Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
sajres
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 6
Joined: Fri Nov 07, 2014 9:29 pm

Re: Sand of Siberia

Post by sajres »

wszystko fajnie pieknie, tylko kiedy doczekamy sie tego moda:) od roku czekam i przegladam codziennie ten temat z niecierpliwoscia, az w koncu musze napisac:) i wogole wielki szacun dla ciebie za to co robisz, bo jak dla mnie to mogl bys pomyslec o wydaniu czegos pod tytulem "Orginal War 2 - after party" doswiadczenie od strony zaplecza masz, a z filmikow i tego co piszesz wyglada to na bardziej rozbudowana kampanie niz orginalna z 1 czesci, wiec pomysl o znalezieniu jakiegos sponsora i wydaniu czegos:) a ja zglaszam sie na pierwszego testera:)
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Creative »

sajres wrote:wszystko fajnie pieknie, tylko kiedy doczekamy sie tego moda:) od roku czekam i przegladam codziennie ten temat z niecierpliwoscia, az w koncu musze napisac:) i wogole wielki szacun dla ciebie za to co robisz, bo jak dla mnie to mogl bys pomyslec o wydaniu czegos pod tytulem "Orginal War 2 - after party" doswiadczenie od strony zaplecza masz, a z filmikow i tego co piszesz wyglada to na bardziej rozbudowana kampanie niz orginalna z 1 czesci, wiec pomysl o znalezieniu jakiegos sponsora i wydaniu czegos:) a ja zglaszam sie na pierwszego testera:)
Za takim OW2 jestem za!
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Nie będzie powiedziane gdzie i na jakiej mapie kody będą ukryte. To ma być tajemnica która zmusi do szukania.


@OW2
Dobre żarty :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by 15DarkMaster1987 »

No to choć coś w ten deseń, że będzie się miało jednego ludka, który by właśnie przeszukiwał mapę w poszukiwaniu kodów tzn gracz nim kierował, a gdy zginie to za każde kolejne wyprodukowanie tylko jednego, wyszkolenie ponosiło by się odpowiednie koszty, które by rosły w górę. Co Ty na to?
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by 15DarkMaster1987 »

o to chodzi iż jak miało by się zachęcić do przeczesywania mapy w poszukiwaniu kodu do odblokowania potyczek, mogło by się to robić specjalną jednostką przeznaczoną do tego, ale ta jednostka by nie była zbytnio wytrzymała oraz koszt jej zdobycia by rósł za każdym razem jak się ją straci...
hmm...albo nie było tematu :P
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Zbytnio kombinujesz :P
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Creative »

Mam nadzieje, że mod będzie wciągający co sama kampania OW :)
Image
Monte19
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 25
Joined: Sat Aug 08, 2015 10:59 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Monte19 »

Creative wrote:Mam nadzieje, że mod będzie wciągający co sama kampania OW :)
Możę nawet bardziej.
User avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Thu Aug 28, 2014 1:13 pm
Location: Poland

Re: Sand of Siberia

Post by MrMentor »

Kody do odblokowywania potyczek nie, ale cos w stylu achivementow jak najbardziej.
Moglbys tez w zamian za znalezienie X elementow dodawac cos ekstra na koniec kampanii. Eliminujesz wtedy koniecznosc przepisywania kodow.
To by wiązało ręce komuś, kto z jakichś potrzeb chciałby zainstalować starszego patcha.
Nie musisz wymuszac aktualizacji. Ale przy kazdym starcie bedziesz mial info na czerwono o nieaktualnej wersji albo tez okienko z wytlumaczeniem co sie traci przez starsza wersje (np. multi) i przycisk do rozpoczecia update'u.
sajres
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 6
Joined: Fri Nov 07, 2014 9:29 pm

Re: Sand of Siberia

Post by sajres »

nie dokladajcie chlopakowi prac, niech sie skupi nad obranym przez siebie celem, zaprezentuje swoje wysilki a pozniej bedziecie pisac co wy o tym myslicie, tylko w glowie mu mieszacie... a odnosnie tego "OW2" to tylko przyklad, chlopak masz glowe nie od parady i moze w polaczeniu z zagranicznymi fanami OW (o ile tacy sa bo sie nie interesowalem) mogli byscie rzeczywiscie pomyslec o kontynuacji lub tez o innym projekcie, poprostu trzeba uwiezyc w siebie i tyle, a chyba tu na forum przeszedlem juz prawie wszystkie mody i powiem ci szczeze ze twoj zapowiada sie chyba najlepiej
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Pięknie mówisz ale żyjemy w Polsce, tutaj tworzenie gier jest bardzo trudne z wielu względów. Przy modzie pracuje już grubo ponad 3 lata bo dłubie przy nim tylko w wolnych chwilach. Korzyści z tego nie mam żadnych poza daniem ludziom możliwości odkrycia OW jeszcze raz (ponad 30 grywalnych misji-map) to więcej niż posiada jakiś 10 modów razem wziętych.

Kiedy skończę? Nie wiem, staram się stawiać na jakoś a nie szybkość.

Także dzięki za dobre słowa ale nie oczekuj że coś takiego jak OW2 powstanie.

@MrMentor
Kody do odblokowywania potyczek nie, ale cos w stylu achivementow jak najbardziej.
Moglbys tez w zamian za znalezienie X elementow dodawac cos ekstra na koniec kampanii. Eliminujesz wtedy koniecznosc przepisywania kodow.
Myślałem o osiągnięciach ale to wciąż w fazie planów. Co do potyczek, no cóż chciałem dać taki element ciekawości i ukryć 3-4 mapy... i na pewno tak zrobię :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Creative »

Serpent, zrób jeszcze jakieś kody by można było aktywować w czasie gry, np. na większe surowce itd ;)
Image
Mart
Soldier level 6
Soldier level 6
Peru
Posts: 445
Joined: Sun Apr 11, 2010 6:52 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Mart »

Creative wrote:Serpent, zrób jeszcze jakieś kody by można było aktywować w czasie gry, np. na większe surowce itd ;)
Ta, żeby wypaczyć sens rozgrywki, świetny pomysł Blackmen... xd
Apocalyptic War Episode One Wydany: link

Epizod drugi zostanie wydany kiedy będzie gotowy :)
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Nie musisz wymuszac aktualizacji. Ale przy kazdym starcie bedziesz mial info na czerwono o nieaktualnej wersji albo tez okienko z wytlumaczeniem co sie traci przez starsza wersje (np. multi) i przycisk do rozpoczecia update'u.
Takie coś to ok. Zamiawiam jedno na wynos. :)

@sajres

Do stworzenia OW2 potrzebna byłaby firma z zapleczem technologicznym, kasą no i prawami do marki. W kilka osób po szkole/po pracy to można stworzyć co najwyżej Minecrafta 2. :|
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
Post Reply