Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Markok »

Jej innowacyjność (jedyny mod z kampanią przymierza) no i pojazdy/technologie, a ich na pewno było więcej niż dwa :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Markok wrote:Jej innowacyjność (jedyny mod z kampanią przymierza) no i pojazdy/technologie, a ich na pewno było więcej niż dwa :)
Stukacz tego nie chciał :evil:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Gdy widzę co zepsuł Stukacz w nowym patchu.
Spoiler:
Image
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Zawsze można wrzucić do moda informację "dla OW w wersji [tu numer jakiegoś starszego patcha]".
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Szymiew wrote:Zawsze można wrzucić do moda informację "dla OW w wersji [tu numer jakiegoś starszego patcha]".
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to żeby ludzie robili downgrade po to by zagrać w SOSa.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Markok »

Jakby Serpent napisał że trzeba zrobić formata przed instalacją moda to 110% ludzi by to zrobiło..
Nie dla takich modów się downgrady robiło w innych grach :)
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Gelwe wrote:
Szymiew wrote:Zawsze można wrzucić do moda informację "dla OW w wersji [tu numer jakiegoś starszego patcha]".
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to żeby ludzie robili downgrade po to by zagrać w SOSa.
Ja mogę nawet makarenę zatańczyć.
Spoiler:
W zamkniętym pomieszczeniu z opuszczonymi żaluzjami. :wink:
I tak nie gram w OW to co mi szkodzi mieć starszą wersję.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Image

Koszmar kolegi48 ;>
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

Post by Nefarem »

Tower defence w Warcrafcie 3 :D
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

MarkedOne wrote:Jak patrzę na tego screena to przypominają mi się różne mapki do multi warcrafta 3, gdzie się z przeciwnikiem spamowało jednostkami, specjalne mapki pod to były ;D
Rozgryzłeś temat, ten tryb będzie opierał się na zasadzie gry Age of War.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Night
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 146
Joined: Sat Jun 26, 2010 10:06 am

Re: Sand of Siberia

Post by Night »

MarkedOne wrote:Jak patrzę na tego screena to przypominają mi się różne mapki do multi warcrafta 3, gdzie się z przeciwnikiem spamowało jednostkami, specjalne mapki pod to były ;D
Przeniesione przez graczy WarCraftaII. U nas to były... i są "Pballe"
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Antitheus »

Jeśli ktoś by się postarał, mógłby przenieść OW do Warcrafta :P Grałem kiedyś w C&C właśnie w ten sposób. Z drugiej strony pięknie dopracowana strona graficzna OW poszłaby w cho**rę na rzecz bajkowej i przerysowanej formy W3.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Backero »

Dużo lepszą opcją jest przeniesienie do Starcrafta II. Tamtejszy edytor to dopiero ma możliwości :) A i klimat i grafika bardziej odpowiadająca niż w W3.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Pomysł jest dobry, ale trudniej z wykonaniem, póki co musimy dokończyć to co zaczęliśmy w OW.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
stucuk
OWSupport.com Owner
Posts: 438
Joined: Tue Apr 18, 2006 12:10 am
Location: UK, Scotland

Re: Sand of Siberia

Post by stucuk »

Instead of posting in Polish about how i break everything you could actually work with me. I never did any work on OW in June or July (ignoring the days after 25th of July) but i was working alot in May where no one reported these bugs (I can't work on OW every day of every month, some months i can do alot, others i have other commitments).

As i said on Steam to various people, the "bug" with the "models" is that the game is either being told to load a frame which does not exist or the game doesn't like the actual model.

I am not sure if you ever did what i asked you which was to supply me with the model and the bare minimum files for it to be used in game so that i could test it(i am guessing all i need is the model and a vehicles.txt file with a reference to it but i have never added a custom vehicle part complete with custom model). Do that and i can look into it (Given that i am limited currently to my Phones mobile internet which is crap i can't download lots of MB's anyway).

You havn't even supplied me with information like what versions it works with and which version was the first where it stopped working for you. This kind of information helps alot as i can look at what changed in the source code between the version which worked and the first one that didn't.

I know everyone loves to blame me for everything but do you really expect me to be able to fix stuff when all i have to go on is a generic error message (which doesn't tell me anything except that it can't load at least 1 frame of the model) and a youtube video showing it working in some version.

P.S Im so evil i have been fixing reported bugs while on holiday.

// That's what I've been telling them all along.
Spoiler:
Zamiast pisać po polsku o rzeczach, które rzekomo zepsułem, moglibyście zacząć ze mną współpracować. Nie wprowadzałem żadnych zmian w okresie czerwca i lipca (za wyjątkiem dni po 25 lipca) lecz sporo pracowałem w maju, kiedy to nikt nie zgłaszał tego błędu (nie mogę pozwolić sobie aby pracować nad OW każdego dnia, każdego miesiąca. Niekiedy mogę sobie na to pozwolić, lecz istnieją również dni, gdy zajmują mnie inne obowiązki).

Powtarzając to, co mówiłem już kilku osobom na Steamie, "błąd" z "modelami" polega na tym, że gra próbuje wczytać nieistniejącą klatkę lub gra zwyczajnie nie lubi jego aktualnej postaci.

Nie jestem pewien, czy ktokolwiek pofatygował się aby wysłuchać co mam do powiedzenia i przesłać mi swój model wraz z podstawowymi plikami, które są niezbędne do załadowania go w grze, abym mógł go przetestować (zgaduję, że potrzebuję plików modelu i vehicles.txt, które to się do niego odwołuje lecz nadmieniam, że nigdy nie dodawałem własnego modelu do gry). Zróbcie to a przyjrzę się temu (biorąc poprawkę na to, że jestem aktualnie ograniczony przez przepustowość mobilnego internetu).

Nie daliście mi żadnej informacji o tym, na których wersjach wasze modele działają, a od których przestały wam działać. Ten rodzaj informacji jest niezwykle istotny jako, że mogę sprawdzić, co zmieniło się w kodzie źródłowym między działającą i niedziałającą wersją.

Wiem, że wszyscy kochają obwiniać mnie za zło całego wiata, lecz czy naprawdę oczekujecie, że będę w stanie naprawić cokolwiek, gdy otrzymuję tylko generyczny raport (który nie mówi mi nic poza tym, że gra nie może wczytać przynajmniej jednej klatki modelu) i jakiś filmik na youtube, który pokazuje, że model działał na jakiejś innej wersji?

P.S Jestem taki niedobry, że przez cały weekend zajmowałem się naprawianiem zgłoszonych bugów.
- Stu
OWSupport
Post Reply