Wszyscy jesteśmy żołnierzami - PREMIERA!

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Sprawa misji

MISSSJEEE NOOOW!!!
10
34%
Chce 4 misje.
3
10%
Chce czekac do 2023 roku i dostac 6 misji
1
3%
Chce czekac do 2348 roku i dostac 8 misji
15
52%
 
Total votes: 29

User avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 135
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Siwson »

Jestem pod dużym wrażeniem i czekam na następną wersję.
Thanks, biacz.
Mart
Soldier level 6
Soldier level 6
Peru
Posts: 445
Joined: Sun Apr 11, 2010 6:52 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Mart »

Zagrałem i powiem, że naprawdę kawał dobrej roboty. Świetnie mapy, dobre dialogi i fabuła. Jestem ciekawy jak dalej potoczy się ta historia. Jedyne co mi się nie podobało to wieżyczki i pojazdy sterowane komputerowo w naszej wersji czasowej, bo tak to chyba było przedstawione. Po prostu kuło mnie to w oczy, gdyż zawsze mi się wydawało, że to domena przeszłości gdyż braki kadr zmusiły naukowców do stworzenia tej technologii.
Apocalyptic War Episode One Wydany: link

Epizod drugi zostanie wydany kiedy będzie gotowy :)
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

Dobra, ej, jednak udało mi sie zrobic hot-spota wifi przez usb czy jak to sie tam zwie, i wersja 0.4 z 2 kolejnymi misjami+bugfixy ukaze sie juz jutro wieczorkiem :)
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Adam_1993
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 37
Joined: Sat May 24, 2014 6:09 pm
Location: Irlandia Limerick

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Adam_1993 »

Swietny mod
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Nefarem »

Może nie wydawaj kolejnych wersji +1, +2 misje tylko wydaj jak zrobisz +5 np.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

Wersja 0.4 gotowa i wydana! Download, changelog i dodatkowo map_visual w glownym poscie.

@up

to jak z reklamami na polsacie: trzeba przerwac w odpowiednio dramatycznym momencie, zeby widz czekal i sie glowil :D
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by nadwrazliwosc_zebow »

Co do poprawionych misji 4 i 5:

W misji 4:
- w bazie amerykańskiej stoi tylko jeden koleś na samym środku, bunkry są puste - to aby na pewno tak miało być?

W misji 5:
- Pawieł mówi coś o złożu na zachodzie, a ono przecież jest na wschodzie.
- cel misji "opracuj złoże ropy" pojawił mi się dłuuugo po tym, jak już uruchomiłem wydobycie i transport.
- Amerykanie stojący poza wieżyczkami w bazie nazywają się tak samo, poza tym dwóch z ludzi Pawła identycznie wygląda.
- ciężarówki z "bardzo ważnymi zasobami" jadą puste, i mi mendy zwinęły 40 skrzynek z drogi.
- trochę brakuje skrzynek do budowy działa, które to działo jest swoją drogą wcale niepotrzebne do rozwalenia bazy, wystarczy HG + czołg z poprzedniej misji + karabin maszynowy, który przejeżdża przez sektor. Zamieniłbym HG na coś lżejszego, np. zwykłe działo.
- jeśli zajmiemy amerykański magazyn zamiast go zniszczyć, nie zostanie nam to policzone i skrypt się dalej nie wykona.
- na mapie nie ma chyba ani jednego zwierzaka?

Tak czy inaczej, powtarzam - świetna robota, bardzo fajne mapy, niedoróbki są drobne, TAK TRZYMAJ! :) A szóstą misję przejdę albo po mundialu, albo jutro.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

@up

w 4 misji, zeby mi latwiej bylo testowac, usuwam kolesi z bunkrow. po prostu nie grajcie na latwym. te ciezarowki przewoza dokumenty jakies :D zrobilem tak, zeby nie mozna bylo sobie ukrasc skrzynek kosztem medalu :P.
cel misji "znajdz zloze ropy" dodaje sie dopiero po opracowaniu wszystkich technologii podstawowych - masz taki cel na samym poczatku. te dublujace sie postacie - chyba trzeba dodac hc_name=''. z tymi ciezarowkami w nastepnej wersji poprawie tak, zeby byly skrzynki, ale po zjechaniu czolgu do czerwonej kreski od razu wybuchal.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Lengorio
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Wed Mar 28, 2012 4:48 pm
Location: Hiszpania, Madryt

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Lengorio »

