Wszyscy jesteśmy żołnierzami - PREMIERA!
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Jestem pod dużym wrażeniem i czekam na następną wersję.
Thanks, biacz.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Zagrałem i powiem, że naprawdę kawał dobrej roboty. Świetnie mapy, dobre dialogi i fabuła. Jestem ciekawy jak dalej potoczy się ta historia. Jedyne co mi się nie podobało to wieżyczki i pojazdy sterowane komputerowo w naszej wersji czasowej, bo tak to chyba było przedstawione. Po prostu kuło mnie to w oczy, gdyż zawsze mi się wydawało, że to domena przeszłości gdyż braki kadr zmusiły naukowców do stworzenia tej technologii.
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Dobra, ej, jednak udało mi sie zrobic hot-spota wifi przez usb czy jak to sie tam zwie, i wersja 0.4 z 2 kolejnymi misjami+bugfixy ukaze sie juz jutro wieczorkiem
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Może nie wydawaj kolejnych wersji +1, +2 misje tylko wydaj jak zrobisz +5 np.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Wersja 0.4 gotowa i wydana! Download, changelog i dodatkowo map_visual w glownym poscie.
@up
to jak z reklamami na polsacie: trzeba przerwac w odpowiednio dramatycznym momencie, zeby widz czekal i sie glowil
@up
to jak z reklamami na polsacie: trzeba przerwac w odpowiednio dramatycznym momencie, zeby widz czekal i sie glowil
-
- Soldier level 4
- Posts: 91
- Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Co do poprawionych misji 4 i 5:
W misji 4:
- w bazie amerykańskiej stoi tylko jeden koleś na samym środku, bunkry są puste - to aby na pewno tak miało być?
W misji 5:
- Pawieł mówi coś o złożu na zachodzie, a ono przecież jest na wschodzie.
- cel misji "opracuj złoże ropy" pojawił mi się dłuuugo po tym, jak już uruchomiłem wydobycie i transport.
- Amerykanie stojący poza wieżyczkami w bazie nazywają się tak samo, poza tym dwóch z ludzi Pawła identycznie wygląda.
- ciężarówki z "bardzo ważnymi zasobami" jadą puste, i mi mendy zwinęły 40 skrzynek z drogi.
- trochę brakuje skrzynek do budowy działa, które to działo jest swoją drogą wcale niepotrzebne do rozwalenia bazy, wystarczy HG + czołg z poprzedniej misji + karabin maszynowy, który przejeżdża przez sektor. Zamieniłbym HG na coś lżejszego, np. zwykłe działo.
- jeśli zajmiemy amerykański magazyn zamiast go zniszczyć, nie zostanie nam to policzone i skrypt się dalej nie wykona.
- na mapie nie ma chyba ani jednego zwierzaka?
Tak czy inaczej, powtarzam - świetna robota, bardzo fajne mapy, niedoróbki są drobne, TAK TRZYMAJ! A szóstą misję przejdę albo po mundialu, albo jutro.
W misji 4:
- w bazie amerykańskiej stoi tylko jeden koleś na samym środku, bunkry są puste - to aby na pewno tak miało być?
W misji 5:
- Pawieł mówi coś o złożu na zachodzie, a ono przecież jest na wschodzie.
- cel misji "opracuj złoże ropy" pojawił mi się dłuuugo po tym, jak już uruchomiłem wydobycie i transport.
- Amerykanie stojący poza wieżyczkami w bazie nazywają się tak samo, poza tym dwóch z ludzi Pawła identycznie wygląda.
- ciężarówki z "bardzo ważnymi zasobami" jadą puste, i mi mendy zwinęły 40 skrzynek z drogi.
- trochę brakuje skrzynek do budowy działa, które to działo jest swoją drogą wcale niepotrzebne do rozwalenia bazy, wystarczy HG + czołg z poprzedniej misji + karabin maszynowy, który przejeżdża przez sektor. Zamieniłbym HG na coś lżejszego, np. zwykłe działo.
