Wszyscy jesteśmy żołnierzami - PREMIERA!

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply

Sprawa misji

MISSSJEEE NOOOW!!!
10
34%
Chce 4 misje.
3
10%
Chce czekac do 2023 roku i dostac 6 misji
1
3%
Chce czekac do 2348 roku i dostac 8 misji
15
52%
 
Total votes: 29

MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Wszyscy jesteśmy żołnierzami - PREMIERA!

Post by MasterKiller »

Nadejszła wiekopomna chwila! Towarzysze, doczekaliście premiery moda pt. Wszyscy jesteśmy żołnierzami.
Nie owijając w zbędną bawełnę, prezentuje wam to co udało mi sie stworzyć przez ostatnie kilka lat. Nieliczni może pamiętają jeszcze dawne demo zawierające 6 misji; od tamtego czasu masa rzeczy się pozmieniała, także trzeba wszystko poznać na nowo :) Niestety, nie chciało mi sie za bardzo robić nowych grafik menu czy ekranów ładowania, ale mam nadzieje że zrekompensuje to sama gra, gdzie każda mapa(oprocz jednej, zostawionej z sentymentu :P) jest zrobiona od podstaw, i ma wszystkie bajery w postaci water image, ground animations, ptaszków, dźwięków szumiącego lasu, a nawet... to już niespodzianka do odkrycia w ostatniej misji :D


Download links:
https://megawrzuta.pl/download/ea80934a ... 84e94.html


W razie problemów, bugów, dziwnie szybkich rzeczy w misjach itp. PISAĆ!!! Mogłem omyłkowo zostawić jakieś testowe ustawienie, taki już jestem rozleziony :D
Last edited by MasterKiller on Sat May 14, 2022 11:30 am, edited 13 times in total.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Serpent »

Ładne mapki :)

Zaraz zagram, mam nadzieję będzie że ok :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Lengorio
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Wed Mar 28, 2012 4:48 pm
Location: Hiszpania, Madryt

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Lengorio »

Pózniej będe miał czas żeby wypróbować to ci powiem :D
Nothing is impossible!
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Serpent »

Bardzo ciekawy mod, zagrałem 2 pierwsze misję. Kilka uwag:
- Mapy są bardzo dobre, popracowałbym jedynie nad colors.txt aby lepiej dobierać kolorystkę trawy i drzew do koloru ziemi
- Dialogi świetne, nie ma się do czego przyczepić :D
- Zauważyłem błąd z celami misji, trzeba klikać kilka razy aby wyświetliło wszystkie zadania
- Pytanie, czemu w 2 misji w bazie są np. hg na lekkich kołach? To prototypy tak? :D

Na razie to tyle, ogólnie dobrze ci idzie modowanie trzymam kciuki za dalszą pracę :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

@upup

3.: mam tak:

Code: Select all

# cel
cos tam costam
#

# cel2
costamcostam
#
i

Code: Select all

ChangeMissionObjectives(cel);
ChangeMissionObjectives(cel2);
i dlatego pewnie trzeba akceptowac kazdy cel z osobna, ale widzialem gdzies w jakims modze dodawanie wszystkich celow naraz, to poprawie

4.: a, jak edytor udostepnia takie mozliwosci to trza sie pobawic :D
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Nefarem »

Jeśli chcesz aby wszystkie cele wyświetlały ci się za pomocą jednego kliknięcia to :

Code: Select all

# cel1
add main sklad
- Zniszcz skład.

add secondary ludzik
- Znajdź ktosia.
#


ChangeMissionObjectives('cel1'); 

Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by NexGaming27 »

Ciekawy mod. Mam jednak pewien problem. W 2 misji nie pojawiają mi się napisy. Postacie prowadzą dialog, ale nie jest nic napisane...
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

włączone masz napisy w ustawieniach gry?
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by NexGaming27 »

Mam włączone... Jakby co, to w 1 misji wszystko było ok.
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

hmm, a wyglada to tak, ze pojawia sie sama mordka kolesia+imie, bez tekstu dialogu? od poczatku misji tak jest?
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by NexGaming27 »

Tak, właśnie tak. Od początku misji tak jest.
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

tak sie dzieje jak masz wlasnie wylaczone napisy.. sprawdz ustawienia, bo to sie czasem dziwnie resetuje i pusc misje od nowa
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Maliu
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 59
Joined: Thu Jan 02, 2014 6:17 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Maliu »

po skończeniu 4 misji(lub 3 nie pamiętam dokładnie) masz małą literówke przy medalach. Pozatym wszystko pięknie ;p
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by nadwrazliwosc_zebow »

Fajne i pomysłowe. :) Generalnie trzy rzeczy, które mi się rzuciły w oczy:

1. W pierwszej misji kilka razy przeszedłem obok tych ciężarówek i koleś wcale z niej nie wyszedł. Udało mi się wymknąć z bazy pieszo i obszedłem brzeg mapy kilka razy i nie chciało mnie wypuścić, trochę to niedopracowane :/

2. W trzeciej misji sklonował mi się jeden z naukowców.

3. Kiedy ten koleś po prawej w trzeciej misji straci inżyniera stojącego na środku i zażąda od nas surowców, nie będzie miał kto mu ich załadować do składu i będzie się czepiał niezależnie od tego, co zrobimy.
koniczyn5
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 8
Joined: Mon Feb 07, 2011 7:46 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by koniczyn5 »

Bardzo fajny mod, jak na razie robię 4 misję i jest tutaj błąd. Bohater to Sasza Jelenow, ale jak umrzemy mamy komunikat "Sasza Wariłow nie żyje" :D
Post Reply