Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Creative »

kolega48 wrote:strasznie drogo :shock:
Drogo? Słyszałem co innego.
Last edited by Creative on Sun Nov 29, 2015 1:44 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

Post by Nefarem »

To ja domagam się zwrotu hajsu.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Przecież do 1 grudnia są obniżki na steamie i SoS też jest tańszy. Nie ma co marudzić.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Sand of Siberia

Post by kolega48 »

a tak w ogóle ja nie widzę tego DLC :? albo jestem ślepy
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

A ja wpadłem na pare konceptów jak ulepszyć Arabów.
1. Miotacz ognia niech spala drzewa - jak buldożery
2. Coś ala wieża radarowa - niech generuje małpoludy
3. Małpoludy jako ludzie - wchodzenie / wychodzenie z pojazdów, uzbrojenie specjalne itp.
Na plakacie jest chyba przecież z rpg
4. Komora jako dźwig ?
5. Mocne wzmocnienie balisty

Ma coś z tego sens?
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

1. 3. 4. nie pozwala na to silnik gry.

3. wtf?

5. Już to zostało dawno zrobione.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Antitheus »

Propozycja nr 3 jest mocno sensowna. Dźwig służyłby np do załadunku komory i jej rozładunku. Przy okazji naprawiałby też budynki. Ale byłby to mocny ovp względem arabów.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

niech generuje małpoludy
Proszę przejść do okienka z Overloadem. :)

Małpy z rpg byłyby fajne. Albo małpy mogłyby mieć z definicji coś w stylu amerykańskiej niewidzialności - że mogą się ukryć w swoim naturalnym środowisku i tam gdzie jest trawa. Tak, wiem że nic z tego.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

Serpent wrote:1. 3. 4. nie pozwala na to silnik gry.

3. wtf?

5. Już to zostało dawno zrobione.
Ech, skoro sie nie da, myślałem że:

1. Po prostu ustawić opcje ataku taką jak ma buldog.
2. Przypisany skrypt, który po prostu zsyła małpy tak jak skrzynki
3 Czyli nie da się dla jednej frakcji ustawić znacznika małpy = ludzie ?

Myślałem że są dostępne pliki źródłowe.

A jak sprawa wygląda z pojazdami sterowanymi małpowo? W podstawce na max rozwiniętym techu były słabsze od radio i kompów.

Bo przecież wiadomo że strona arabska jest nie dopracowana, wiadomo WTC 11/9.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

filazaf wrote:
Serpent wrote: A jak sprawa wygląda z pojazdami sterowanymi małpowo? W podstawce na max rozwiniętym techu były słabsze od radio i kompów.
Nic dziwnego że pojazd z małpą w środku jest prowadzony gorzej niż radiowo i komputerowo. To taka angalogia jak mody blackmena i nefka.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Sterowanie małpowe w sosie dostało buffa.


Natomiast kwestia pojazdów cywilnych jest bardziej skomplikowana niż się może wydawać. Każdy z tych pojazdów jest specyficzny - z poziomu moddera można tylko manipulować punktami ataku/szybkości itd. ale nie ich specjalnymi cechami.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Trwają testy rosyjskiego radaru na multiplayerze.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

A można z saila dodawać i usuwać elementy środowiska? To wtedy chyba można by zrobić, aby drzewa znikały tuż przy miotaczu płomieni :D Troche czit.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Xander »

Szymiew wrote:A można z saila dodawać i usuwać elementy środowiska? To wtedy chyba można by zrobić, aby drzewa znikały tuż przy miotaczu płomieni :D Troche czit.

Szkoda że nie możesz strzelać w drzewa tylko z tych miotaczy ;d
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Takie obejście mi jeszcze przychodzi do głowy:
- zrobić obrazek ognia albo animację jak się da i ustawić to jako obiekt środowiska.
- gdy miotacz znajdzie się koło drzewa, drzewo jest usuwane i zastępowane obrazkiem ognia, a po sekundzie ten obrazek też jest usuwany. Mamy symulację spalanego drzewa. :D I delay, żeby nie wypalało wszystkich drzew wokół w sekundę. Pewnie wyglądałoby to do luftu x)
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
Post Reply