, dobra jajecznica nie jest zła
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Mon Dec 30, 2013 2:48 pm
by $ushiWIR
to nie jest oryginalne, zerżnąłeś z cut scenek amerykańskiej kampanii ; _ ;
a tak na powaznie to ciekawy mod, w końcu coś konkretnego z przykładami a nie "macie jedną misję, jutro zrobie drugą" i takie gówno zaśmieca forum za przeproszeniem ..
czekam na moda i chętnie odpale
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Mon Dec 30, 2013 3:07 pm
by Szulce
Własne menu - oto, czego zabrakło, by mój "mod" był dobry.
Ogólnie mod zapowiada się świetnie, zapowiedź dobrze zbudowana, w pewnym sensie zachęca do wypróbowania go. Powodzenia!
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Mon Dec 30, 2013 9:06 pm
by Nitek
Powinno być "Nigdy nie wiesz
, kiedy łom może ocalić
ci życie."
Przy scenach dialogowych (szczególnie, gdy cała mapa to jedna, duża cut-scenka) dużo ładniej wygląda jak cały teren jest bez FoG'a lub chociaż dodana jest wizja od sojusznika. Warto też ustawić ludzi tak, żeby patrzyli w odpowiednią stronę (na screenie postacie są zwrócone do siebie plecami).
Warto również zadbać o odpowiednie imiona (bohater z half-life'a nie brzmi zbyt rosyjsko. W nazywaniu postaci zawsze może nam pomóc edytor - stawiamy kilkudziesięciu ludków i zbieramy imiona i nazwiska, po czym łączymy je w całość (większość postaci, jak i sam główny bohater w moim modzie pozyskali tożsamości w ten sposób).
Również dialogi powinny być wzorowane na oryginalnej rosyjskiej kampanii, żeby było wiadomo, że to ruscy mówią.
Fragment "czyli do dupy nie na sanki" spowodował to, że ja jak i zapewne sporo osób olało ten temat. Teraz przeczytałem ostatni post tylko dlatego, że nie chciało mi się wracać na główną stronę i zaznaczyć, żeby odznaczyło mi wszystko jako przeczytane.
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Mon Dec 30, 2013 9:15 pm
by Gothuk
Serpent wrote:Nie wierze, Gothuk pomylił się już 2-gi raz w ciągu miesiąca, rekord Panie Adminie
Ojej... Tylko, że funkcja gamma ma ten sam symbol
.
MarkedOne wrote:
Chciałem, przesuwałem go przy pomocy UIDlgAlien.txt ale dawało to takie efekty, że mi się po prostu dublował ten przycisk w menu i zamiast samego rosyjskiego miałem dwa amerykańskie i ruski
Wystarczy tag
NotVisible przy odpowiednim elemencie, np:
Code: Select all
[Button amer]
315 225
"button_amer_side"
"Button text"
NotVisible
[end]
Oczywiście będzie to wymagało odpowiedniej modyfikacji reszty interfejsu, by nie pozostało okienka z dwoma polami, z czego tylko w jednym będzie przycisk
.
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Tue Dec 31, 2013 12:13 am
by Backero
Nitek wrote:Powinno być "Nigdy nie wiesz
, kiedy łom może ocalić
ci życie."
Czemu "Ci" z małej litery? Zaimki zwrotu do osoby (Ci, Ciebie, Tobie) pisze się z dużej litery oczywiście przede wszystkim listownie i w pismach oficjalnych. W kwestiach dialogowych (wykorzystanie chociażby w opowiadaniach) nie ma takiego obowiązku, aczkolwiek napisanie "Ci" z dużej litery nie jest błędem.
Co do funkcji gamma to za ciula jej tam nie widzę, ale to przynajmniej wyjaśnia czemu nie zdałem całek zespolonych :/
Mod się zapowiada fajnie (mam słabość do rosyjskich modów)
Re: Dymitr Sacharow-czyli do dupy nie na sanki.
Posted: Wed Jan 01, 2014 8:30 pm
by Nitek
Widziałeś kiedyś w jakiejś książce, żeby w dialogu "ci" było napisane z wielkiej litery?
Re: Dymitr Sacharow-[zapowiedź/w trakcie pracy]
Posted: Wed Jan 01, 2014 9:10 pm
by Antitheus
W dialogach w grze ta forma grzecznościowa jest niczym innym jak błędem. Co innego, gdy dajesz tekst w querry "Abdul chce Ci oddać swoje pieniądze" - wtedy jest to bezpośredni zwrot w stronę gracza, lub cytujesz jakiś tekst np list w oknie dialogowym.