- jeśli zajmiemy amerykański magazyn zamiast go zniszczyć, nie zostanie nam to policzone i skrypt się dalej nie wykona.
- na mapie nie ma chyba ani jednego zwierzaka?
Tak czy inaczej, powtarzam - świetna robota, bardzo fajne mapy, niedoróbki są drobne, TAK TRZYMAJ! A szóstą misję przejdę albo po mundialu, albo jutro.
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
@up
w 4 misji, zeby mi latwiej bylo testowac, usuwam kolesi z bunkrow. po prostu nie grajcie na latwym. te ciezarowki przewoza dokumenty jakies zrobilem tak, zeby nie mozna bylo sobie ukrasc skrzynek kosztem medalu .
cel misji "znajdz zloze ropy" dodaje sie dopiero po opracowaniu wszystkich technologii podstawowych - masz taki cel na samym poczatku. te dublujace sie postacie - chyba trzeba dodac hc_name=''. z tymi ciezarowkami w nastepnej wersji poprawie tak, zeby byly skrzynki, ale po zjechaniu czolgu do czerwonej kreski od razu wybuchal.
w 4 misji, zeby mi latwiej bylo testowac, usuwam kolesi z bunkrow. po prostu nie grajcie na latwym. te ciezarowki przewoza dokumenty jakies zrobilem tak, zeby nie mozna bylo sobie ukrasc skrzynek kosztem medalu .
cel misji "znajdz zloze ropy" dodaje sie dopiero po opracowaniu wszystkich technologii podstawowych - masz taki cel na samym poczatku. te dublujace sie postacie - chyba trzeba dodac hc_name=''. z tymi ciezarowkami w nastepnej wersji poprawie tak, zeby byly skrzynki, ale po zjechaniu czolgu do czerwonej kreski od razu wybuchal.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Zagrałem misje 5 i 6 i mi sie spodobały.
Co do 5 misji, mechanik i inżynier mają te samą twarz. Ja do tej misji dodałbym komore transportową bo przenosić inżynierem ropę z jednej bazy do drugiej to się robi troche nudne.
Co do 6 misji nic nie mam.
Czekam na dalsze misje, dobra robota!
Co do 5 misji, mechanik i inżynier mają te samą twarz. Ja do tej misji dodałbym komore transportową bo przenosić inżynierem ropę z jednej bazy do drugiej to się robi troche nudne.
Co do 6 misji nic nie mam.
Czekam na dalsze misje, dobra robota!
Nothing is impossible!
-
- Soldier level 4
- Posts: 91
- Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
OK, 6. misja za mną. Genialne intro, jak zobaczyłem początek to się przeraziłem (WTF, co ja mam zrobić w tej misji), dobrze, że ostatecznie cele były nieco... bardziej przyziemne.
Jeśli chodzi o rzeczy, które mnie drażniły:
- strasznie dużo tych kryształów. Tak około 250 wydobytych miałem już wszystkie inne cele spełnione i tylko siedziałem i się nudziłem. Poza tym dowódca mówi na początku o 300 dowiezionych, a w celach jest 400 wydobytych, warto to sprecyzować.
- na końcu misji mowa jest o północnym-zachodzie, a area jest na północ-północny wschód od bazy. Ponadto nie pojawia się cel misji i przez chwilę zwątpiłem, czy mam jeszcze na coś czekać, czy już iść.
I jeszcze 2 rzeczy, które błędami nijak nie są i na pewno tego nie poprawisz, ale muszę to wytknąć
Tak czy inaczej, przerwałeś w takim momencie, że czekam z niecierpliwością na więcej!
Jeśli chodzi o rzeczy, które mnie drażniły:
- strasznie dużo tych kryształów. Tak około 250 wydobytych miałem już wszystkie inne cele spełnione i tylko siedziałem i się nudziłem. Poza tym dowódca mówi na początku o 300 dowiezionych, a w celach jest 400 wydobytych, warto to sprecyzować.