Zagrałem misje 5 i 6 i mi sie spodobały. :D
Co do 5 misji, mechanik i inżynier mają te samą twarz. Ja do tej misji dodałbym komore transportową bo przenosić inżynierem ropę z jednej bazy do drugiej to się robi troche nudne.
Co do 6 misji nic nie mam. :P
Czekam na dalsze misje, dobra robota! :)
Nothing is impossible!
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by nadwrazliwosc_zebow »

OK, 6. misja za mną. Genialne intro, jak zobaczyłem początek to się przeraziłem (WTF, co ja mam zrobić w tej misji), dobrze, że ostatecznie cele były nieco... bardziej przyziemne. :D

Jeśli chodzi o rzeczy, które mnie drażniły:
- strasznie dużo tych kryształów. Tak około 250 wydobytych miałem już wszystkie inne cele spełnione i tylko siedziałem i się nudziłem. Poza tym dowódca mówi na początku o 300 dowiezionych, a w celach jest 400 wydobytych, warto to sprecyzować.
- na końcu misji mowa jest o północnym-zachodzie, a area jest na północ-północny wschód od bazy. Ponadto nie pojawia się cel misji i przez chwilę zwątpiłem, czy mam jeszcze na coś czekać, czy już iść.

I jeszcze 2 rzeczy, które błędami nijak nie są i na pewno tego nie poprawisz, ale muszę to wytknąć :D
Spoiler:
- masz jakąś dziwną tendencję do stawiania złóż ropy w przeciwnym rogu mapy niż główna baza :D
- JAK MOŻNA ZABIĆ GŁÓWNEGO BOHATERA W 6. MISJI!!! :(
Tak czy inaczej, przerwałeś w takim momencie, że czekam z niecierpliwością na więcej! :)
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

7 misja praktycznie skonczona, tak jak wczesniej pozostaly wewnetrzne testy :)
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

Witam serdecznie ponownie, przezywalem ostatnio mocny kryzys leniwo-brakowenowy, czego efektem bylo prawie calkiem odpuszczenie, wczesniej bardzo dynamicznych prac nad modem. Jakkolwiek powoli odzywam, aktualnie rozszerzona w stosunku do wersji z 1 lipca 7. misja jest gotowa, a 8. powoli zmierza ku koncowi(tak z 60%). Odwolujac sie do postu nefarema, moze jednak chcielibyscie troche dluzej poczekac i dostac np. 4 nowe misje. Zamiescilem ankiete, glosujcie!
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by MasterKiller »

Nonono, dluugo bylo cicho-sza, a tu 8 misja prawie na ukonczeniu. Poczatkowo moj mod mial miec kladziony nacisk glownie na fabule oraz rozbudowane opcje/dialogi, lecz jako ze konkurencja nie spi(:D), postanowilem wziac sie co nie co za jakies nowe bronie, podwozia, funkcjonalnosci itp. Tak powstal projekt nowego ruskiego podwozia - z pancerzem syberytowym. Zasada dzialania jest taka, iz umieszczone sa na zwyklym ciezkim gasienicowym podwoziu specjalnie spreparowane spowalniacze czasu(aby wytwarzac silniejsze pole, lecz na mniejszym obszarze)

Image

jak na razie, jest to tylko przekolorowanie, ale mysle ze wyglada calkiem niezle. Podwozie kosztuje o 25 syberytu oraz 10 wiecej skrzynek, i ma obrone bazowa 120 w stosunku do 65 ciezkiego gasienicowego - duzo, ale koszt jest takze dosyc wysoki, mysle. oprocz tego zabawie sie w reklame i walne jakiegos ss'a(z 8. misji konkretnie):

Image

a coz to za dziwaczne plejsy? zdradze, ze ta misja jest najbardziej rozbudowana ze wszystkich, podobna do 1(szpiegowska), i pelna takich silnie fabularyzujacych opisow :)
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
BezNicku
Soldier level 2
Soldier level 2
Tokelau
Posts: 41
Joined: Wed Oct 01, 2014 4:56 pm

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by BezNicku »

Mod zapowiada się bardzo dobrze, życzę powodzenia w dalszej pracy ;)
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.

Post by Backero »

Choć średnio podoba mi się motyw tego nowego ruskiego podwozia, to jaram się fabularyzacją misji. OW ma pod tym względem ogromny potencjał, żeby go porządnie zRPGować, i faktycznie mało kto go wykorzystuje, więc taki mod może się w szczególności wyróżnić.

Wracając jeszcze do podwozia. Sam pomysł może być, ale wierzę, że popracujesz jeszcze nad wykonaniem, no i nazwą. Niby nic takiego złego, ale "syberytowy pancerz" jakoś do mnie nie przemawia :)
Post Reply