- na końcu misji mowa jest o północnym-zachodzie, a area jest na północ-północny wschód od bazy. Ponadto nie pojawia się cel misji i przez chwilę zwątpiłem, czy mam jeszcze na coś czekać, czy już iść.
I jeszcze 2 rzeczy, które błędami nijak nie są i na pewno tego nie poprawisz, ale muszę to wytknąć
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
7 misja praktycznie skonczona, tak jak wczesniej pozostaly wewnetrzne testy
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Witam serdecznie ponownie, przezywalem ostatnio mocny kryzys leniwo-brakowenowy, czego efektem bylo prawie calkiem odpuszczenie, wczesniej bardzo dynamicznych prac nad modem. Jakkolwiek powoli odzywam, aktualnie rozszerzona w stosunku do wersji z 1 lipca 7. misja jest gotowa, a 8. powoli zmierza ku koncowi(tak z 60%). Odwolujac sie do postu nefarema, moze jednak chcielibyscie troche dluzej poczekac i dostac np. 4 nowe misje. Zamiescilem ankiete, glosujcie!
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Nonono, dluugo bylo cicho-sza, a tu 8 misja prawie na ukonczeniu. Poczatkowo moj mod mial miec kladziony nacisk glownie na fabule oraz rozbudowane opcje/dialogi, lecz jako ze konkurencja nie spi(:D), postanowilem wziac sie co nie co za jakies nowe bronie, podwozia, funkcjonalnosci itp. Tak powstal projekt nowego ruskiego podwozia - z pancerzem syberytowym. Zasada dzialania jest taka, iz umieszczone sa na zwyklym ciezkim gasienicowym podwoziu specjalnie spreparowane spowalniacze czasu(aby wytwarzac silniejsze pole, lecz na mniejszym obszarze)
jak na razie, jest to tylko przekolorowanie, ale mysle ze wyglada calkiem niezle. Podwozie kosztuje o 25 syberytu oraz 10 wiecej skrzynek, i ma obrone bazowa 120 w stosunku do 65 ciezkiego gasienicowego - duzo, ale koszt jest takze dosyc wysoki, mysle. oprocz tego zabawie sie w reklame i walne jakiegos ss'a(z 8. misji konkretnie):
a coz to za dziwaczne plejsy? zdradze, ze ta misja jest najbardziej rozbudowana ze wszystkich, podobna do 1(szpiegowska), i pelna takich silnie fabularyzujacych opisow
jak na razie, jest to tylko przekolorowanie, ale mysle ze wyglada calkiem niezle. Podwozie kosztuje o 25 syberytu oraz 10 wiecej skrzynek, i ma obrone bazowa 120 w stosunku do 65 ciezkiego gasienicowego - duzo, ale koszt jest takze dosyc wysoki, mysle. oprocz tego zabawie sie w reklame i walne jakiegos ss'a(z 8. misji konkretnie):
a coz to za dziwaczne plejsy? zdradze, ze ta misja jest najbardziej rozbudowana ze wszystkich, podobna do 1(szpiegowska), i pelna takich silnie fabularyzujacych opisow
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Mod zapowiada się bardzo dobrze, życzę powodzenia w dalszej pracy
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Choć średnio podoba mi się motyw tego nowego ruskiego podwozia, to jaram się fabularyzacją misji. OW ma pod tym względem ogromny potencjał, żeby go porządnie zRPGować, i faktycznie mało kto go wykorzystuje, więc taki mod może się w szczególności wyróżnić.
Wracając jeszcze do podwozia. Sam pomysł może być, ale wierzę, że popracujesz jeszcze nad wykonaniem, no i nazwą. Niby nic takiego złego, ale "syberytowy pancerz" jakoś do mnie nie przemawia
Wracając jeszcze do podwozia. Sam pomysł może być, ale wierzę, że popracujesz jeszcze nad wykonaniem, no i nazwą. Niby nic takiego złego, ale "syberytowy pancerz" jakoś do mnie nie przemawia